Tänases turuolukorras olles uuemaid RSe jälginud, tundub, et kõige rämedam väärtuse kadu just RSidel ongi,seega investeering selle ost kindlasti pole.
Vana B5 jne on jällegi väga perspektiivikas.
Aga... arvan, et sa ikkagi kõike läbi ei lugenud lõpuni?
Kuna rahaline ja füüsiline pingutus on märkimisväärne, on auto ametlikult individuaalse mudelina homologeeritud ning teise allika kinnitusel on Audi
ekspertide nõusolekul RS6 sedaanina arvele saadud. See juba on väärtuslik number ja ämber.
https://www.audiworld.com/forums/attachment.php?attachmentid=91715&d=1511894927
Ma nimetaks seda väga huvitavaks ehitusprotsessiks, et erinevaid mudeleid tundma õppida. Lugeda on seda asja 100x huvitavam, kui OEM RS6 universaali
teemat hooldusest ja kütusekulust.
Lihtne on osta ja vastu rinda lüüa. Kahju, aga pirnivahetusega sureb suur osa tänaseid autohuvilisi.
``Built, not bought`` on midagi enamat väärt tänasel päeval, kui ainult kulutatud raha. See, kes sellist asja ette võtab, ei mõtle investeerimisele,
vaid rahuldab oma kirge.
See auto on ehitatud ajaliselt ca samal ajal, kui Roni Collin Porvoost maailma esimese Moccalatte RS6 style sedaani S6-st tegi(kõik tiivad
sealhulgas).
Palju on kastutatud ehitusel TEST car detaile. Tegu on autodega, mis ei oma Vinkoodi, mida ei tohi kerena maha müüa, kuid võib müüa varuosadeks. Minu
tagasihoidliku nokitsemismudeli komplektne 8000km sõitnud täiselekter RS5 Exclusive nahksisu on ka sellisest autost pärit. Lisaks muid RS5 jubinaid.
|