Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
inksuuuu

 postitati 02.02.19 20:59
Millise lahendusega el. pihustid kollektorisse istutasid? ACE mootoril ilmselt päris halb täispritseks tegemine tänu sisselaske koldele?
Mad.end

 postitati 30.10.17 16:40
https://www.olx.pl/i2/oferta/wtrysk-mechaniczny-naprawa-na-elektroniczny-efi-audi-vw-mercedes-CID5-ID7QyD7.html
Oskab keegi antud asja kommenteerida? Leidsin reklaami poola audi 100/200/5000/v8 grupist. Hind tundub muidu üsna odav.
audicabrio

 postitati 01.07.17 07:36
Kas keegi on ka tellinud sealt lehelt autole El pritse komplekti? Suhtlesin nendega ning nad heameelega valmis eestisse saatma kaupa. Ülekanne tuleb teha läbi WesternUnioni või muu nende poolt aksepteeritud asja. Pidid kauba teele panema paari päevaga.
prj

 postitati 15.12.16 12:14
Kui sa ise kaagutama ei hakka, siis mitte ükski ülevaataja ei saa aru, et sul seal üldse midagi tehtud on. Peaasi, et näidud arvutiga paigas.
Enamus ülevaatajatest ei jaga autodest kuigi palju - nende töö on suures ulatuses suhteliselt samasse auku, nagu auto parkijal hotelli ees.
Veermiku kontroll on ilmselt asja kõige keerulisem osa ning mõningane pedantsus peab olema, et checklist läbi käia.

Eks erandeid leiab alati.
Madisx

 postitati 15.12.16 07:49
Ise mõtlesin samamoodi, et ei tohiks nagu kedagi kottida, ühe ülevaatajaga rääkisin, et kui teha pritse ümber , kas siis lootust ÜV ka saada, raius vastu sada põhjust miks ei tohi. Küll võimsus kasvab ja pole vastav sellele mis passis (Minu arvamus: vähestel autodel see üldse vastabki passile, enamjaolt ikka mõned hobused plehku pannud, või siis hoopis vastupidi ) ja toitesüsteem peab olema nii nagu vabrikust jne :D .
stihl

 postitati 15.12.16 04:50
Tsitaat:
Algselt postitas: 100


Näitab hinnaks 460 USD


Sis ilmselt see about 100 USD oli paigaldus, kuskilt vene foorumist lugesin.
Ja 432€ viie tutika Siemensi pihusti, uue kütuselati, rõhuregulaatori ja progetava aju polegi palju.
Pihusti ise maksab mingi 50€/tk ikka.

............

Ülevaatusel ei koti kedagi. Passis pole ju pritsesüsteem kirjas.
Madisx

 postitati 14.12.16 21:09
Endal tekkis küsimus, et kas selline ümberehitus tegelikult on lubatud ka, iseenesest ülevaatusel olid kõik näitajad ideaalsed, aga meie riigi seaduste puhul ei imestaks midagi. :D
100

 postitati 14.12.16 20:59
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Maksis ta about 550€, aga ma ei saanud aru, kas koos paigaldusega või lihtsalt osade komplekt.


Näitab hinnaks 460 USD
Maaryo

 postitati 14.12.16 09:00
Tehtud ja täiesti töötav!


Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Võimalik, et rumal mõttekäik aga kas ACE mootori peal õiguataks ka selline modifikatsioon? Seda enam, et mõlemad, nii ACE kui ka ABK rida 4.

stihl

 postitati 14.12.16 07:51
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kuidas saab R4 motronicu aju dirigeerida R5 mootorit? Kes juhib 5-da silindir pihustit?


Seesama, kes juhib nelja esimestki. Kõik neli või viis või kuus on nagunii ühe juhtme otsas, mis vahet seal on.
Ma olen ka 6 pütase bemmi aju pannud 1,6 Golfile peale ja samuti töötab.

..............

Aga teemaalgataja poolt tubli ettevõtmine, et ära tegid ja asja käima said.

Kes niimoodi seksida ei viitsi või ei oska, saab kohe ka 5 pütase Audi jaoks tehtud spetsiaalse, küll, mitteniisoodsa valmiskomplekti osta: http://invent-labs.com/invent-jetronic/
Sellel on juba arvutiga diagnostikavõimalus, kaasas põhjalikud paigaldusjuhised, paigaldusega saab hakkama igaüks.
Ukrainlaste vastus K Jetronicu keerulisele remondile...:P
Maksis ta about 550€, aga ma ei saanud aru, kas koos paigaldusega või lihtsalt osade komplekt.

Siin üks ukrainakeelne video, kuidas külamees selle komplekti u. tunni ajaga peale viskab: https://www.youtube.com/watch?v=iVJkfzQUUe4

P.S. ACE vast läheks sellise asjaga üldse lendu. 7 kuni 10kw on muudel samasugustel mootoritel ju juures, kui pidev pritse on millegi kaasaegsemaga asendatud ja 16v tehnika juba kasutusel.


.


.
cornoyo

 postitati 13.12.16 22:33
Võimalik, et rumal mõttekäik aga kas ACE mootori peal õiguataks ka selline modifikatsioon? Seda enam, et mõlemad, nii ACE kui ka ABK rida 4.
Kiil

 postitati 13.12.16 21:14
https://en.wikipedia.org/wiki/Digifant_engine_management_system
jõuvanker

 postitati 13.12.16 21:07
Kuidas saab R4 motronicu aju dirigeerida R5 mootorit? Kes juhib 5-da silindir pihustit?
Madisx

 postitati 13.12.16 20:10
Mul isiklikult läks see nali kuskil 150 EUR, kuna kõik tööd tegin ise, ja igat ettejuhtuvat tükki ei ostnud. Jõudu tuli kõvasti juurde, aga seda pigem eelnevalt korrast ära oleva toitesüsteemi arvelt. Mõõta pole lasknud palju jõude kapoti all on. Selle töö käigus jäi mul 4 peaaegu tutikat meh. Pritse pihustit üle kui kellelgi huvi. Pump jäi meh pritse oma.
100

 postitati 13.12.16 19:51
Mul 2,3 mehaanilise pritsega juba 10-ndat aastat kasutusel ja hetkel pritse vahetamise vajadust ei ole, aga huvi pärast küsin, palju kokku maksma läheb see ümber tegemine? Kas kütusepump jäi sama? Mida arvad, kas Kw ka juurde tuli, mõõtnud pole?
(asukohaks samuti Pärnu);)
Madisx

 postitati 13.12.16 18:19
Tere!
Kuna huvi on üles näidatud siis üritan natuke kirjeldada oma autol tehtut.
Minu auto: Audi 100 c4 1993a. algselt 2,0 85kw AAD mootor, mehhaanilise pritsega! Kuna sellel kerel jäi see mootor lahjaks sai vahetatud mootor 2,3 98kw AAR vastu, kuna pikalt ei viitsinud maadelda jäi kogu elekter ja juhtmestik 2,0 oma, tuli vaid mõnda juhet pikendada, ja paigaldada 2,0 tosooli flants koos temp anduriga, auto töötas ja toimis suhteliselt hästi, kuid vahepeal tühikäik jamas, kord kõrge siis madal, sai kopp ette!
Mõtlesin, et ainuke mõistlik lahendus on elektri pritsele ümber teha!
Varusin omale 80 b4 2,0 85kw ABK varuosasid: Mootoriaju ja juhtmestik ( tegelikult vaja aju pistik, tühikäigu mootori pistik, pihustite juhtmestik ja pistik, õhulugeja juhtmed, temp andurite pistikud ) , Õhulugeja koos filtri kopsikuga a6 c4 2,0 ABK oma, kaks kütuselatti, 5 pihustit, kütuselati torud, A6 c4 2,0 ABK õhuvõtu kopsiku ülemine osa, Segusiiber , Külgmine tosooliflants koos temp anduritega, ABK pihustipesad ja uued tihendid, ABK aju pinout.
Töö algas kõige lõbusamast osast: Eemaldasin õhufiltri kopsiku ülemise osa koos pritsepea, õhukaalu, pihustite ja nende torudega, hilisem vaatepilt palju lõbusam ;) . Järgmisena võtsin ette kütuselati ( kõige Si*em töö ) sinna tuli ju 5 pihusti juurde leiutada kuna ABK 4 silindriga, selleks oligi 2 kütuselatti varutud, kui pilt ees, siis juba saab aru kust kuipalju maha lõigata. Kuna ABK latis on tagasivool latis sees, ehk siis toru torus, tuleb väliskest laiemalt lahti lõigata, et saaks tagasivoolu toru kokku joota (vasega) jätku kohast, välimisel torul tuleb nüüd nn hülssi kasutada, et ühendada välimised torud, ise kasutasin messing toru, nüüd välimine kest kokku joota. ( lihtsam oleks ilmselt ise kütuselatt teha või mõnest lihtsamast latist teha ) . nüüd tuleb ABK pihusti pesad paika panna, ( vähekene tuleb pesa õhemaks viilida, siis istub ilusti ) . Ennem kütuselati ja pihustite paigaldamist tuleb külmkäivitus pihusti juurest maha käiata poole poldini, siis istub latt ilusti ja pihustid otse pesadesse. Latile tuli ka uued kinnitus plekid külge joota, kinnitub sama kohapeale kuhu vanade pihustite nn hoidjate poldid olid. nüüd tuleb kütuse torud ära ühendada ja pihusti juhtmestikule üks pistik juurde pookida, järgmisena ühendada tühikäigu mootori torud ( A6 c4 õhukorpuse puhu juba uus koht tühikäigu mootoril olemas õhufiltri kopsikus) ise sain plangu korpuse, kus oli juba kõik eemaldatud. siis lappisin kõik liigsed augud kinni ja nuputasin 80b4 tühikäigu mootori õhukopsiku välis küljele. Järgmisena vahetasin segusiibri ära, ennem freesisin siibri augu ka suuremaks ABK-l jube väike õhukanal, nüüd ära ühendada õhulugejaga, vana nn kilpkonn lõdviku lõikasin parajaks ja ilusti klambriga õhulugeja külge kinni. Järgmisena tuppa vana aju maha, aju pistikul juhmed pesadest välja, uus pistik näppu, ABK pinout kõrvale ja hakata olemasolevaid juhtmeid testriga läbi helistama ja õigetesse pinnidesse panema, kui liigsed juhtmed eemaldatud ( õhukaalu poteka, rõhuregulaatori ) ja olemasolevatest juhtmetest vajalikud ühendatud ( temp andurid, lambda, külmkäivitus jne ) siis tuleb juurde vedada kapoti alla pihustitele ja õhulugejale juhtmed, kapoti all tuleb ära vahetada segusiibri TPS pistik , tühikäigu mootori pistik. Kuna mul oli juba 2,0 juhtmestik siis mina temperatuuri andureid ja pistikuid ei pidanud vahetama.
Nüüd ongi käes hetk kus võib higimulli otsa eest pühkida ja auto käima keerata :)
Esimesel peenestamisel kindlasi avastad, et jube ruttu tuleb piiraja ette u 5200 vms, selle vastu aitab pädev Chip tuuningu tegija kes tõstab piirajat, mul sai sellega hea sõber hakkama, nüüd piiraja 7000 peal.
Vana 2,3 on jälle täies elujõus. Pöörded paigas, käivitub alati poolest pöördest ja jõud alati taga :)
Jutt sai pikk ja segane, kui hätta jääte püüan seletada.

Madis

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.8% - SQL: 39.2%]