Nii siis,kui tagumine kojamees ei tööta on arvatavasti vaatepilt seal selline. Ise ka imestan et see tööle hakkas. Pigem lammutasin ka sellepärast,et
kui korda ei saa tean kuidas lahti käib ja uus muretseda. Kojamehe mutri leotasin üle roostes mutrite vahendiga, väikeste torutangidega saab vaikselt
seda edasi tagasi liigutama hakata,aga ettevaatlikult ise kartsin ka klaasi pärast ja oleks asja peaaegu pooleli jätnud aga üks väike nõks ja tuli
ilusti küljest.Siis tuleb seest poolt luugi küljest plastik lahti kangutada, mul oli veel mõlemale poole kust seest poolt saab luuki kinni tõmmata
kaks kruvi pandud ei tea kas originaalis nii või keegi juurde pannud. Seda plastikut päris ära polnud vaja võttagi pääseb nii vahele kui nagadest
lahti,et kolm kojamehe mootori mutrit lahti lasta. Kui mootor laua peal siis kaan tagant ära ja pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. Nüüd tuleb kõvasti
leotada vahendiga ja siis õrnalt mis juba lõpuks oli päris tugevalt hakata sinna kus kojamees kinnitus haamriga kopsima. Mina peksin selle augu kust
tuleb klaasipese vedelik päris ümmarguseks ennem kui liikuma hakkas ja katte sain. Auk iseenesest jäi alles pärast pidi lihtsalt viiliga ääred maha
lihvima, et pesuvedeliku kate peale tagasi läheks. Seda hammasratast on ka lihtsam kätte saada kui mootori küljest võtad kahe mutriga kinni äärtest.
Pärast ainult kui mootori tagasi panna on kehva sest harjad tuleb mingi peenikese asjaga sisse lükata kus pole eriti palju ruumi. Siis kõik teisipidi
kokku tagasi ja mul igatahes töötab. Kõvasti mingid määret veel sinna vahele toppida.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]