Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Zoig

 postitati 28.01.15 15:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Sylekoer
Tähendab, et võtan oma kellaploki ja lähen kellegi A6 peale seda ümber kodeerima või kuidas? ABS'i tuli tõesti põleb aga kustutasin ära selle eemaldades pirni. :D
See keegi peab sul hea sõber olema, saad regulaarselt IN1, IN2 meeldetuletusi kustutada seal :)

Kui autol ABS tegelikult olemas on, aga pirn ei tööta, siis võib ülevaatusel jamaks minna. Kui ABSi pole, siis tasuks kontrollida kas mõni teine märgutuli pole ära kadunud vana plokiga võrreldes.
Sylekoer

 postitati 28.01.15 15:18
Tsitaat:
Algselt postitas: Dr.Rammstein
Lihtsam on tuttava või kellegi a6 peal kelladeplokk ära kodeerida. A6 ja 100 ABS-i signaal on erinev. Seega jääb sul abs-i tuli põlema.


Tähendab, et võtan oma kellaploki ja lähen kellegi A6 peale seda ümber kodeerima või kuidas? ABS'i tuli tõesti põleb aga kustutasin ära selle eemaldades pirni. :D
Sylekoer

 postitati 28.01.15 15:16
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Kui nüüd kellad arvutiga r5 mootorile sobivaks kodeerida siis kuvab ka pöördeid õigesti. Pildilt näha, et nool väga all. Igatahes selleks vaja kellade tagant juhe diagnostika pistikuteni viia, kuna 100 juhtmestikus seda liini pole. Kui juhe veetud, siis saab juba kaabliga ligi.
Õli temp. näidiku saad tööle siis kui paigaldad vastava anduri õlijala külge ning vead sealt juhme spido taha sinna musta 4pin pistikusse.


Oh tuhat tänu. Sellist vastust ma suht ootasingi. Kuigi kui aus olla siis ma teadsin, et mingi kala on sees ja kuidagi saab need ära kalibreerida.

Usun, et su vastus siin aitab nii mõndagi inimest. Kuigi ei tea kuhu pistikusse? see juhe peaks minema ,et ühendust saada kelladega? Sain aru osati kuskilt välismaa foorumist nagu läheb kohe VAG kaabliga taha kuid see nagu sa ütlesid ei toimi audi 100 puhul.
Õlianduri kohapealt ma ei oska midagi öelda kuna lihtsalt ei leidnud seda ülesse. :/
Dr.Rammstein

 postitati 28.01.15 15:03
Lihtsam on tuttava või kellegi a6 peal kelladeplokk ära kodeerida. A6 ja 100 ABS-i signaal on erinev. Seega jääb sul abs-i tuli põlema.
weiks

 postitati 28.01.15 14:20
Kui nüüd kellad arvutiga r5 mootorile sobivaks kodeerida siis kuvab ka pöördeid õigesti. Pildilt näha, et nool väga all. Igatahes selleks vaja kellade tagant juhe diagnostika pistikuteni viia, kuna 100 juhtmestikus seda liini pole. Kui juhe veetud, siis saab juba kaabliga ligi.
Õli temp. näidiku saad tööle siis kui paigaldad vastava anduri õlijala külge ning vead sealt juhme spido taha sinna musta 4pin pistikusse.
Sylekoer

 postitati 28.01.15 12:57
Kuna vanad kellad hakkasid pirtsutama ja neid ei kõlvanud enam kellegile väga näidata, sest värv koorus rohkem kellade pealt kui mu sõbra annelinna korteri seinalt siis arvasin heaks, et vahetan kellad ära lõpuks.

Nimelt üks pool on esteetiline pool kuid teine on see kuidas asi ise töötab ja asi oligi selles, et spidomeeter ei töötanud enam nii nagu peaks:
*Kiirus jäi kinni sinna kuhu heaks arvas
*Tahomeeter näitas aiateibaid (nagu pildilt näha mu auto käis tühikäigul 1200 pöördega ning kiirus oli 80 km/h)
*Prille ma ka ei kanna ning mul pole seda prillitoosi hoidjat sinna vaja ;)

Vanad kellad:

http://s6.postimg.org/t72o5oyap/IMG_20150122_233347.jpg

üldpilt oli õudne....
http://s6.postimg.org/8o7s0mkdd/IMG_20150123_195701.jpg

Uued näidikud:

http://s6.postimg.org/ldkwmn0yp/Photo_Grid_1422110891800_1.png

Esimesed kaks kruvi siis on roolisamba katet kinni hoidvad ning esimene on pildil näha ja teine on täpselt teisepool - eemalda need ja vaata et need ära ei kao:

http://s6.postimg.org/r6c4kv25d/IMG_20150124_165513.jpg

Tõsta üles pealmine osa roolisamba kattest ja libista see pistik välja sealt soonest - pistikut lahti ühendama ei pea.

http://s6.postimg.org/9hkdt8qe9/IMG_20150124_165655.jpg

Järgmised kaks kruvi on siis jällegi üks ühelpool ja teine teiselpool rooli:

http://s6.postimg.org/tdgd8s7fl/IMG_20150124_165749.jpg

Eemalda just in case akult pluss klemm:

http://s6.postimg.org/a9n1sfuld/IMG_20150124_170048.jpg

Hetke seisuga oled sa nii kaugel, et sa saad selle liistu nüüd eemaldada. Eemalda liist tõmmates vasakust äärest tasakesti ning ainus koht mis liistu veel kinni hoiab on paremal ääres olev tüübel sisend:

http://s6.postimg.org/7gyfm5jmp/IMG_20150124_170152.jpg

See see nurk ongi mis veel kinni hoiab - tüübel või asi:

http://s6.postimg.org/uwgcri3dt/IMG_20150124_170217.jpg

Nii poolel teel või nii. Järgmiseks tulevad KOLM kruvi mis kõik asuvad kellade alumises servas. Piltidel on need umbkaudsed kohad sinisega joonistatud.

http://s6.postimg.org/re4cv42ht/IMG_20150124_170256.jpg

http://s6.postimg.org/jmnmwjych/IMG_20150124_170528.jpg

Nüüd tasa ja targu sikuta alt äärest kellaplokki enda poole. (võid katta enda rooli enne käterätiga et midagi ära ei kriimustaks.) Igatahes tasakesti ürita vanad näidikud välja meelitada enda kohast kus nad minul seisnud juba 22 aastat.

http://s6.postimg.org/cxh3gjd0h/IMG_20150124_170651.jpg

Nii nüüd läheb lõbusaks. Juhtmega olev pistik on minul Airbagi tuli. Eemalda see kõige esimesena, sest sellel on kõige lühem juhe seal.

http://s6.postimg.org/q2wlmn6w1/IMG_20150124_170811.jpg

http://s6.postimg.org/nlpft4cdd/IMG_20150124_170831.jpg

Järgmiseks tõsta lilla klamber üles ja eemalda punane pistik:

http://s6.postimg.org/53l38vuld/IMG_20150124_170825.jpg

Järgmisena kollane pistik, paras keberniit on seda eemaldada.

http://s6.postimg.org/dad30gko1/IMG_20150124_170835.jpg

Seejärel tuleb lahti roheline pistik, ennem tõsta see lilla klamber ülesse ja siis saad pistiku ka kätte:

http://s6.postimg.org/cne6axns1/IMG_20150124_171059.jpg

Vana kellaploki küljes oli ka üks relee mis tuli ise lahti oma pesast (mingi plekist pesa):

http://s6.postimg.org/9j3ie56zl/IMG_20150124_171418.jpg

http://s6.postimg.org/4yhbz7na9/IMG_20150124_171405.jpg

Nii nüüd saad pistikud kätte ja aeg võrrelda plokke (Suurem pilt vist?) saate võrrelda nii pistukuid ja pirne (need värvilised on pirnid):

http://s6.postimg.org/pstoh1hnl/IMG_20150124_171249.jpg

Tõmba hinge loe kruvid üle ja kohe läheb uus kellaplokk sisse:

http://s6.postimg.org/4n4h06w81/IMG_20150124_172243.jpg

Nii uus kellaplokk on sama VÄLJAARVATUD üks erinevus. Kuna vanal kellaplokil polnud õlitemperatuuri anduri juhet kuskil siis seda ma tööle ei saanudki. Seega ei jää muud üle kui pistikud taha, et kontrollida ploki korrasolekud.

Soovitan tuled kustutada, et näha kas ka pirnid töötavad ka pimedas. On tõenäosus, et osad on lakkanud töötamast ning siin tuleb su vana plokk sulle appi kust sa saad pirnid välja vahetada vajadusel.
Kontrolli järgmiseks:
*täistulede märguannet
*käsipiduri märguannet
*muud tähtsaid tulukesi

http://s6.postimg.org/svyzy5m01/IMG_20150124_171727.jpg

HELIS JA PILDIS KELLAD. (siin osad pirnid veel vahetamata)

https://www.youtube.com/watch?v=MadUJNNZB2I

Käsipidur ja Täistuled töötavad.

http://s6.postimg.org/9czglwtk1/IMG_20150124_212132.jpg

http://s6.postimg.org/flksfhr4x/IMG_20150124_210953.jpg

Valges paar pilti:

Bensiinituli läks põlema - Nice!
http://s6.postimg.org/brrc6c9sx/IMG_20150126_085339.jpg

http://s6.postimg.org/74la4kmg1/IMG_20150125_153043.jpg

Tänud lugemast.

Raskustase 5/10nest tõesti fail proof swap.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.1% - SQL: 36.9%]