Teema ülevaade |
Zoig
|
postitati 28.01.15 15:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Sylekoer
Tähendab, et võtan oma kellaploki ja lähen kellegi A6 peale seda ümber kodeerima või kuidas? ABS'i tuli tõesti põleb aga kustutasin ära selle
eemaldades pirni. | See keegi peab sul hea sõber olema,
saad regulaarselt IN1, IN2 meeldetuletusi kustutada seal
Kui autol ABS tegelikult olemas on, aga pirn ei tööta, siis võib ülevaatusel jamaks minna. Kui ABSi pole, siis tasuks kontrollida kas mõni teine
märgutuli pole ära kadunud vana plokiga võrreldes.
|
Sylekoer
|
postitati 28.01.15 15:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Lihtsam on tuttava või kellegi a6 peal kelladeplokk ära kodeerida. A6 ja 100 ABS-i signaal on erinev. Seega jääb sul abs-i tuli põlema.
|
Tähendab, et võtan oma kellaploki ja lähen kellegi A6 peale seda ümber kodeerima või kuidas? ABS'i tuli tõesti põleb aga kustutasin ära selle
eemaldades pirni.
|
Sylekoer
|
postitati 28.01.15 15:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Kui nüüd kellad arvutiga r5 mootorile sobivaks kodeerida siis kuvab ka pöördeid õigesti. Pildilt näha, et nool väga all. Igatahes selleks vaja kellade
tagant juhe diagnostika pistikuteni viia, kuna 100 juhtmestikus seda liini pole. Kui juhe veetud, siis saab juba kaabliga ligi.
Õli temp. näidiku saad tööle siis kui paigaldad vastava anduri õlijala külge ning vead sealt juhme spido taha sinna musta 4pin pistikusse.
|
Oh tuhat tänu. Sellist vastust ma suht ootasingi. Kuigi kui aus olla siis ma teadsin, et mingi kala on sees ja kuidagi saab need ära kalibreerida.
Usun, et su vastus siin aitab nii mõndagi inimest. Kuigi ei tea kuhu pistikusse? see juhe peaks minema ,et ühendust saada kelladega? Sain aru osati
kuskilt välismaa foorumist nagu läheb kohe VAG kaabliga taha kuid see nagu sa ütlesid ei toimi audi 100 puhul.
Õlianduri kohapealt ma ei oska midagi öelda kuna lihtsalt ei leidnud seda ülesse. :/
|
Dr.Rammstein
|
postitati 28.01.15 15:03 |
Lihtsam on tuttava või kellegi a6 peal kelladeplokk ära kodeerida. A6 ja 100 ABS-i signaal on erinev. Seega jääb sul abs-i tuli põlema.
|
weiks
|
postitati 28.01.15 14:20 |
Kui nüüd kellad arvutiga r5 mootorile sobivaks kodeerida siis kuvab ka pöördeid õigesti. Pildilt näha, et nool väga all. Igatahes selleks vaja kellade
tagant juhe diagnostika pistikuteni viia, kuna 100 juhtmestikus seda liini pole. Kui juhe veetud, siis saab juba kaabliga ligi.
Õli temp. näidiku saad tööle siis kui paigaldad vastava anduri õlijala külge ning vead sealt juhme spido taha sinna musta 4pin pistikusse.
|
Sylekoer
|
postitati 28.01.15 12:57 |
Kuna vanad kellad hakkasid pirtsutama ja neid ei kõlvanud enam kellegile väga näidata, sest värv koorus rohkem kellade pealt kui mu sõbra annelinna
korteri seinalt siis arvasin heaks, et vahetan kellad ära lõpuks.
Nimelt üks pool on esteetiline pool kuid teine on see kuidas asi ise töötab ja asi oligi selles, et spidomeeter ei töötanud enam nii nagu peaks:
*Kiirus jäi kinni sinna kuhu heaks arvas
*Tahomeeter näitas aiateibaid (nagu pildilt näha mu auto käis tühikäigul 1200 pöördega ning kiirus oli 80 km/h)
*Prille ma ka ei kanna ning mul pole seda prillitoosi hoidjat sinna vaja
Vanad kellad:
üldpilt oli õudne....
Uued näidikud:
Esimesed kaks kruvi siis on roolisamba katet kinni hoidvad ning esimene on pildil näha ja teine on täpselt
teisepool - eemalda need ja vaata et need ära ei kao:
Tõsta üles pealmine osa roolisamba kattest ja libista see pistik välja sealt soonest - pistikut lahti ühendama ei pea.
Järgmised kaks kruvi on siis jällegi üks ühelpool ja teine teiselpool rooli:
Eemalda just in case akult pluss klemm:
Hetke seisuga oled sa nii kaugel, et sa saad selle liistu nüüd eemaldada. Eemalda liist tõmmates vasakust äärest tasakesti ning ainus koht mis
liistu veel kinni hoiab on paremal ääres olev tüübel sisend:
See see nurk ongi mis veel kinni hoiab - tüübel või asi:
Nii poolel teel või nii. Järgmiseks tulevad KOLM kruvi mis kõik asuvad kellade alumises servas. Piltidel on need umbkaudsed kohad sinisega
joonistatud.
Nüüd tasa ja targu sikuta alt äärest kellaplokki enda poole. (võid katta enda rooli enne käterätiga et midagi ära ei kriimustaks.) Igatahes
tasakesti ürita vanad näidikud välja meelitada enda kohast kus nad minul seisnud juba 22 aastat.
Nii nüüd läheb lõbusaks. Juhtmega olev pistik on minul Airbagi tuli. Eemalda see kõige esimesena, sest sellel on kõige lühem juhe
seal.
Järgmiseks tõsta lilla klamber üles ja eemalda punane pistik:
Järgmisena kollane pistik, paras keberniit on seda eemaldada.
Seejärel tuleb lahti roheline pistik, ennem tõsta see lilla klamber ülesse ja siis saad pistiku ka kätte:
Vana kellaploki küljes oli ka üks relee mis tuli ise lahti oma pesast (mingi plekist pesa):
Nii nüüd saad pistikud kätte ja aeg võrrelda plokke (Suurem pilt vist?)
saate võrrelda nii pistukuid ja pirne (need värvilised on pirnid):
Tõmba hinge loe kruvid üle ja kohe läheb uus kellaplokk sisse:
Nii uus kellaplokk on sama VÄLJAARVATUD üks erinevus. Kuna vanal kellaplokil polnud õlitemperatuuri anduri juhet kuskil siis seda ma tööle ei
saanudki. Seega ei jää muud üle kui pistikud taha, et kontrollida ploki korrasolekud.
Soovitan tuled kustutada, et näha kas ka pirnid töötavad ka pimedas. On tõenäosus, et osad on lakkanud töötamast ning siin tuleb su vana plokk sulle
appi kust sa saad pirnid välja vahetada vajadusel.
Kontrolli järgmiseks:
*täistulede märguannet
*käsipiduri märguannet
*muud tähtsaid tulukesi
HELIS JA PILDIS KELLAD. (siin osad pirnid veel vahetamata)
https://www.youtube.com/watch?v=MadUJNNZB2I
Käsipidur ja Täistuled töötavad.
Valges paar pilti:
Bensiinituli läks põlema - Nice!
Tänud lugemast.
Raskustase 5/10nest tõesti fail proof swap.
|
|