Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sviljar

 postitati 16.09.14 14:34
Natuke sokeerivaid pilte teemaga seoses :)
https://www.upload.ee/image/4263571/IMG_20140915_184717.jpg

https://www.upload.ee/image/4263575/IMG_20140915_184809.jpg

https://www.upload.ee/image/4263584/IMG_20140915_190929.jpg

Ja ilma iludetailideta.

https://www.upload.ee/image/4263580/IMG_20140915_192432.jpg

https://www.upload.ee/image/4263583/IMG_20140915_192444.jpg
sviljar

 postitati 16.09.14 14:29
Edasi tiibade kallale :) Muidu suht sama mõlemal pool ainult kundepoolsel tiival tuleb logaritagant lahti ühendada potsik kahe voolikuga. Mis kinnitub kahe kruvi ja ühe muttriga.https://www.upload.ee/image/4263576/IMG_20140915_194736.jpg

1) Avades juhiukse ilmub nähtavale tähikpolt (torks), see natuke lahti teha ja nii jättagi (maha pole vaja keerata)
2) Siis tiiva alumises otsas uksejuures 2 tähikpolti lahti teha (kergem oleks seda teha kui lävepaku plastmassi eemaldaksid.https://www.upload.ee/image/4257237/IMG_20140911_145511.jpg

3) Suunatule all tiiva otsas olev polt
https://www.upload.ee/image/4263569/IMG_20140915_184727.jpg
4) Vahepeal võiks eemaldada ka tulealused liistud. Üks kruvi ja siis tasakesi tõmmata. Teine ots on lihtsalt pesas.
5)Kellel tiib väga roostetanud pole sellel on alles ka stange nurga kinnitusklambri juures üks kruvi mis hoiab tiiva alt otsast paigas.
6) Tiiva pealsed poldid muidugi. Minul oli nii, et 1 polt mõlemal pool hakkas ringi käima.
7) Karbi otsast 2kruvi ja logaril 1 kruvi, et pääseda öigi järgmistele kahele viimasele kruvile.
8)Need siis kõige ebameeldivamas kohas . Soovitav velg maha võtta, lihtsam ligipääs. Tõmmata logar eemale ja vaadata suunaga paremale ja nati üles. Üks kruvi nr 10 võti, teine 8. Edasi juba lihtne.

Tiibasid tagasipannes ärge unustage neid reguleerimast ÕIGEL AJAL.
sviljar

 postitati 16.09.14 14:00
Tegin alustust eile õhtu ja viisin töö lõpule. Algul siis vaja stange nurkadest katted maha ja ülespoole nurka vaadates on näha kuuskant polti. Üheltpoolt 1 ja teiseltpoolt ka 1 lahti. Edasi stange keskel radika ees ristpea kruvi. Stange lihtsamaks eemaldamiseks võtsin alt ära ka põhjakatte . Mis minul oli kinni alt kahe kruvi ja ühe sträpsiga :). Siis peaks stange ilusti maha tulema. Enne tasapisi nurkadest meelitama stanget ja kindlasti udukate pistikud lahti ühendada, kel need on.
Vahepealsed pildid:



https://www.upload.ee/image/4263565/IMG_20140915_183011.jpg

https://www.upload.ee/image/4263566/IMG_20140915_183406.jpg

https://www.upload.ee/image/4263567/IMG_20140915_183630.jpg
sviljar

 postitati 12.09.14 09:35
Tänud Weiks. Olin kusagilt kuulnud-uurinud ka seda ju siis ikka on ka nii.
weiks

 postitati 12.09.14 09:33
Nurkadest võred maha ja sealt ülespidi vaadates on mõlemal pool üks kuuskant. Need keerad välja, siis tõmbad stange nurkadest lahti ning nii see käes ongi.
sviljar

 postitati 12.09.14 08:54
Kõigepealt alustasin ettevalmistust nii. Pristsisin pigieemaldiga portitiivad seest kokku. Puhastasin nii 3 korda ühte tiiba. Seejärel lahustiga kuni oli piinlikult puhas. Roostet oli koopaserva seespool nurgas. Lihvisin maha ja panin roostetõrjet ning seda mõksi (Mõksi nime ei mäleta aga pihustiga, venekeelne ja Prismast .Hind vist 8.-). Nüüd peaks rooste kontrolli all olema, sai pandud suur pudel kahe tiiva peale ära.
Siis proovisin auto küljes oleva tiiva uksepoolseid alumisi pole lahti teha. Mõlemal pool uksepoolne tuli nõksuga lahti, kuid rattapoolsed olid roostes ja torks käis aind ringi. Puurisin pead maha, hiljem saab teised osad kätte. Kui vaja on ka olemas keermestaja.
Viskasin pilku ka stange poltidele. Konksu avast ja teisel pool peale katte eemaldamist oli näha kahte polti. Üks kuuskant teine mutrivõtmega avatav.

Kas peab mõlemad lahti keerama, et stanget kätte saada või ainult kuuskant polti?
sviljar

 postitati 12.09.14 07:26
Antud korralikud esitiivad sain tänu varuosakeskusele saadetud päringu tulemusena. Pärit Pärnu autolammutusest.

Tere kõigile. Kuna mul see töö ees, siis mõtlesin, et teeks selle kohta ka eraldi teema. Siis tulevikus hea vaadata töökäiku, kel vaja. Teen pildid ka. Eks aegamööda kuna hetkel tiivad ainult ettevalmistatud.

Lisan siis osad pildid millepärast asi ettevõetud sai ja tasapisi edasi.

http://www.upload.ee/image/4257230/IMG_20140911_145221.jpg

http://www.upload.ee/image/4257234/IMG_20140911_145210.jpg

http://www.upload.ee/image/4257237/IMG_20140911_145511.jpg

http://www.upload.ee/image/4257241/IMG_20140911_130858.jpg

http://www.upload.ee/image/4257242/IMG_20140911_145353.jpg

http://www.upload.ee/image/4257244/IMG_20140911_145306.jpg

http://www.upload.ee/image/4257332/IMG_20140911_145253.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.2% - SQL: 43.8%]