Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lukas

 postitati 07.09.07 08:44
oma arust olen suht osav vahest, :D aga lihtsam on rihm eest ära korjata. Proovisin b4-l ilma rihma mahavõtmata vahetada ja esiteks hakkas kahju hammasrihmast mida pidi päris korralikult väänama ja teiseks oma närvidest. Mäletan et tegin mingist lehtvõtmest "ümbertnurga võtme" veel. Pärast võtsin ikka rihma maha ja keersin inimese moodi standartsete tööriistadega.

Rihma mahavõtmise variandiga õnnestub 100% ka alumiiniumflantsi õige asend kus termostaat sees on. Ehk tahan öelda seda et niimoodi hammasrihma tagant nu**ides ei pruugi tihend pidama jääda.

Igaljuhul sea enne alumine märk paika ja siis nukkadele märgid ja edasi lammutama. Termostaadi vahetuse kohta v6-l on siin foorumis päris palju inffi kui otsida viitsid.
Jann

 postitati 07.09.07 07:50
Kitsaks läheb aga on võimalik küll.Pead ainult hammasrihma nuka ratta pealt ettepoole nihutama,muidu ei mahu tegutsema. Vaata ainult,et päris maha ei tule,muidu oled hädas ja vajad targemate abi..B4 - l vist vähem ruumi ka radika ja moto vahel kui A6l.
HannesT

 postitati 06.09.07 15:38
Mul on autoks B4 2,6. Kas ainult termostaadi vahetamiseks peab üldse hammasrihma maha võtma ja kas läheb vaja palju "mittestandardseid" tööriistu?
Jann

 postitati 16.08.06 17:43
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Sai ka just see töö ise tehtud ja õnnestus 100%.
Kinnitan , et mingeid rakiseid ega fiksaatoreid ei kasutanud ja nukkade haamasrattaid lahti ei võtnud.Lühidalt tegin nii:
1.Vända märk ajada paika nii , et nukkade otsas olevate ovaalsete seibide suuremad augud oleks vastakuti.
2.Märgid vanale rihmale ja hammasratastele (ka vända omale) markeriga kriipsud.
3.Kakud rihma maha.
4.Uuele rihmale kannad vanalt täpselt need märgid üle.
5.Märkide järgi paned uue rihma peale tagasi.
Asja point on selles ,et nii tehes ei liigu ükski nukk ega vänt paigast karvavõrdki.
Ehk oli abi:P



Kui juba õpetuseks läks siis üks sooitus ka. Kui uue rihma peale paned siis keri käsitsi mootorile üks ring peale ja siis uuesti kontrollida kas märgid on täpselt paigas.


Ise tahtsin ka nii kontrollida kuid siis tuleb küll palju ringe vändata et sama asend saavutada.Ühe ringiga on märgid alles poolel teel:D
meelisl

 postitati 15.08.06 18:43
Visko sidur pidi ka pärast lapiti maha panemist töölepingu üles ütlema. Minu masinal suutsid remondimehed sellega hakkama saada aga pole mõtet närve kulutama minna, kuna tõestada seda ei suuda. Kusjuures ei ole nurgatagused mehed vaid jaapanist pärit autode esindusest.
lukas

 postitati 15.08.06 18:37
Panen siia ka ühe teema kui ise kunagi nende märkidega maadlesin.

Kusjuures ma panin väiksemad augud kokku, samuti on 2,7 BiT. Niisiis tasub ikka enne ring peale keerata et miskit omavahel ei kohtuks.

http://www.audiworld.com/tech/pics/eng63-21.jpg
allikas: www.audiworld.com
Rain

 postitati 15.08.06 17:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Sai ka just see töö ise tehtud ja õnnestus 100%.
Kinnitan , et mingeid rakiseid ega fiksaatoreid ei kasutanud ja nukkade haamasrattaid lahti ei võtnud.Lühidalt tegin nii:
1.Vända märk ajada paika nii , et nukkade otsas olevate ovaalsete seibide suuremad augud oleks vastakuti.
2.Märgid vanale rihmale ja hammasratastele (ka vända omale) markeriga kriipsud.
3.Kakud rihma maha.
4.Uuele rihmale kannad vanalt täpselt need märgid üle.
5.Märkide järgi paned uue rihma peale tagasi.
Asja point on selles ,et nii tehes ei liigu ükski nukk ega vänt paigast karvavõrdki.
Ehk oli abi:P



Kui juba õpetuseks läks siis üks sooitus ka. Kui uue rihma peale paned siis keri käsitsi mootorile üks ring peale ja siis uuesti kontrollida kas märgid on täpselt paigas.
Jann

 postitati 15.08.06 15:50
Sai ka just see töö ise tehtud ja õnnestus 100%.
Kinnitan , et mingeid rakiseid ega fiksaatoreid ei kasutanud ja nukkade haamasrattaid lahti ei võtnud.Lühidalt tegin nii:
1.Vända märk ajada paika nii , et nukkade otsas olevate ovaalsete seibide suuremad augud oleks vastakuti.
2.Märgid vanale rihmale ja hammasratastele (ka vända omale) markeriga kriipsud.
3.Kakud rihma maha.
4.Uuele rihmale kannad vanalt täpselt need märgid üle.
5.Märkide järgi paned uue rihma peale tagasi.
Asja point on selles ,et nii tehes ei liigu ükski nukk ega vänt paigast karvavõrdki.
Ehk oli abi:P
Cado

 postitati 28.12.04 10:28
Siin oli selline teema vahepeal arutusel.
Kuna sai nüüd ise vahetatud siis saaks täpsed hinnad ja töö kirjelduse kahh panna. Äkki kellegil kasu sellest.

Kõigepealt ostetud sai.
pingutus rull 548.eek-i
juhtrull 452.eek-i.
veepump 656.eek-i
hammasrihm 779.eek-i
Tosooli konsentraat. 5L. 180.eek-i

veepump oli väga korralik ja oleks vabalt ühe rihma veel üle elanud aga kuna töö selline suurem ja auto tuli saksast siis sai seegi ostetud (kui kellegil häda käes võiks pumba niisamagi ära anda)

Sonenduseks et radika ja mootori vahelt ei tasu midagi pusida kohe tuled maha tulede tagant stange lahti ja eest ära.
lansekate vahel oleva tala mille küljes on radikad.lahti
kui nina on lahti siis annavad kliima,jahutuse ,ja rooli võimu lõdvikud parasjagu niipalju venima et saab töö vahelt tehtud.
katted maha
generaatoti juurest ei tasu pingutit otsida vaid sellelks on eraldi pingutus rull geneka kohal mis pingutab automaatselt rihma ja mida saab kergelt 17 võtmega väänata( pinguti vedruga)
geneka pingutus rull käib 10.mm sise kuuskandiga maha see võti peab käepärast olema.
ebaharilikumatest võtmetest peaks olema 15;16; kõik võimalikud väiksed tähikud ning kuuskandid kuni 10-ni välja.
tasuks jätta ka meelde kust geneka rihm läbi käib ,et pärast ei saaks mõelda nagu mina.
hammasrihma pingutit saab ka kahte pidi pingutada nii,et ka see tasuks meelde jätta.
üldjuhul käivad asjad suht loogiliselt lahti
see ratas mille külge käib visko käib ainult lahti läbi aukude kuuskandiga ja kahte eri mõõtu kuuskandiga.
Ahjaa kuuskandid nagu alati peavad olema kindlasti profi omad hiinakadega ei tasu mässata kuna geneka rihma ratas mis on vända otsas on ikka väga hästi kinni kuuskantidega ja neid seal ikka jagub.
soovitaks ka kohe uue geneka rihma panna 330.eek-i.
kui veepumpa ei vaheta siis saab ka rihm vahetatud tosooli välja laskmatta aga ega see kahjuks ei tule (nimelt tosooli vahtus)
väga tüütu on vana veepumba tihendi eemaldamine. Uus tihend on soovitav panna krafiit määrdega. Muidu pärast hakka veel pumba lekke pärast uuesti kõike lahti kiskuma.
kindlasti tuleb pärast tosooli sisse kallamist korralikult õhutada eriti hea on auto nina kõrgemale ajada siis tuleb õhk soendus radikast hästi välja. Veendu ,et salongis sooja õhku korralikult tuleb siis on õhk lõplikult väljas.
hammas rihma katted tuleb tagasi panna õiges järjekorras ,et nad õieti istuksid.
Rohkem ei tulegi nagumeelde eks kellel vaja küsib.
Aja kulu oli ca. viie tunni kanti. Kindlasti oleks saanud ka kiiremini kuid mitte väga palju kuna suitsu mees ei ole.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.2% - SQL: 37.8%]