Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 13.04.18 13:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Ahti
Kas vurab nii lärmakalt, et salongi kosta? Ise olen värske Q7 omanik, pole veel tähele pand, et miski vahepeal undaks...

Ah, sul ta lihtsalt katki. :D
tiit002

 postitati 10.04.18 20:34
Vuriseb jah hommikuti. Vahel kuulen ka õhtupoole, kui masin pikalt seisnud.
Olen aru saanud, et kompressor peab töötama aegajalt, aga kuulda teda väga ei tohiks.
Ahti

 postitati 14.03.18 09:23
Kas vurab nii lärmakalt, et salongi kosta? Ise olen värske Q7 omanik, pole veel tähele pand, et miski vahepeal undaks...
tiit002

 postitati 11.09.17 13:12
Puhume unarusse jäänud teemale eluvaimu sisse :)
Päriks, et kas peaksin veidi muretsema, kui igal hommikul peale 200m sõitmist hakkab kompressor tööle u 10sekundiks? Muul ajal parema esinurga poolt kerget urinat pole kuulnud.. Masin Q7 2006a.
tom609

 postitati 23.12.13 10:07
Pole mina veel mingit susinat kuulnud.Kui soojade ilmadega on auto silmaga vajanud, siis on kuskil leke. Külmade ilmadega temperatuur mängib, siis ka õhk mängib rohkem.Oskab keegi öelda, kus see kuivatuskamber on kas kohe pumba peal või asub kuskil eraldi? Kolvirõnga vahetasin kuu tagasi ära, aga mul ka niiskusega probleeme.Esimese miinusega tuluke põleb, vist klapid jäätuvad.
püstolett

 postitati 13.08.13 13:18
Minuarust toimib see asi nii, et kui ikkagi raskus autost välja tuleb , siis auto tõuseb ja selleks, et ta seadistatud kõrguse peale tagasi saaks, laseb ennast madalamaks. Eriti on seda näha kui rahvas taga istub ja siis autost väljub.
AularA

 postitati 13.08.13 13:16
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
On see normaalne, et peale mootori väljalülitamist susiseb natsa aega midagi, vist kompressor ...?

Kas on mingit vahet mis asendisse jätad, talvel külmaga ööseks vedrustuse kui seisma jääd?
Lift, Comfort, Automatic, Dynamic.

:)

Mul susiseb samamoodi ja esimene ots vajub veidi.
HangOver

 postitati 07.08.13 20:23
On see normaalne, et peale mootori väljalülitamist susiseb natsa aega midagi, vist kompressor ...?

Kas on mingit vahet mis asendisse jätad, talvel külmaga ööseks vedrustuse kui seisma jääd?
Lift, Comfort, Automatic, Dynamic.

:)
KristoK

 postitati 25.03.13 15:24
Tal pole vaja koguaeg töötada, selleks on rõhuakud mis hoiavad rõhku. Kui rõhk mingil põhjusel langeb (temperatuur, lekked vms.) siis hakkab kompressor uuesti lööma.
HangOver

 postitati 17.02.13 01:25
Kas see kompressor uhab koguaeg kui auto sõidab ja vedrustus töötab või ainult siis kui vedrustuse olekuid ehk settinguid comfort/lift/automatic jne muudad?
reino11

 postitati 13.02.13 19:59
Saab lahti võtta küll ja vajadusel rõngast, silindrit ja kraanuleid vahetada.
tarts

 postitati 13.02.13 19:26
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ja C6 kerel on see õhkvedrustuse süsteem juba oluliselt parem kui vanal C5 Allroadil, millel need pidevalt p..ses :D vähemalt silma on jäänud neid lääpakas allroade küll ja veel.


Ei vaidle vastu, et padjad on loodud vastupidavamad tõesti, kuid muu krempel on samaväärne, pean siin silmas õhutrasse, solenoide, kompressorit ennast. Ja tõele au andes, on neid lääbakaid C6 A6 & Allroad, Q7, A8 ja ka bemmareid nähtud juba küll ja küll.
KsenoonE

 postitati 13.02.13 19:01
Ja C6 kerel on see õhkvedrustuse süsteem juba oluliselt parem kui vanal C5 Allroadil, millel need pidevalt p..ses :D vähemalt silma on jäänud neid lääpakas allroade küll ja veel.
tarts

 postitati 13.02.13 18:38
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Siis ei ole just kõige tygevam koht see kompressor. See on ka ainuke põhjus miks ma ei ole allroadi soetanud täna...kuigi on plaanis.


Kompressor (õhkvedrustus) pole juba ammust aega ainult Allroadi privileeg ja pole ka see kompressor mingi rahaliselt meeletuid summasid nõudev agregaat, kui peakski vahetust vajama.
HangOver

 postitati 17.01.13 22:58
Siis ei ole just kõige tygevam koht see kompressor. See on ka ainuke põhjus miks ma ei ole allroadi soetanud täna...kuigi on plaanis.
yanekk

 postitati 09.11.12 19:39
Kuivatanud pole aga olude sunnil kolme VAG-i kompressorit lammutanud/vahetanud.
Selle kuivatus elemendi saab suht lihtsalt kätte.
KristoK

 postitati 09.11.12 19:11
Kas keegi on teinud C6 kerega A6 kompressorile hooldus? Pean silmas nt. õhukuivati elemendi kuivatamist, et vältida niiskuse sattumist süsteemi mis võib talvel põhjustada jäätumist. Universaalkerega BMW omanikel on see tuttav protseduur (olen korra isegi teinud) aga mõtlesin, et kas Audi kompressor on samuti osandatav ja äkki on keegi seda juba lammutanud.
Leidsin ka ühe lingi Allroadi kompressori remondist: http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?131191-Allroad-Air-Suspension-Compressor-strip-amp-repair

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.5% - SQL: 52.5%]