Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Quattru

 postitati 30.04.14 07:58
C5 ja B5 mudelid erinevad. Mul praegu nii ühendatud saand et pargid ja esimesed udud jäävad põlema kui viimasena kasutatud tuled viivitusena. Puldiga taas uksi avades ei toimi, kuidas selles ühendada? Keegi oskab midagi soovitada? 95.a A4.
A-kaheksa

 postitati 27.06.12 12:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Heix
Lisaks on selline lahendus talvel suurte külmadega hea, et tuled süüte sisse keerates kohe põlema ei läheks.


Väike OT. Talvel vastupidi soovitatakse isegi enne auto käivitamist panna tuled minutiks peale, et aku soojeneks. Aga jah, starteri hetkeks muidugi on hea kui kõik liigsed asjad saaks välja lülitada.
Heix

 postitati 26.06.12 20:41
Nüüdseks siis saab päevatulesid läbi käsipiduri lülitada, toimib see süsteem vaid siis, kui tuled on 0-asendis ja süüde sees. Vaja oli seda selleks, et süüte sisse keerates kohe tuled ei süttiks ja käivitamise ajaks ei kustuks. Praegu tõmban käsipiduri enne süüte sisse keramist peale ja vabastan, kui auto juba käib. Lisaks on selline lahendus talvel suurte külmadega hea, et tuled süüte sisse keerates kohe põlema ei läheks. Kasutasin selleks ühte releed ja dioodi.
rocket

 postitati 25.05.12 07:15
Diood TFL klemmi ja relee (85) vahel ei pea olema 7 amprine , vaid näiteks tavaline 1N4001 - 1N4007 seeriast.
Heix

 postitati 25.05.12 06:26
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Elektriskeemi graafiline teostus on äärmiselt professionaalne :cool:
Millega tegid ?


Tegin paintis.

Tsitaat:
Algselt postitas: AMX
Sellist moodulit eestist kah on võimalik leida või peab ebeys surfama hakkama?


Moodulit võimalik minu käest soetada!

Lisaks tuleb skeemi üks relee juurde, et päevatuled toimiks vaid siis, kui seisupidur ei ole rakendatud.
AMX

 postitati 25.05.12 05:52
Sellist moodulit eestist kah on võimalik leida või peab ebeys surfama hakkama?
rocket

 postitati 24.05.12 21:37
Elektriskeemi graafiline teostus on äärmiselt professionaalne :cool:
Millega tegid ?
Heix

 postitati 24.05.12 20:44
Ei ole elektrik, kõik tööd omal vastutusel!

Antud lahendus toimis laitmatult Audi a6 -98a.!

Elektriskeem:
http://www.upload.ee/image/3627937/TULED.PNG

Ilma automaatsete päevatuledeta: SKEEM

Juhtmete jämeduse valikul arvestada kindlasti seda läbivat voolu hulka, mida rohkem voolu läbib seda jämedam juhe. Juhtmed peaksid olema vähemalt sama jämedad kui tulelüliti pistiku taga olevad originaal juhtmed.

Moodul:
Punane- toide +12V
Pruun- mass
Oranz/must- mooduli sisse lülitades +12v
Pruun- signaal mille alusel toimub tulede sisselülitamine

Valgusandur(fotodiood)- paigaldada kohta kuhu paistab välisvalgus peale- väldib tulede lülitumise valgel ajal. Võib jätta anduri ka paigaldamata.

Taimer- Tulede põlemisaja reguleerimine.

Relee:
30- relee toide
87- klemm kuhu tuleb vool relee lülitudes
85- klemm millele pinge laskmisega juhitakse relee tööd
86- maandus

Tulelüliti pistik:
NL- udutuled
58R- parem gabariit
58L- vasak gabariit
58- numbrituled
TFL(tagfahrlicht- päevasõidutuled)- klemm kuhu tuleb süüte sisse keerates pinge peale ja kaob, kui panna lülitist tuled põlema.

Antud skeemi järgi paigaldamisel on vaja nelja dioodi, neist kolm 7A ja üks näiteks 3A. Dioodid lasevad voolul liikuda vaid noolega näidatud suunas. Seda selleks, et näiteks gabariite põlema pannes ei läheks põlema ka udutuled. Vaja läheb ka pressitavaid klemme ja termokahanevat rüüd. Kõiki neid asju saab Tartus näiteks Oomipoest Lõunakeskuses. Kindlasti juhtmed ära teipida isoleeri või riidest teibiga nagu originaalis.

Pilt moodulist:
http://www.upload.ee/image/2373205/21052012183.jpg

Automaatsete päevatulede jaoks tehtud juhtmestik. Klemmidega juhtmed lähevad releede külge.
http://www.upload.ee/image/2370589/21052012195.jpg
http://www.upload.ee/image/2374427/21052012192.jpg

Tulede sisse lülitamiseks sain signaalid kütuseluugi lukustilt, juhtmed ise asuvad vasakul A-piilari taga(roheline-lilla/roheline-hall), kummagile juhtmele tuleb ühendada üks pruun juhe.(VW Passatil saab näiteks signaalid juhiuksest - uksemooduli ja ukseluku vahelisest juhtmestikust):
http://www.upload.ee/image/2370618/23052012200.jpg

Toite(30) ja maanduse(31) sain kaitsmekarbi juures asuvatest punktidest:
http://www.upload.ee/image/2370632/23052012201.jpg

Väike video:
LINK


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]