Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Taavi

 postitati 16.01.12 21:51
Alati läheb ennem kaane keere. Keermeliimiga nojah :D Kaugemale kui 15km ma küll kodust minna ei julgeks sellise mootoriga. Aga peaasi, et mõte töötab. Küll tuleb ka mõni suurema kasuteguriga idee.
ultra2005

 postitati 16.01.12 21:48
Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi
Aga mis kasu on tõmmitsast kui keere juba maas on :D Kaas tuleb ikka maha võtta.


Vat nii kaugele ma pole veel mõelnud. Ok küünla saad kätte. Siinkohal tekkis endalegi küsimus kumb keere ennem järgi annab - kas plokikaanes olev või küünla oma. Ise mõtlesin omasoodu, et kui tahad küünalt vahetada, siis keermeliimi kasutades ehk pikendaks plokikaane vahetamiseks mõeldu eluiga aga muidugi mängivad siin ka kuumuskraadid rolli ja mul puudub teadmine kas sellise situatsiooni lahendamisseks keermeliimi võib kasutada (maby toodetakse ka vastavatele kuumuskraadidele). Anyway kui sul midagi kinni jääb ja üle käib, siis esimese asjana mõtled sellele, et võiks olla võimalik asja enda poole keerates tõmmata, et asi mida keerad end veidi kabedamasse keermesse haagiks ja välja tuleks. Sellest mõttelaadist ajendatuna sai ka too vidin aretatud.
Taavi

 postitati 16.01.12 21:42
Aga mis kasu on tõmmitsast kui keere juba maas on :D Kaas tuleb ikka maha võtta.
ultra2005

 postitati 16.01.12 21:35
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Leidur oled sa äge küll. ;) Keermelatt ei kõlba eriti tõmmitsateks kuna suht pehme matrejal on. Esiteks see süüteküünal ei jää iial nii kinni, et teda peaks välja tõmbama. Ainus mis juhtuda saab, et se mutriosa murdub maha siis ei aita muu kui puurimine või keevitusega uus mutter peale. A no peasi et sul lõbus oli.


Pigem oli mõte selles, et kui keere on mingil põhjusel üle keeratud vms siis saab, lihtsalt võtit enda poole tõmmates asja kätte - aga lõbus oli küll, sest komandeeringust Narvast laupäeval tulles ja perest eemal olles kes viljandimaal elavad, ei viitsinud eriti toas arvuti taga olles päeva mööda saata ja kuna selline aretamise pisik vahel sisse tuleb, siis katsetasin, kas mu mõte toimis :) Loodan et ise ei pea kordagi elus seda perverssust katsetama :) Enda masina küünlad keeran ikka tundega kinni ja viimasel ajal kasutan anyway moment võtit, pannes tugevuseks selle, jõu mida tootja on tabelis ette näinud :) Kuna ise tegelen päevast päeva metall uste paigaldusega ja teinekord on erinevaid ettearvamatuid ning uudseid situatsioone vaja lahendada, siis on tekkinud juba vaikselt selline aretiste leiutamise tunnetus. Materjalid millest neid teha on ehk valed aga suundumus õige ja ehk ühel päeval saab ka midagi sellist leiutatud mis maailmale kasu toob :) Algatus on igatahes tehtud ja eks esimene vasikas lähe ikka aia taha :)
repsu007

 postitati 16.01.12 21:33
Aga mina tean küll kui ühel c5 s6 oli kolb juppeks ja oli küünla nii ära neetinud sinna, et oleks riistast kasu olnud. Aga no ses mõttes, et nagunii tuli plokikaan kh maha võtta. :D
automees6

 postitati 16.01.12 21:24
Leidur oled sa äge küll. ;) Keermelatt ei kõlba eriti tõmmitsateks kuna suht pehme matrejal on. Esiteks see süüteküünal ei jää iial nii kinni, et teda peaks välja tõmbama. Ainus mis juhtuda saab, et se mutriosa murdub maha siis ei aita muu kui puurimine või keevitusega uus mutter peale. A no peasi et sul lõbus oli.
ultra2005

 postitati 16.01.12 21:01
Rakis abiks sellele, kes alates C5 kerega Audi Bensiinimootoriga süüteküünlaid kergelt kätte ei saa (kas on mingil põhjusel keere üle keeratud vms) tehtud sai see kogematta korralikult läbi lugemata postitusest ajendatuna. Piltide lingid allpool. Otsustage ise kas see on DIY-d väärt või mitte.

Pildiseerija siis allpool :)




http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_000.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_001.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_002.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_003.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_004.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_005.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_006.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_007.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_008.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_009.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_010.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_011.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_012.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_013.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_014.jpg
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/kyynlarakis/rks_015.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.4% - SQL: 41.6%]