Teema ülevaade |
ultra2005
|
postitati 28.12.11 17:43 |
Tegelikuses pole see keermelatt vaid nö antenni toru klamber aga bensuvoolik on otsa pandud jah, et reelinguid ära ei rikuks. Kaugust saab mõlemast
otsast muuta tänu ovaalsetele avadele. Oleks muidugi hea olnud, kui oleks leidnud toru mis oleks raamitalade otsa läinud aga seda vist naljalt ei
leia. Seega lõikasin RST toru otsad mis üle jäid L-ideks, puurisin augud sisse ja olemas ta oligi. Ma ei leia et see nüüd mingi megaaretis on aga enda
looming ta on ja õigustab end hästi ... C5 peal istus veidi üle lubatud raskuse eelmine nädal. Üks metall ukse leht mis on ca 70 kg ja üks puit uks.
Aga egas ma tonniseid asju vedada ei tahagi. Alguse sai see aretis sellest, et Tallinnast oli vaja kiirelt yx asi maale tuua ja siis sai need
kiirkorras valmistatud. Eelviimase pildi peale on jäänud ka mu rakis mis mahub 100% auto alla kui tung täiesti üles keerata ja siis auto sillataladele
lasta. Selle abil vahetasin oma koduõues õõtsasid ja nokitsesin ka muid asju. Kui vahel kanalit käepärast pole saab selle abil kah asjad ära aetud
Muide padjad, mille peale veetavad asjad toetuvad ja mis on korralikult
üle teibitud, on tehtud üli tugevast vahtplastist. Analoogselt sinisele penoplastile, toodi meil töö juurde katuseplekki, mille paneelide
pakendamiseks oli kasutatud ülitihedat valget vahtplasti. Tekkis idee, nendest korralikud toestuspadjad meisterdada.
|
Amadeus
|
postitati 28.12.11 17:18 |
Kiitus, väga praktiline.
Eelmine aasta nägin Hiiumaal ühe soomlase Volvo katusel jalgrattahoidjaid, välja nägid sellised:
Jalgrattad olid peal külili, esirattad olid minu mälu järgi ära võetud.
Muidu kõik ilus, kena, tore aga somm kulutas rataste mahavõtmiseks oma 10min. Võrdluseks Thule Proride hoidjate kahe jalgratta mahavõtmiseks kulub
alla 10 sekundi.
Kogu selle katusekompoti juures on tähtis aerodünaamika, erinevad TÜV ja Crash testid. Juhuks kui peaks kuut üle katuse minema, siis mitte keegi ei
tea, mis seal katusel toimub. Halvimal juhul tulevad talad tuppa vms.
Lisaks räägid ka katuseraamide kandevõimest. Kõik tehasepoolt toodetud katuseraamid omavad korralikku kandevõimet, piirid paneb paika autotootja. Kui
ma ei eksi, siis sõiduautol on selleks 75 kg.
Millega keermelatt on kaetud, kas kummivooliku või termokahaneva toruga?
|
ultra2005
|
postitati 28.12.11 16:41 |
Paneks siia siis ka enda poolt postituse kirja. Nimelt sai kunagi ammu oma A100/C4 jaoks ehitatud katuseraamid. Kuna tol hetkel oli aktuaalne just see
masin, siis said kinnitused tehtud vastavalt reelingu laiusmõõtudele. Kuna aga nüüd on 100 kõrval veel C5 kerega A6 ja selle reelingute vahe mõõt on
veidi erinev, siis tuli teha reelingud ümber universaalseteks. Kokku läks see pull maksma max 18 euri. Samas enda aega on omajagu läinud nende peale
aga tulemuseks on korralikud raamid millel on kandevõimet, millega kaasnevad veel ka alumised padjad mis toetuvad reelingutele + ülemised pikad padjad
mis on keskelt OSB plaadi ribaga tugevdatud, et pehmendust rihmaga kinni tõmmates ära ei rikuks. Raamid on valmistatud roostevabast terasest. Anyway
minul on neid omajagu vaja läinud ja ei plaanigi endale muid osta, kuna minu jaoks pole oluline niivõrd nende välimus, vaid funktsionaalsus. Panen
siia alla siis ka pildiseeria üles. Ainsaks miinuspooleks võiks ehk lugeda selle, et peale ja maha võtmine võtab tiba kauem aega kui tehase poolt
valmistatud reelingutel aga mina leian et asi on seda väärt. Aga nendele kelle kodukootud üritus tundub lausporno ja kuuskaoski kaup, siis neile ongi
autopoed ja "Thule" ja teiste raamitootjate poolt valmistatud kaup
|
|