Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kivitare

 postitati 10.10.11 08:08
Kui mul see teema päevakorral oli, siis mõtlesin ka, et ehk sobib mõne uuema keretüübi pealt kogu krempel. Kuid jäin mõtlema, et kas aknakõrgused jne klapivad? Kui aken päris alla ei jookse, siis selle elaks veel üle, aga kui üles ei lähe, siis on puhta pees. Väga suur katsetamine ja aretamine, mis palju aega ära võtab. Mina selletõttu matsin mõtte maha. Jään huviga teemat jälgima.
ullivilli

 postitati 09.10.11 21:35
pikkuse saan täpselt... Kuna olemas on orig tross, mida kasutada enam mõtet ei ole.

Nimelt ühe trossi tõmbasin näpu vahel katki mootori äärseid vedrusid pingutades ning teist doonorit rakendades otsustasin ennem tolle elujärge kontrollida.
Too osutus sama roosteseks ja karvaseks, et ei näe mõtet paariks päevaks seda külge aretada.
Seega mõõdu jaoks on riist väga hea.

Eks ma uurin neid trosse ja proovin millised näpu ümber hästi painduvad ning mingil tulemusel teen ise ka kisa ning annan teada, kust tasub küsida ja pikema moosimiseta saab.

Tekkis küsimus, kas mehaanilise ja elektrilise tross on erinevad?
Ja kas teistel audidel on elektri akna tööpõhimõte sarnane või äkki lausa mõne teise kerega vahetatavad?
QUATTRO

 postitati 09.10.11 21:13
Leegiga jootes pead arvestama seda, et kui tross korragi punaseks kisub, siis on lõpp ligidal kiiresti.
Trossi meetrikaubana ja erinevat pakkus kunagi edgarikorskis Punasel tänaval asuv ESMETA pood.
Minu saanidel on küll trossi purunemise põhjuseks olnud alati välimise kõri vigastused. Olen siiani püüdnud leida doonortõstuki.
Selle trossitegemisega on ainus kehv asi, pikkust pead teadma mm täpsusega. Selline +/- 10mm on juba lörriläinud töö (järgiproovitud).
ferdinand

 postitati 09.10.11 20:34
Gaasitross idee poolest võiks hea olla, painduma peab lihtsalt hästi. Tross iseenesest on peenike ning mingit erilist võimsust tinaga jootmisel vaja ei lähe, mingi 60-100W täiesti piisab. Loomulikult võib kasutada ka leegiga jootevahendeid, torude jootmiseks tarvitatav võiks väga hea olla.

Kas kelgu külge ei saa äkki kasutada mingeid kruvidega klambreid vmt?
ullivilli

 postitati 09.10.11 20:25
Kahjuks ei tea, mis ehituspoe trossil ja sellel vahet on?
Poes jäigem?
Kaua üldse poe oma kestab?

Kuid kas näiteks mehaanilise akna tross ei ole ligilähedane õigega? ning kas mõnel teisel autol ei ole piisavalt pikka, et seda ära kasutada.

Samuti tekkisid mõtted meetriga müüdava näiteks Siduri või gaasi trossi suhtes. (mootorratastele)
Oleks see liiga erinev?

Kõige suurema väljakutsena praegu tõotab olla just kelgu küljes olev junn.

Mitusada W jootmiseks trossile tarvis läheks või otse leegiga?
ferdinand

 postitati 08.10.11 21:20
Trossi külge saab väga edukalt terasest või vasest junne tinaga joota, olen klaasõtõstuki (ja igasugu muid) trosse sel moel vahetanud. Paraku ei ole sobivat trossi eesti kaubandusvõrgust võimalik hankida, ehituspoes müüdavad trossid klaasitõstukile ei sobi. Vahetada saab küll, töötab ka igati edukalt, kuid ei kesta.
ullivilli

 postitati 08.10.11 11:04
Kuna kõik targad räägivad, et trossi ei saa vahetada vms, siis ega ma ei saanud asja kontrollimata jätta, kuna kaotada nässus massina korral ei ole midagi.

Mootori vahetus on iseenesest lihtne:
2 väikest mootori kruvi lahti,
korpus avada,
tõsta kõik katted hammasrattad, trossi rulllik välja ja mootor eraldub ilma pingutuseta.

Trossi vahetus on suurem tükk tegemist ning peab kõik kõrid ennem läbi ajama ning kuskil lisama kolm neeti.
1. kummasegi serva pisiknene, mis kerimis rulliku külge fikseerib
1. keskele, mis akna liuguri(või kuidas selle nimi) külge kinnitub. ca 6mm mutika jämedune pool cm pikk.

Kuna endal just nässu läks see trossi vahetus: Ei ole võtta korraliku trossi doonoritelt takerdusin sinna.

Seega praegu küsimus, kas on teada mõnda kohta/firmat Tallinnas, kes võiks tegeleda trosside otsade neetimisega vms?

Kui trossi neetimise koha leian ja hakkan uuesti tegema, teen pildid ja lisan pikema juhendi, kuidas vahetada trossi; mootorit.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]