Teema ülevaade |
J.Aru
|
postitati 06.05.14 13:12 |
Suured tänud QUATTRO! Nüüd süsteem palju selgem ja tean seda ava ka otsida. Võis ka see möga tõesti pidurivaseliin olla kuna vedel ta oli aga
piduriõli nägu kohe mitte, musta värvi ja haises. Igastahes millalgi kui aega saan hakkan selle kolvi uurimisega edasi tegelema.
|
QUATTRO
|
postitati 06.05.14 12:33 |
Kuidas nüüd seletada. See ava lähebki sinna samasse seene alla välja. Vajalik samuti selleks, et toimuks korralik käsipiduri automaatne reguleerimine.
Kui pidurdad, siis kolb liigub välja ja tõmbab seene endaga kaasa, aga seda vaid osaliselt. Kui seent kolvi sisse paned siis on seal kaks metall
lehte, siis vedru moodi seibimoodustis ja osadel variantidel ka laager. See vedru moodi moodustis tegelebki nüüd seene ja kolvi omavahelise õige
asendi hoidmises. Kui nüüd kolvi tolmukatte all olev ava on umbes, siis tekib olukord, kus kolb liigub välja ja tõmbab selle seene piki keeret lõpuni
kaasa. Põhjus on selles, et kolvis oleva ava kaudu ei pääse õhk sisse ja tekib vaakum.
Kuna selle trapetskeerme pikilõtk on olematu, siis tekibki nüüd olukord, kus pidur jääb peale.
Kui oled kolvi kõik kokku ladunud ja proovid seda seent seal sees nüüd tõsta mingite näpitsatega, siis saad aru millest ma räägin.
Ja see möga ei pruugi olla pidurivedelik, see pidurivaseliin muutub samamoodi niiskuse ja rooste mõjul selliseks kummaliseks plägaks.
|
J.Aru
|
postitati 06.05.14 12:14 |
Seal oli sees mingi õlitaoline ollus... Arvatavasti tuleb siis mansett välja vahetada, kuna ta sinna õli sisse lasknud on? Ehk siis kui see seen seal
sees ei liigu korralikult hakkab pidur peale jääma? Igastahes enne see seen seal liikuda küll ei tahtnud...
Aga tolmukatte soones olev ava? Kuhu see ava minema peaks, siis teaks kust teda otsida, enne ei teadnudki, et seal mingi ava peab olema.
|
QUATTRO
|
postitati 05.05.14 14:57 |
Pidurivedelikku sinna sattuda ei tohi. Selle eest hoolitsebki see kummimansett. Mina olen alati kokkupannes selle seene ja kolvi korralikult ära
puhastanud, jälginud et kolvi tolmukatte soones olev ava on ilusti puhas ja siis lihtsalt pidurivaseliiniga kogu kompoti kokku tagasi ladunud. Kuivalt
kokku pannes on ka käsipiduriga probleeme tekkinud teistel isikutel.
See seen peab hiljem kolvi sees suht vabalt liikuma ringiratast, kui ta seda ei tee, siis käsipiduri reguleerimine ei toimu.
|
J.Aru
|
postitati 05.05.14 13:46 |
Ei oska siis keegi vastata? Lisan lingina pildi ka kus on näha allservas kolb ja selle sees olevad vidinad mida mõlesin. Lisaks näha ka natuke kolvi
sees olevat lohku kus on õli sees ja mille kohta küsisin... http://s21.postimg.org/o23zabv9z/2014_05_02_459_1.jpg
|
J.Aru
|
postitati 02.05.14 19:51 |
Oskab keegi öelda kas seal kolvi sees nende "jubinate (kettad ja ka kolvi moodi asi)" taga peaks ka õli olema? Ning kui peab siis kas seal on
tavaline piduriõli või mingi muu õli?
Sai ise ka supordi lammutamine ette võetud A6 C4 kuna pidur jäi peale (käsipiduriga tõmmates jäi, jalaga ei proovinud) aga kolb oli ainult natuke
mõnest kohast roostes ehk siis ei usu, et selle viga oli. Lisaks liikus väga raskelt see kolb, teine pool liikus mitu korda kergemini.
|
Veiko2
|
postitati 31.10.08 11:22 |
|
jankul
|
postitati 30.10.08 20:21 |
neljandal pildil silindri kõrval olev kolb käib seal sees ja sellel on küll tihend peal
|
jaspa
|
postitati 30.10.08 11:15 |
On tulnud ka omadel audidel kõigil sama asjaga tegeleda kuid pole kolvi sees olevat osa kunagi legoks võtnud. Peale puhastust ja tihendite vahetust ei
ole kunagi tagapiduritega probleeme olnud. Kas seal kolvi poolses osas ka mõni vahetamist vajav tihend leidub?
|
jankul
|
postitati 13.10.08 19:17 |
sai siis täna tagumised supportid remonditud ja tulemus oli väga hea. esimese supporti lahti võtmiseks kulus paar tundi aga teise jaoks juba poole
vähem.
Pildid: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery_thumbs?id=861209
|