Teema ülevaade |
olev
|
postitati 16.05.11 11:25 |
Sai ka sama asi parandatud.Jagan siis natuke muljeid.Keskmise ülemise poldi asukoha määramisel oli abi peeglist.Teised poldid olid niisama
näha.Raskemaks asjaks osutus selle kolaka tagasi saamine oma kohale.Nipp oli siis selline et tuli kolaka ülemist osa mootorist eemale tõmmata siis
läks ilusti kohale.Ja tosooli (punane) tilkus neli-viis korda täpselt silmaEsimene kord jooksin kohe tuppa veega loputama pärast oli käiset küll.
|
EigoP
|
postitati 06.03.11 12:48 |
Lisan siis paar pilti kah siia. Piltidel tähistasin plastiktoru augu kollasega ja kõige rohkem peavalu pakkunud poldi punasega. Omal oli plastiktoru
mõlemalt poolt tihendi kohast pooleks. Ja mootorit peab tõstma ainult selleks,et punasega märgitud poldile ligi saada. Poldipead ennast näha ei olnud,
algul katsusin näpuga kus asi enamvähem asub ja siis üritasin võtmega asjale pihta saada. Vahetuseks kulus mul 11h koos pausigega
Kõige rohkem kulub aega võtmete ja asjade leiutamiseks kuidas midagi kätte saab. Aga kui kõik kodus olemas siis saab vabalt 6-7h hakkama.
Asjad sain ise Forssist:
Toru 077 117 411 oli vist 4 euri
Tihendid torule 3tk 077 121 437 kusagil 20 euri
Tihendite komplekti 077 198 405 Forssis pakkuda ei olnud
|
green19
|
postitati 02.05.10 15:35 |
Nina küll selleks maha pole vaja võtta! See annaks vb natuke valgust juurde ühele poldile 5-st.
Kanali peal on seda ilmselt suht sitt teha sest enamus tööd jääb täpselt kõrvalistuja poolse ratta ette.
1.Kuna mul põhjakatet all ei olnud alustasin õhu filtri kosu välja ehitamisega, kuigi see eriti vajalik polnud(no vahest olid sealtkaudu abikäed mis
aitasid võtit õigesse kohta juhtida).
2. Aku klemmid maha
3.Tõstsin auto üles
4. Lasin generaatori rihma lõdvaks ja eemaldasin juhtmed ja siis ka generaatori enda(üleval 8-ne kuuskant all 13võti).
5.Mootorile panin tungi alla(mul oli selleks käigukasti tõstuk)
6.Keerasin stabika varda lahti(üks ots täiesti rippu) ja eemaldasin mootoripadja 13 võti(NB!seal andur sees ja pistik küljes) Selleks muidugi terve
käpp lahti keetata äkki oli 18 võti.
7. Nüüd oli ruumi rohkem et tosool(minupuhul vesi kuna lekke oli suur) välja lasta. Lõdvik asub seal samas generaatori ees. Liigutad natuke ja
eemaldad miinus kruvikaga traat klambri ja tõmbad radika küljest lahti.
Sealt ei taha korraga kõik välja joosta(unustasin paisupaagile korgi peale)
8.Tegin paar suitsu
9.eemalda õlifilter, õlianduri pistik mis asub soojusvaheti küljes ja must toru mis on kinni 1 kuuese poldiga(10 võti) ja tõmba välja(sealt tuleb veel
tosooli)
10.Õli on kõik kohad täis Suitsupaus!
11. See sama alumiiniumi kolakas mille küljes oli filter ja see pistik tuleb eemaldada ploki küljest(nende vahel asub see plastik torujupp)
12.Nüüd on vaja 8-st kuuskanti-sellega eemaldasin alumised kaks polti (nii lihtne oligi? Eii nu... alles algab!!!)
Kolmas polt on õlifiltri kronsa taga. Üeval on veel 2 polti. ((Vähemalt on kõik 8mm kuuskandid)) Radika poolne polt on suhteliselt äärepeal ja
viimane polt on seal kust läheb see must peenike toru selest korpusest mööda.
See on kõige närvesöövam polt!
13.Eemaldad korpuse ettevaatlikult(mingi nurga all tuli suht vabatahtlikult ära sealt) Ettevaatust selle soojusvaheti endaga mis on selle alu kolaka
sees-see on suht pehme.
14. Eemaldasin selle torujupikese otsad kummagi poole seest(see oli mõlemast otsast peale tihendit ära murdunud) Kasutasin kruvikeerajat ja teisipidi
töötavaid näpitsaid.
15. Puhastasin mõlemad pooled õlist ja sodist.
16. Uuele torule tihendid peale ja toru enne selle korpuse sisse.
17. Kolmas kummirõngas selle musta torupeale mille enne sellest korpusest välja tõmbasin.
18. Ette vaatlikult korpus omale kohale tagasi, vaikselt logistades vastu plokki ja kui ilusti vastas keerasin alumised poldid näpuga ligi. Ploki
küljes on ka 2 asukohta fikseerivat toru juppi.
19. Kõik poldid ja asjad omale kohale tagasi-selle musta toru uue tihendi tegin silikooniga kokku igaks juhuks.
seda toru oli suht sitt sinna auku saada pärast, aga miski pole võimatu.
20. Kui kõik asjad küljes vesi sisse veendumaks et ei leki-aku juhtmed külge ja käima. Oodata kuni termostaat lahti läheb siis on vaja juurde
valada.
Minul kulus selleks 6,5 tundi koos rohkete suitsudega. Oli võimalus kasutada tervet auto töökoda.
Paneks toote koodid ka siia aga need jäid autopeale ja ise olen jala soomes.
Mina sain jupid forsist. Toru oli 86.- ja tihendid 40.- tk(3tk.), seda 8 kujulist tihendit ma ei vahetanud.
Minul jäi pidama ja olen unustanud et kui hea tunne on kui iga hommik ei pea 3-5 liitrit jahutus vedelikku peale valama Mul oli muidugi lõpu poole juba vesi sees(ja on siiamaani), sest tosooli
oleks võinud kohe kaa autokõrvale maha valada. Kui koju pääsen vahetan vee ikka punase vastu.
Kui keegi arusaadvalt suudab seletada kuidas siia teksti vahele pildid saab lisada lisaks ka pilte.
|
repsu007
|
postitati 30.04.10 15:10 |
Asi nii et sellele ligipääsemiseks mina pidin nina lahti võtma vb saab ka alt. Aga on kui eest vaadata siis vasakul pool ja suht all ja seal on
plastmassist selline umbes 5vm pikkune toru mis läheb lõhki, mina võtsin raud toru vaatasin umbes pikk ol lõikasin välja. Siis otsisin sellised kummi
tihendid mis sinna sobiks ja teise toru selle toru peale et tihendid millegi taga püsiks ja siis silikoniga kokku ja senimaani elus.
|
sleepy
|
postitati 30.04.10 10:07 |
Mul arvatavasti sama probleem, ehk ikka valgustaksid mida selleks vaja läks, kaua aega läks, kus, kuidas, mida jne jne. Ehk tee ikka seltuste ots
lahti ja kül ma siis juurde küsin kui midagi arusaamatuks jääb. Kui mõnest olulisest asjast on pilt ja kuskile üles panna ei taha siis saada kasvõi
meilile. Oleks väga tänulik kui pisutki raatsiksid avalikult üles riputada selle teema, et kui asja ükskord käsile võtan oleks eelinfo kergesti
leitav.
Tänud.
|
rocket
|
postitati 29.04.10 12:44 |
Soolot on lahe panna, aga seleta nüüd teistele ka mis tüüpi lekke ja kus paikneva torujupiga on tegemist.
Muidu ei tea ju mille kohta üldse abi küsida saab
|
green19
|
postitati 29.04.10 12:39 |
Sai siis paar päeva tagasi ära vahetatud see torujupike mis asub mootori ploki ja soojusvaheti(õli jahuti) vahel.
Autoks A6 C5 4,2 Quattro 2000a.
Kuna olemas olevad DIY teemad olid vanematele mootoritele ei olnud neist mulle midagi tolku.
Seega kui kellegil infot vaja siis aitan.
Kahjuks piltidega aidata ei saa enam!
|