Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
audicabrio

 postitati 21.09.11 20:22
Suured tänud teema algatajale,sai enda autole külge pandud. raha kulus 50 senti lüliti ostmiseks.Käivitamise aeg lühenes kordades.
jankii

 postitati 18.08.11 12:22
siiamaani tundub et mitte väga muidugi nukad koos vajalikuga sai vahetatud õigel ajal nüüd tundub et hooratas järjekorras.:mad:
jyrisoo

 postitati 18.08.11 06:06
Tsitaat:
Algselt postitas: jankii
käivitub küll pole hullu aga soojast pärast tahab natu käiamist:cool: ja selle probleemi on uuritud siit ja sealt igal ühel oma soovitus.:)


Viitab kulunud pumbale. V6-l ju käivad need mured ringiratast. Pump, nukad, autom. kast, sild, pump... See auto on varuosabisness kuuldavasti
jankii

 postitati 17.08.11 22:54
käivitub küll pole hullu aga soojast pärast tahab natu käiamist:cool: ja selle probleemi on uuritud siit ja sealt igal ühel oma soovitus.:)
automees6

 postitati 17.08.11 22:15
Tsitaat:
Algselt postitas: jankii
EI OSKA SIIS KEEGI VASTATA.peab hakkama ise taga ajama seda andurit.

Vabse kõvamees. :D Miks keegi teine peaks selle anduri üless otsima? V6 diislitesl pole seda käivitumisprobleemi vii auto diagnostikasse ja uuri välja miks ei käivitu. Kas ei käivitu kuuma mootoriga või külmaga?
nakaman

 postitati 15.08.11 20:10
Lüliti saab panna küll. Pead ainult välja uurima, kus on see andur, mida eelsüüde kasutab.
jankii

 postitati 14.08.11 07:59
EI OSKA SIIS KEEGI VASTATA.peab hakkama ise taga ajama seda andurit.
jankii

 postitati 02.08.11 17:21
kas 2,5tdi 132kw saab sama moodi lüliti vahele panna?väga vabandan kui väga vale küsimus.:)
andrus714

 postitati 26.01.10 18:55
B4 55kw on eelsüüte süsteem lahendatud lihtsalt aegreleega.
Annab iga ilmaga mingi teatud aja küünaldele voolu.Minu b4 on veel niimoodi,et kui tõmbad välja selle segu rikastus hoova,annab samamoodi voolu küünaldele.
Samal ajal põleb ka armatuuris eelsüüte tuli poole tuhmimalt.
automees6

 postitati 22.11.09 20:24
Tsitaat:
Algselt postitas: heikson
Lugedes teemat, tekkis mõte samasugune lüliti panna oma masinale b4 1,9td 55kw. Sellel samas kohas termoandur, ainult et sinna läheb 4 juhet. Juhtmed pruuni värvi kaks jämedamat ja kaks peenikest. Kuhu vahele peaks panema?

Sellel mootoril peaks küünlad enne igat käivitamist taga olema olenematta ilmast. Või kui võtad selle pistiku lahti muutub midagi ?
heikson

 postitati 22.11.09 18:00
Lugedes teemat, tekkis mõte samasugune lüliti panna oma masinale b4 1,9td 55kw. Sellel samas kohas termoandur, ainult et sinna läheb 4 juhet. Juhtmed pruuni värvi kaks jämedamat ja kaks peenikest. Kuhu vahele peaks panema?
automees6

 postitati 17.10.09 15:38
Sa pead nuppu all hoidma juba enne süüte sisse keeramist!
arvi

 postitati 17.10.09 15:15
No vot,vist ikka ei ole ükskõik milline juhe.Anduri pistikust tulevad kaks juhet ; pruuni -
valge ja pruuni-halli värvi.Mina ühendasin juhtme pruuni-valge külge(kui ma ei eksi),ahel on nagu olemas aga lüliti ei toimi(ei pane küünla tuld põlema).Rohkem polnud aega katsetada,läks pimedaks.Mis võis veel valesti minna?
martin471

 postitati 04.10.09 21:06
Minu autol on ntks pumba pea, pumba kaas ja pihusti otsad vahetatud, surved ja pump ise ka kontrollitud, kuid nagu eelpool mainiti, siis üle +5 kraadi ei anna tõesti pikemalt küünalt ja sel juhul tahab ikka veidi käiamist. Kuna mulle meeldib nii rohkem, et auto kohe tööle läheb, siis otsustasin lüliti vahele panna :) Kunagi ammu sai katsetatud varianti, et üldse selle temperatuuri anduri juhe lahti võtta, kuid siis hoidis tühikäigupöördeid tüütult kaua kõrgel.
automees6

 postitati 04.10.09 18:04
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Katkestavale lülitile võib panna takisti rööbiti peale - tulemusena tekib nupu vajutamisel vajalik muutus ilma et anduri ahel täiesti katkeks ja ilma vajutamata toimib asi normaalselt.

Tegelikult on aga asi muidugi selles, et tasuks tagajärje asemel põhjus välja otsida ja mitte tegelda sellise kuliibinlusega :P

Vot oleks se vea leidmine nii kerge.
genekas

 postitati 04.10.09 17:45
Katkestavale lülitile võib panna takisti rööbiti peale - tulemusena tekib nupu vajutamisel vajalik muutus ilma et anduri ahel täiesti katkeks ja ilma vajutamata toimib asi normaalselt.

Tegelikult on aga asi muidugi selles, et tasuks tagajärje asemel põhjus välja otsida ja mitte tegelda sellise kuliibinlusega :P
martin471

 postitati 04.10.09 16:52
Väga asjalik teema ;) Eile lugesin ja täna juba teostasin. Lisaksin juurde, et lülitit nägin mööda minnes varuosadeks olevas BMW E34-s. Nimelt ideaalselt sobis kindalaeka valgustuse lüliti, sissevajutatud asendis katkestab ahela, muidu on ühendatud. Panin lüliti samasse sahtlisse, kuid vasakule poole, et jääks vasaku käe alla kui paremaga võtit keerata. Lüliti on plastikust ja musta värvi, seega sobis ideaalselt kokku audi polstriga (mitte et ta sealt sahtlist nüüd välja paistaks :D ). Juhtmeks võtsin sama bemmi kõlarijuhtme. Puruks lõikasin suvalise anduri juhtme, ega seal vahet polegi kumb ära katkestada, tulemus on ikka üks.

Ühesõnaga asi toimib ja tänud teemaalgatajale! :)
jyrisoo

 postitati 26.06.09 15:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Mina paneks sinna vahele hoopis 200....500 oomise takisti. Siis on kogu aeg natuke rohkem küll, aga mitte 6 minutit nagu üldse ilma temp andurita :(

no aga takistiga valetab andur koguaeg mootorile. Kui katkesti lahti lasta kustub kohe eelsüüte tuli ära. Nii saab ise reguleerida palju küünlaid anda. Katkestit all hoides ainult käivitusel, annab suts rohkem kütet ka peale ja käivitub kergemini. Eks igaüks saab ise valida oma viisi. Miks arvad, et just 200-500 annab õige välja. Olen muidu ise ka kuulnud seda takisti varianti aga katkestiga meeldis rohkem, sest siis kontroll minu käes
Tegelane5

 postitati 26.06.09 13:44
Mina paneks sinna vahele hoopis 200....500 oomise takisti. Siis on kogu aeg natuke rohkem küll, aga mitte 6 minutit nagu üldse ilma temp andurita :(
jyrisoo

 postitati 22.06.09 07:02
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Kas vahet pole mis juhtme läbi lõikasid? st suvalise juhtme pistikul? Väga hea lahendus selle lülitiga mis salongis :cool:


Juhtmel ei tohiks vahet olla jah.
jan-kos

 postitati 21.06.09 19:49
Kas vahet pole mis juhtme läbi lõikasid? st suvalise juhtme pistikul? Väga hea lahendus selle lülitiga mis salongis :cool:
jyrisoo

 postitati 20.06.09 16:18
Nagu me teame, tahab C4 2,5 TDI peale +5 kraadi natuke rohkem käiamist kuna enam ei anta eelsüüte küünlaid. Lahendasin selle mure pannes temperatuuri andurile katkesti vahele.
Tööks kulus umbes tund ja kulu 25kr kanti.
Mootorisse mineva jahutusvedeliku vooliku mootoripoolses otsas on suur andur, kuhu läheb 2 juhtmega pistik. Selle pistiku võtsin tükkideks ja lõikasin 1 juhtme katki, kuhu vahele ühendasin 2 kiulise juhtme. Juhtme vedasin salongi ning selle otsa panin lüliti, mis alla vajutades katkestab ahela. Nüüd saan nuppu all hoides anda küünlaid nii kaua kui heaks pean. Nuppu mitte vajutades toimub käivitus vanamoodi.
Paar pilti ka jutu juurde:
See valge juhe on siis 2 kiuline ja jookseb salongi
http://static2.album.ee/files/806/60/large_20165163_mi1e.jpg
http://static2.album.ee/files/806/60/large_20165169_7Upn.jpg
Juhet on salongi vedada kõige kergem kaitsmekarbi kaudu

Edu nokitsemisel

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.1% - SQL: 67.9%]