Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Zoig

 postitati 04.10.09 20:53
Kunagi sai samasugune meisterdus enda vana auto kallal tehtud, kuid olin liiga laisk, et sellest pilte teha. Õnneks on inglaste S2 foorumist sellekohta õpetus, kust ma pilte ja veidi juttu tõlkimiseks laenan. Algne teema siin:
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=40037

Ainuke asi mida kogu töö käigus muuta ja lõikuda tuleb, on tehase lingi avamissüsteem. Sealt tuleb see plastik osa lihtsalt maha lõigata ja siledaks lihvida. Tulepaneeli lõikuma ei pea.

  1. Eemalda sisemine käepide (2 kruvi)
  2. Võta ära sisemine polster, kinni on see plasttüüblitega, mis tulevad lahti tõmmates. Kojamehe juures tuleb polstrit veidi ülespoole nihutada
  3. Eemalda number koos alusega. Sees on luku mehhanismist allpool on 2 kruvi, need hoiavad kinni numbri raami. Keera need lahti ja eemalada see.
  4. Mõlemat tuld hoiavad kinni 4 mutrit, ning pirnipesad käivad lahti keerates(udutuli ja kaks tagurdustuld)
  5. Keera lahti luku 2 mutrit, ning võimalusel vabasta luku küljest elektripistik ja mõlemad lukuvardad. Saab ka vahetada ilma lukku lahti ühendamata, kuid niimodi on väiksem oht midagi väänates ära lõhkuda. Luku ümber on rõngastihend, mis tuleb kindlasti tagasi panna, sealtkaudu võib hakata vesi luuki sisse lekkima. Kinnita lukk uuele paneelile, kui selle auto küljest lahti ühendasid.
  6. Tuled saab eemaldada tõmmates, arvatavasti on nad tehase tihendimögina abil suhtkoht tugevalt veel kinni, ning võib kasutada käepäraseid vahendeid, et neid auto küljest lahti meelitada. Käepäraseid vahendeid võiks hoolikalt valida, et mitte värvi kriimustada.
  7. Eemalda Käepideme mehhanism, kinni on see 2 torx poldiga (polte oli seal mäeletamistmööda veel klaasipuhastaja mootori ja lukumehhanismi ühendusplaadi küljes, kuid nende eemaldamine ei ole ka raketiteadus).
  8. Lase lahti lukuvardad, ning võta avamismehanism luugist välja.
  9. Lõika ära liigne plastikosa, nii et L tähe kujulisest lingist saaks I, ning viili lõikejoon siledaks. Tegelikult võiks lõikekoha uuesti mustaks värvida, kuid see jääb üldjuhul paneeli varju, ning ei häiri.
  10. Kontrolli ja vajadusel vaheta välja uue paneeli tihend.
  11. Kinnita uus paneel omale kohale, ning vajadusel kohanda paneeli kõrgust ülejäänud tulede suhtes. Võimalusel kinnita Numbrialus ja number ka omale kohale, niimodi on edasine reguleerimine veidi kergem. Kui kogemata luuk kinni lasta, siis saab salongipoolt lukuvardaid sikutades luugi uuesti lahti. Keera kinni kõik 8 mutrit.
  12. Pane ümberlõigatud avamishoob uuesti omale kohale, ning keera kinni.
  13. Ühenda kõik hoovad, luku juhe, ning pane pirnid omale kohale.
  14. Katseta luku avanemist uue hoovaga, arvatavasti ei avane veel. Luuk avaneb tehasesüsteemis 2 tuntava nõksu järgselt, reguleerima peaks selle nii, et esimest nõksu ei teki, ja jääb alles ainult viimane. Kõigepealt tuleks reguleerida luku hoob nii sisse kui võimalik, sest tehaseasendis on see liiga paneeli vastas. Sellejaoks on luku ülemises otsas vedruga kruvi(sinine ring mehanismi pildil). Keera kruvi lahti, ning pane sinna vahele midagi jäigemat kui vedru, see peaks luugi hooba tuntavalt sissepoole tooma (kõigil mudelitel pole vaja seda ehk teha, tuleb katsetada ja proovida).
    Punase ringiga on tähistatud lingi nookur, ning luku poolt liikuval siinil vastus, mida kesklukk luugi lukustamiseks liigutab. Selle pastrõnga diameetrit peaks võimaluse korral suurendama, et vähendada seal olevat lõtku, ideaalis peaks nookur olema peaaegu selle plastjubina vastas. Leidlikkus määrab piirid, kuid räägitakse ei kõige parem on sinna otsa õiges suuruses mutter keerata. Oluline on jälgida seda, et diameeter liiga suureks ei läheks, sest muidu lükatakse nookur kõrvale, ning avamine eriti enam ei tööta.
    Kui avamise hoob on tulepaneelis piisavalt meeldivale kohale reguleeritud (et sõrmed numbrialuse ja hoova vahele kinni ei jääks, kuid piisava varuga, et oleks labal liikumisruumi) tuleks hakata regleerima luku vardaid. Neid tuleks lühendada (keerata mõne pöörde võrra varrast lühemaks ja proovida uuesti) niipalju, et nad jääks lukustatud asendisse, ning hooba tõmmates avaneksid mõlemad korraga. Kui kuidagi ei õnnestu leida asendit, kus mõlemad lukud lukustuks ja hoovast tõmmates avaneks, siis tuleb liigutada avamishooba rohkem sissepoole. Paras nikerdamine on, kuid ei midagi võimatut, kui mõistusega asjale läheneda. Samuti kontrollida, et kesklukk liigutab seda plastikvidinat nookurile ette ja eest ära, vajadusel mängida ka selle varda pikkusega.
    Kui asjad paika reguleeritud, ning luuk avaneb, sulgub ja lukustub normaalselt, siis läks reguleerimisega õnneks :)
  15. Pane tagasi polster ja luugi sulgemise käepide. Tööjärjekord vastupidine äravõtmisele.


Pildid:

  1. Enne
  2. Joon, kustmaalt tuleb luugi plastosa maha lõigata
  3. Äralõigatud käepide, ringidega märgitud reguleerimiskohad
  4. Valmis!


http://www.pasun.ee/audi/DIY/1.jpg
http://www.pasun.ee/audi/DIY/2.jpg
http://www.pasun.ee/audi/DIY/3.jpg
http://www.pasun.ee/audi/DIY/4.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.7% - SQL: 69.3%]