Teema ülevaade |
laur
|
postitati 25.09.09 11:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jartmok
Küsiks täpsustaval asjad üle.
Sain aru, et eemaldasid katte ja lihvisid käsitsi liivapaberiga kroompinna üle. Värvitud sai püstoliga? Ja kuidas kvaliteediga on, uusi kriime jne
pole tekkinud?
Tänudega Jakop. |
Värvisin mingi Motipi kroom efekt värvi komplektiga. Koosneb mustast kruntvärvist ja mingist hõbedasest.
Aerosool värvi kohta on üllatavalt kaua vastu pidanud, on üksikuid kriime tekkinud küll, kuid need ilmselt navi paigaldamise või muu jamamise käigus.
Kvaliteet on rahuldav, pole päris see mis ennem aga otseselt kole ka pole.
|
rocket
|
postitati 11.09.09 08:42 |
Mind see juhis ei aidanud, nimelt ei liigu kroomtoru nr. 1. Hiljem selgus, et seda tuleb suruda piisavalt tugevasti otse alla. Kuigi ta kergelt annab
pöörlema, siis keerata teda ei tohi. Muidu on tagajärjeks kolmest toru sees olevast klambrist ühe katki murdumine. Selle klambri eesmärk tundubki
olevat pöörlemise vältimine.
|
crazy
|
postitati 25.08.09 16:41 |
Selline küsimus kas A8 plast kate mis ümbritseb käigukangi on sama moodi kinni nagu A6.Sest ma proovisin enda omal ja ta ei tahnud mitte ültse ära
tulla.Lõhkuda ka ei taha.
|
jartmok
|
postitati 19.08.09 07:55 |
Küsiks täpsustaval asjad üle.
Sain aru, et eemaldasid katte ja lihvisid käsitsi liivapaberiga kroompinna üle. Värvitud sai püstoliga? Ja kuidas kvaliteediga on, uusi kriime jne
pole tekkinud?
Tänudega Jakop.
|
laur
|
postitati 06.06.09 00:02 |
Just nii, alustasin mingi 500 paberi ja veega, ning lõpetasin mingi 2000 või 2500 paberiga. See värv suht pirtsakas, tahtsin korralikult teha. Samas
nii peen paber oli vist nagunii overkill.
|
Ott_S
|
postitati 18.05.09 12:14 |
Tekkis küsimus, et millega sa enne selle pinna sealt alt siledaks tegid? Lasid vee ja liivapaberiga ja otse värv selga?
|
laur
|
postitati 01.05.09 22:12 |
Endal tekitas see tükkaega peavalu kuni lõpuks targematelt abi sain. Jagan siis infot siingi, kuna nuppu on muidu lihtne katki teha.
Vajaminevad tööriistad
- Peenema otsaga kruvikeeraja
- Väike ja tugev pahtlilabidas või muu sarnane ese
- Maalriteip
Alustada võibki kohe käigukangi nupust. Selle eemaldamiseks tuleb nupu all olev kroomist kate alla lükata. Kangi ise võib asetada näiteks N asendisse,
et natuke rohkem ruumi oleks.
Samal ajal nupp välja tõmmates tuleb kang üles tõmmata. Üsna kõvasti on kinni, võib keeramise ja loksutamise tehnikat kasutada.
NB! Nuppu mitte lahti lasta, see tuleb teibiga fikseerida kuna pärast on väga kehva kätte saada.
Peale seda tuleb eemaldada plast kate mis ümbritseb käigukangi. Kinni on ta käsipiduri poolsest otsast ja külgedelt tüüblitega. Pahtlilabidas vms
tuleb äära vehele ajada ja lahti kangutada. Võib ka mõnda muud riista kasutada selleks.
Viimasena on jäänud kroomist kate. Sellega nägin kõige rohkem vaeva ja tühja tööd. Koguasja iva on siis õigete klambrite lahtilaskmine. Mina surusin
valed välja ja mõtlesin miks lahti ei tule. Tegin ringikesed millised tuleb eemale lükata.
Ja ongi kõik
|