Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ööbic

 postitati 06.02.09 18:57
Tsitaat:
Algselt postitas: Patric
Loodan, et see kuuene on sul ka korralikult kinnitatud. Muidu võib juhtuda, et kui teda ükskord vaja on, siis ei peagi teda enam pagassi otsima minema vaid pead armatuuri alt välja kangutama :o


just just. kinnitada korralikult või näed kurja vaeva peale seda kui see on sul pagassis lahti läinud. tean isiklikust ebameeldivast kogemusest.:D
Patric

 postitati 06.02.09 14:48
Loodan, et see kuuene on sul ka korralikult kinnitatud. Muidu võib juhtuda, et kui teda ükskord vaja on, siis ei peagi teda enam pagassi otsima minema vaid pead armatuuri alt välja kangutama :o
janar

 postitati 06.02.09 13:16
pontu, on veel 2 kohta kus käia. Aga protsess on täpselt sama.
Seadused ei nõua pulberkustutit, kuid manomeetriga co2 kustutit lihtsalt eriti kuskilt ei leia. Vahtkustutid aga ei ole mõeldud alla 0 kraadisesse keskkonda, seega autosse ei sobi.

Endal on pagassis 6kg kustuti, sest see pole seal mitte politseinikute vaid ikka minu enda jaoks. 1kg kustuti kohta arvamuse kirjutasin vist kuskile teise teemasse.

Aga Kahjuennetus OÜ-st soovitan kustutueid osta ;)
TheBeast

 postitati 06.02.09 12:56
Käisin ka täna seal oma kustutit kontrollimas hea kiire teenindus ja vähemalt 1kg kustutid tundusid poehindadest ikka tunduvalt madalamad
pontu

 postitati 05.02.09 18:48
Kas kontrolli teostajal lasub ka mingi vastutus ja on ka mingisugune garantii. Või on tegelikult ikka nii, et vahet pole kas tolmutad peale või heidad kustuti tulle ja tulemus ikka sama.
Ok, olen nõus et "tulejõult" on co kustuti nõrgem. Siis jääb ainult üle loota, et1.ise pole õnnetuses süüdlane-kahjutekitaja kindlustus hüvitab kahju , 2.kaskokindlustuse puhul pole ka probleemi, kui 1kg pulberkustuti nagunii kõik p...e keerab, ega vist rohkem polegi positiivseid variante, jäävad veel väga pahad variandid ja neid ei tahaks üles lugeda.:(
exess

 postitati 05.02.09 18:39
Tsitaat:
Algselt postitas: pontu
Iseenesest on pulber kustuti täielik jama ,õigem oleks lasta maha põleda ,sest pulbri ja vee kokku puutel tekib selline "moos " mida ei õnnestu kuidagi puhastada.Lõpptulemuseks on jube rooste ja kohutavalt mädanevad juhtmed ning kaos autoelektroonikas.No sellest on kirjutanud ka juba QUATTRO ja ferdinand http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=61127&page=1
,kui siis ehk co kustuti ainult autosse.


Sinu jutu peale siis sellist tarka juttu:
CO2-kustuteid kasutatakse ruumides, kus asub väärtuslikku peenelektroonikat (laboratooriumid, serveriruumid, telefonikeskjaamad). CO2-kustuti kustutusaineks on süsihappegaas – gaas, mis vähendab hapniku hulka põlemiskoldes sedavõrd, et põlemine lakkab, samas jahutab kuumi pindu ja takistab uut süttimist, jätmata mingisuguseid jälgi. Süsihappegaaskustutid on kustutusomadustelt peaaegu kaks korda vähemefektiivsed kui pulberkustutid ning täidavad ainult B ja E tulekustutusklassi nõudeid (vedelkütused, plastmassid ja elektriseadmed U < 1000V, ohutu kaugus 1 m), mistõttu ei soovita kasutada CO2-kustuteid koduses majapidamises, ettevõtetes ega sõiduautodes, kuna ei sobi tahkete ainete (puit, tekstiil jne.) ja gaas kustutamiseks.
pontu

 postitati 05.02.09 18:35
Iseenesest on pulber kustuti täielik jama, õigem oleks lasta maha põleda, sest pulbri ja vee kokku puutel tekib selline "moos " mida ei õnnestu kuidagi puhastada. Lõpptulemuseks on jube rooste ja kohutavalt mädanevad juhtmed ning kaos autoelektroonikas. No sellest on kirjutanud ka juba QUATTRO ja ferdinand http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=61127&page=1
, kui siis ehk co kustuti ainult autosse.
exess

 postitati 05.02.09 18:34
Tsitaat:
Algselt postitas: pontu
Tsitaat:
Algselt postitas: exess
Kusjuures käib jah nii.Juhul kui kest ei ole aegunud (peast ei julge anda seda aegumise aega u. 10aastat ehk),siis pulber välja,läbisõeluda,tagasi sisse,survestada ning kompott taas kokku laduda;)


Kui nii ,siis see on täielik p..k:mad:. Pealegi too mehike kes seda teeb peaks minu mäletamist moodi olema juba pensionär ,aga priitahtliku pritsimehe mütsi ei võta ka öösel magama minnes pest ära. Ei julge küll teiste riikide ülevaatuste kohta kinnitda,kuid põhjanaabrite juues ei nõuta sõiduauto ülevaatusel kustutit,apteeki,tõkiskingi ja suguhaiguste tõendit.Bussidel eelpool loetud 3 ja veokitel ADR puhul 2x 6kg kustutit ja kaitsevahendite komplekti.:)


No aga keegi ei keela sul ju iga aasta omale uut tulekustutit osta,kui sa ei usalda kontrollimist;)
Kontroll sisaldab järgmisi toiminguid:
1) pealdise loetavuse kontrollimine ja vajadusel pealdise uuendamine;
2) reguleerimisklapi ja plommi visuaalne kontrollimine;
3) rõhunäituri kontrollimine või rõhu mõõtmine;
4) tulekustuti kontrollkaalumine (süsihappegaaskustuti puhul);
5) tulekustutuspulbri voolavuse kontrollimine;
6) vooliku kontrollimine;
7) kere väline vaatlus;
8) tulekustuti varustamine kontrollilipikuga.
Küsiks teema algatajalt pigem seda,et kaua kustutitel garantii on?
pontu

 postitati 05.02.09 18:28
Tsitaat:
Algselt postitas: exess
Kusjuures käib jah nii.Juhul kui kest ei ole aegunud (peast ei julge anda seda aegumise aega u. 10aastat ehk),siis pulber välja,läbisõeluda,tagasi sisse,survestada ning kompott taas kokku laduda;)


Kui nii, siis see on täielik p..k:mad:. Pealegi too mehike kes seda teeb peaks minu mäletamist moodi olema juba pensionär, aga priitahtliku pritsimehe mütsi ei võta ka öösel magama minnes pest ära. Ei julge küll teiste riikide ülevaatuste kohta kinnitda, kuid põhjanaabrite juues ei nõuta sõiduauto ülevaatusel kustutit, apteeki, tõkiskingi ja suguhaiguste tõendit. Bussidel eelpool loetud 3 ja veokitel ADR puhul 2x 6kg kustutit ja kaitsevahendite komplekti.:)
exess

 postitati 05.02.09 18:18
Kusjuures käib jah nii.Juhul kui kest ei ole aegunud (peast ei julge anda seda aegumise aega u. 10aastat ehk),siis pulber välja,läbisõeluda,tagasi sisse,survestada ning kompott taas kokku laduda;)
pontu

 postitati 05.02.09 18:15
Oleks üks küsimus. Kuidas käib sõidukis kasutatava tulekustuti kontrolli protsess?
Küsimus kerkis seoses pulbertulekustuti kontrolliga ühes nn."ühemehe" firmas kesk-eestis. Tema test nägi välja selline:1.keerutas käes ja väline vaatlus- arvatavasti otsis meh.vigastusi , 2.raputas ja siis kuulas kõrvaga-jääb arusaamatuks mida kuulati, ehk pulbri liikumist anumas , 3.virutas kummihaamriga vastu korpust - mida vaadati , kuulati või mis iganes , täielik nõutus testitud ehk seierit mis peale sellist obadust ehk kuhugi poole liikus. :(
Lõpptulemuseks tunnistati kõlbulikuks ja kustutile kleebiti uus kõlblikust kinnitav kleeps. Pisike teenustasu ja nüüd võib politsei kontrollida. Sisimas jäi kripeldama, aga kas nii käibki tulekustuti testimine?:P
vreps

 postitati 05.02.09 17:01
Tartus Tartu Tuli OÜ-s kontroll kuni 20.02.09 tasuta ja järjekord oli 5min. Nelja kustuti pealt päris kobe:D
Patric

 postitati 05.02.09 16:50
Pulberkustutid "metallpeaga" ja kehtiva kleepsuga 215 EEK
Kustuti kontroll kohapeal (laki 11) 30 EEK

56 945 888 Ahto
56 945 880 Aivar

Samuti saadaval, apteegid, kustutid (1kg, 2kg, 6kg, 12kg, jne), tuletekid, suitsuandurid ja kõik muu tuleohutusega seonduv.
Audi klubi liikmetele kõikidelt toodetelt vähemalt 10% allahindlust.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.5% - SQL: 42.5%]