Teema ülevaade |
stihl
|
postitati 13.03.18 21:28 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Muige võttis see leht igal juhul suule |
Sul ei võtnud mitte muiet suule, vaid alul tulid ikka kõva häälega sõna võtma. Et kas mina kedagi naeruvääristan või mitte.
Aga kui sõnadest PETIS, PETTUR, RAHAVARASTAJA, FRAUD jne teistmoodi aru saad, siis muiga edasi.
Ma ei näe siin muud varianti.
Spetsid peaks midagi kommenteerima? Halloo, teha pole neil midagi või?
|
stonestick
|
postitati 13.03.18 20:43 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu
esimene ega teine postitus). |
Esmalt peaks selle kodulehe kuidagi Emakeelde saama. Turbiinid, tõrvafiltrid ja väljaheitesüsteemid. S*talaotajal on väljaheitesüsteem.
Hetkel on tegu pesuehtsa standupiga, guugle translaator tõlgib ja terve kari tehnikainimesi naerab.
Nagu Andrec siin pakkus, siis ummistunud FSI oleks hea pähkel ja selle puhtaks saamine hea turundusargument. |
Muige võttis see leht igal juhul suule ja siiras soovitus oleks alustuseks otsida professionaalne tõlk Aga noh, see ei välista automaatselt, et selle ürituse taga mingi tõde ei peitu. Ootan huviga selgitusi.
|
mkb
|
postitati 13.03.18 19:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: HHO
- Vähendab kütusekulu
- Ennetab detailide vahetamist
- Suurendab ekoloogilisust
- Pikendab mootori eluiga |
Toredad loosungid, aga nii innovaatilise tehnoloogia puhul tahaks konkreetsemaid vastuseid.
- Kui palju?
- Milliste detailide ja kui palju?
- Kuidas?
- Kui kaua (kilomeetrit) rohkem mootor kestab?
|
Amadeus
|
postitati 13.03.18 19:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu
esimene ega teine postitus). |
Esmalt peaks selle kodulehe kuidagi Emakeelde saama. Turbiinid, tõrvafiltrid ja väljaheitesüsteemid. S*talaotajal on väljaheitesüsteem.
Hetkel on tegu pesuehtsa standupiga, guugle translaator tõlgib ja terve kari tehnikainimesi naerab.
Nagu Andrec siin pakkus, siis ummistunud FSI oleks hea pähkel ja selle puhtaks saamine hea turundusargument.
|
andrec
|
postitati 13.03.18 19:29 |
Võtke ühel FSI'l peale puhastamist sisselaske kollektor maha. Tahaks lausa näha kas ikka teeb puhtaks.
|
Rix
|
postitati 13.03.18 11:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu
esimene ega teine postitus). |
Ka mulle pakuks selle lahti seletamine rohkem huvi, kuna hetkel on peres nii (T)FSI, kui TDI ja ilmselt meeldiks neile mõlemale vabam hingamine
sisselaske poolel. Siin samas foorumis on ju isegi mingi Mr. Muscle laadse tootega sisselaskele pesu tehtud ja ka veel sõidavad need autod.
|
stonestick
|
postitati 13.03.18 10:56 |
Selle asemel, et naeruvääristada, võiks rääkida sellest, miks see töötab või ei tööta ja kas see on mootorile ohtlik/kahjulik (stihl, seda ei tee sinu
esimene ega teine postitus).
|
stonestick
|
postitati 13.03.18 10:22 |
Keegi antud tehnoloogiaga kursis olev spets võiks asja kommenteerida.
|
Rix
|
postitati 13.03.18 09:56 |
Siiski olen ka varasemalt kuulnud mingist "läbipesust" milleks ei pea mootorilt lahti lammutama, vaid lastakse mingit ainet sisse ja mootor tiksub
lihtsalt tunnike-kaks ja seda teenust pidavat ka Forss pakkuma ning lisaks pidi see võimalus olema ka siin foorumis ühel teada ja kiidetud
remondimehel.
Ma muidugi ei tea, kas tööpõhimõte on sama, kuid sisuliselt mõte on carbon buidup'ist puhastamine eelkõige diislite sisselaskes ja samuti vist ka
FSI-del.
|
SalmA
|
postitati 13.03.18 09:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Et siis kogu see pask jahvatatakse (ka tükkidena) läbi mootori, turbo ja kati tänavale? Ei noh palju õnne, mingi ketsiga võib seda muidugi teha kui
huvi on. |
Nõustun.
Ikkagi ainuke reaalne võimalus, millest kahju ei tekiks, on siiski mootor lahti ja füüsiliselt ära puhastada.
SalmA
|
Jann
|
postitati 13.03.18 09:40 |
Et siis kogu see pask jahvatatakse (ka tükkidena) läbi mootori, turbo, kati ja tahmaka tänavale? Ei noh palju õnne, mingi ketsiga võib seda muidugi
teha kui huvi on.
PS. Äge auto teil seal kodukal , miks rõngad puudu on? Audi onud tulevad
ja panevad poe kinni? Ja katt on enne tahmakat, mitte tagasilla peal, spetsialistid.
|
Rix
|
postitati 13.03.18 09:35 |
Ehk siis põhimõtteliselt eemaldate mootorist "carbon buildup'i", mis on otsepritsega mootoritel (diislid, FSI'd jne) probleemiks, ilma mootorit
lahti võtmata?
|
HHO
|
postitati 13.03.18 08:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
HHo kodulehelt ka selgub, et
- Kogu see mitmekesisus tekitab segadust, paljud ei saa aru, mis eristab Brauni gaasi tööstuslikest gasidest.
- Tavaline hapnik ja vesihappegaas (see on mingi uus leiutis jälle????)
- Sin on ta üheautoomilises seisundis üks (aatom molekuli kohta).
............
Tahtsingi küsida, et kas te olite kained, kui seda kodulehte tegite?
Ja mismoodi see Hyundai ikkagi 120t pealt pekkis on ja pärast teie töötlust uueks tagasi muutub?
Mul pole absoluutselt midagi halba öelda L-Korea usinate autotööstuses töötavate käte ja mõistuse vastu (need astuvad varsti japsidele juba varvastele
ja millest ka eestlasel ilmselt oleks palju-palju õppida) aga see Getz`i teema jääb küll ebaselgeks.
Ta sõidab ju ennegi hästi ja pärast samamoodi.
. |
Tere,
Alustame sellest et meie masin teeb 850-950l Brauni gaasi tunnis, gaas põlemisel reageerib süsinikuga (ehk siis nafta jääkidega), seejärel puhastab
mootorit.
Hyndai Getz kohta, tee näete vahet mis oli enne jä pärast protseduuri (infoks auto oli uuena ostetud, ja läbisõit on ainult 120000 km), samas lisan ka
hiljuti tehtud pilte:
pic hosting websites
|
stihl
|
postitati 12.03.18 19:22 |
HHo kodulehelt ka selgub, et
- Kogu see mitmekesisus tekitab segadust, paljud ei saa aru, mis eristab Brauni gaasi tööstuslikest gasidest.
- Tavaline hapnik ja vesihappegaas (see on mingi uus leiutis jälle????)
- Sin on ta üheautoomilises seisundis üks (aatom molekuli kohta).
............
Tahtsingi küsida, et kas te olite kained, kui seda kodulehte tegite?
Ja mismoodi see Hyundai ikkagi 120t pealt pekkis on ja pärast teie töötlust uueks tagasi muutub?
Mul pole absoluutselt midagi halba öelda L-Korea usinate autotööstuses töötavate käte ja mõistuse vastu (need astuvad varsti japsidele juba varvastele
ja millest ka eestlasel ilmselt oleks palju-palju õppida) aga see Getz`i teema jääb küll ebaselgeks.
Ta sõidab ju ennegi hästi ja pärast samamoodi.
.
|
HHO
|
postitati 12.03.18 18:47 |
|
|