Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Simsik

 postitati 10.12.08 12:30
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
AUDI: "Die genaue Anzahl beläuft sich jedoch auf vier Stück. Zwei davon sollen in die Arabischen Emirate auf Sonderanfertigung geliefert worden sein. Die Anfertigung, die im Audi Museum steht, gehört einem Werksingenieur und von der Nummer vier haben wir leider keine Informationen. Die zwei für Saudi Arabien sollen sich aber von der in Ingolstadt stark unterschieden haben.

Kohalikus keeles:
Täpne arv on siiski neli eksemplari. Kaks neist läksid Araabia ühendemiraatidesse eritellimusena. See eksemplar, mis Audi Muuseumis seisab, kuulub ühele tehaseinsenerile ja number neljast puudub tehasel informatsioon. Need kaks mis saudidele läksid, erinevad tugevalt sellest, mis Ingolstadtis seisab.

Allikas: Audi AG


tänud, jälle targem:)
Maku

 postitati 10.12.08 08:29
Saab ka ise teha.
jõuvanker

 postitati 10.12.08 08:21
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Need kaks mis saudidele läksid, erinevad tugevalt sellest, mis Ingolstadtis seisab.

Allikas: Audi AG


Raudselt "teravam tehasetuning" ala 400+KW:D
tarmo

 postitati 10.12.08 08:16
AUDI: "Die genaue Anzahl beläuft sich jedoch auf vier Stück. Zwei davon sollen in die Arabischen Emirate auf Sonderanfertigung geliefert worden sein. Die Anfertigung, die im Audi Museum steht, gehört einem Werksingenieur und von der Nummer vier haben wir leider keine Informationen. Die zwei für Saudi Arabien sollen sich aber von der in Ingolstadt stark unterschieden haben.

Kohalikus keeles:
Täpne arv on siiski neli eksemplari. Kaks neist läksid Araabia ühendemiraatidesse eritellimusena. See eksemplar, mis Audi Muuseumis seisab, kuulub ühele tehaseinsenerile ja number neljast puudub tehasel informatsioon. Need kaks mis saudidele läksid, erinevad tugevalt sellest, mis Ingolstadtis seisab.

Allikas: Audi AG
rocket

 postitati 10.12.08 08:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
2tk neist läksid araabiamaadesse ...


kus nad driftimisega esimesel või teisel päeval aatomiteks pihustusid ;)
Zoig

 postitati 09.12.08 23:39
Tsitaat:
Kirjade järgi siis ainuke tehasest välja veerenud RS2 sedaan
kuskilt lugesin(allikat kiirel otsimisel ei leidnud), et tegelikult on pildil olev masin üks neljast RS2 sedaanist, mis audi tehasest väljus.
2tk neist läksid araabiamaadesse, üks RS2 projektijuhile, ning üks Walter Rohl-le, viimase auto väidetavalt muuseumis ongi
Simsik

 postitati 09.12.08 23:09
Sorry, kui see kuskil juba üleval, kuid leidsin siis sellise asja:
http://www.ableitet.no/modeller/S2RS2/rs2sedan.jpg

väike selgitus ka: http://www.audilife.lv/Models/RS2/Sedan.htm
http://www.ableitet.no/modeller/S2RS2/RS2sedan2.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]