Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
killerq

 postitati 15.05.08 15:51
Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ega see hästi ei lõpe jah...kui lahmid lubatust hulka suurema koorma peale:(:D:D:D


Kivitare


ma ühekorra vedasin käru millel oli lubatust 2x rohkem kaalu peal, kui samal ajal mu auto ei oleks tohtinud seda käru ka tema max lubatud massi korral vedada....nagu igatepidi over the limit ;)

aga mulje oli ehmatav: mootor käis nii raskelt pöördesse, et mõtlesin, et pärast seda sõitu lekivad vist kõik tihendid ning kui kuidagi hoo üles sain, siis seisma jäämisega oli tõsine tegu, pidurid justkui nagu ei pidurdanud.
õnneks läks kõik hästi mul.

aga ei soovita sellist pulli teha.
natuke peab ikka mõtlema enne. :cool:

suvel sai ka sihuke nali järgi proovitud sai kaheteljelise käruga 2 alust kive veetud umbkaudne kaal 1700kg, auto oli k avastav millega vedada Suzuki Jimnyga pöördeid tuli kõrgel hoida muidu lihtsalt suri ära kui mingi pisike küngas vastu tuli
Ei soovita sihukest asja teha nädala pärast andis masinal käigukast otsad
real1

 postitati 07.05.08 20:31
Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
olen näinud autodel,millel veokonks,kleebist kus konksule lubatud max koormus vöib olla 50kuni 80 kilogrammini:o
(kleebis ja veokonks arvatavasti ikka tehasepoolne ja enda eelmisel autol oli see kleebis samuti,kus max koormus konksule oli 60 kg)

See ongi õige ju. Asi peab tasakaalus olema ikka. Ükskõik, kui suur koorem sul on peal, pead saama tasasel pinnal rahulikul käru tagant võtta ja tagasi. Ise vedasin vanarauda ja pealelaadimisel alati kontrollisin aeg-ajalt, kas on ikka balansis;)
Kuits

 postitati 07.05.08 18:14
olen näinud autodel,millel veokonks,kleebist kus konksule lubatud max koormus vöib olla 50kuni 80 kilogrammini:o
(kleebis ja veokonks arvatavasti ikka tehasepoolne ja enda eelmisel autol oli see kleebis samuti,kus max koormus konksule oli 60 kg)
pierre

 postitati 07.05.08 16:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ega see hästi ei lõpe jah...kui lahmid lubatust hulka suurema koorma peale:(:D:D:D


Kivitare


ma ühekorra vedasin käru millel oli lubatust 2x rohkem kaalu peal, kui samal ajal mu auto ei oleks tohtinud seda käru ka tema max lubatud massi korral vedada....nagu igatepidi over the limit ;)

aga mulje oli ehmatav: mootor käis nii raskelt pöördesse, et mõtlesin, et pärast seda sõitu lekivad vist kõik tihendid ning kui kuidagi hoo üles sain, siis seisma jäämisega oli tõsine tegu, pidurid justkui nagu ei pidurdanud.
õnneks läks kõik hästi mul.

aga ei soovita sellist pulli teha.
natuke peab ikka mõtlema enne. :cool:
Kivitare

 postitati 07.05.08 15:37
Ega see hästi ei lõpe jah...kui lahmid lubatust hulka suurema koorma peale:(:D:D:D


Kivitare
yepi

 postitati 06.05.08 21:45
Alles aasta tagasi või sinnakanti oli üks jeep külili maas, seoses liiga pikkade prussidega ja sõidukiirusega..
kps

 postitati 06.05.08 21:37
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: altz
Oma silmaga näinud, kuidas vennikesed sidusid mersu kärukonksu pidi suurele soojaõhu pallikesele taha, et vennikesed palliga suvalises kaares jee ei tõmbaks. Ilmselt tehti väike valearvestus ja liialdati õhku tõustes pisut soojaga, igal juhul vaatepilt oli ilus, kuidas nöör pingule tõmmati, mersu tagaotsapidi peaaegu maast lahti rebiti ja mersu kõrval seisvale buumerile selga lohistati, ning siis auto mass peatas pallikese jõu ja hakkas uuesti alla vajuma ilusti mööda buumeri külgepidi :D:( Ei osanud nagu nutta ega naerda, aga vaatepilt oli ülimalt meeldejääv :cool:


See lugu juhtus u. 15 a tagasi, olid päris õnnetud autode pärast.

Tundub, et maailm on jube väike... :D
villu157

 postitati 06.05.08 20:09
Ilmselt on sellel autol taga treiler ja sõidetakse mingi raske asjaga (bobcat või mini eksavaator) peale või maha parajasti. Kuigi jah, kõige tervislikum see tegevus ei ole.
altz

 postitati 06.05.08 20:00
Tsitaat:
Oma silmaga näinud, kuidas vennikesed sidusid mersu kärukonksu pidi suurele soojaõhu pallikesele taha, et vennikesed palliga suvalises kaares jee ei tõmbaks. Ilmselt tehti väike valearvestus ja liialdati õhku tõustes pisut soojaga, igal juhul vaatepilt oli ilus, kuidas nöör pingule tõmmati, mersu tagaotsapidi peaaegu maast lahti rebiti ja mersu kõrval seisvale buumerile selga lohistati, ning siis auto mass peatas pallikese jõu ja hakkas uuesti alla vajuma ilusti mööda buumeri külgepidi :D:( Ei osanud nagu nutta ega naerda, aga vaatepilt oli ülimalt meeldejääv :cool:


See lugu juhtus u. 15 a tagasi, olid päris õnnetud autode pärast.
Black

 postitati 06.05.08 06:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
mis te jamate mehed - kuupäeva järgi võis ju olla see päev millal tuli talvekad alt saada ja suvekad alla. küsimus muidugi järgmine - kuidas esimesele otsale veljevahetust tehti :)

Vastus lihtne - lükati raskus käru ette otsa. ;)
Amadeuz

 postitati 06.05.08 06:41
mis te jamate mehed - kuupäeva järgi võis ju olla see päev millal tuli talvekad alt saada ja suvekad alla. küsimus muidugi järgmine - kuidas esimesele otsale veljevahetust tehti :)
kps

 postitati 05.05.08 23:43
Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Ei ütle, et konkreetne autoomanik, sest ei tea asjaolusid, vb teeb niisama pulli :P

Niisama pull läks tegelasele juba käru kinnituse (diisli) maksma ;)

Oma silmaga näinud, kuidas vennikesed sidusid mersu kärukonksu pidi suurele soojaõhu pallikesele taha, et vennikesed palliga suvalises kaares jee ei tõmbaks. Ilmselt tehti väike valearvestus ja liialdati õhku tõustes pisut soojaga, igal juhul vaatepilt oli ilus, kuidas nöör pingule tõmmati, mersu tagaotsapidi peaaegu maast lahti rebiti ja mersu kõrval seisvale buumerile selga lohistati, ning siis auto mass peatas pallikese jõu ja hakkas uuesti alla vajuma ilusti mööda buumeri külgepidi :D:( Ei osanud nagu nutta ega naerda, aga vaatepilt oli ülimalt meeldejääv :cool:
püstolett

 postitati 05.05.08 21:10
Tegelt selliseks idioodiks peab ikka sündima, kui mingit tunnetust ei teki mittemillegi suhtes.

Ei ütle, et konkreetne autoomanik, sest ei tea asjaolusid, vb teeb niisama pulli :P
Raika

 postitati 05.05.08 18:51
Sellel mehel läks õnneks. Ei jõudnud väravast välja või... jõudis just kohale:). Aga oma silmaga olen näinud samadel asjaoludel õnnelikku õnnetust kus üks teist marki auto oli ninapidi teepeenral, pepu õhus ja käru risti tee peal. Lauad, mis kärul koormaks, olid ooiii kui piiiiiikad käruga võrreldes.:D
tnx

 postitati 05.05.08 18:13
http://pilt.delfi.ee/picture/3043213/

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.2% - SQL: 32.8%]