Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Uk_

 postitati 13.12.17 15:12
https://www.youtube.com/watch?v=_pOTxoXR7-I
bob

 postitati 18.02.17 07:54
Ei tea, kas see on läbi käinud, aga päris lahe jääraja sõiduk tehtud A4-st
http://jarvateataja.postimees.ee/4018671/audi-keskmootoriga-mosse-soidab-kui-superauto
Uk_

 postitati 06.02.17 14:48
https://www.youtube.com/watch?v=p10m0Jdk8tc
Uk_

 postitati 30.01.17 17:11
Selline tore lugu poest ostetavast kaubaautost mis vahetab viimasele k2igule ales 300 pealt.

https://youtu.be/w6lRtltdgGs
Uk_

 postitati 22.01.16 17:16
Talverõngad
Jareko

 postitati 14.06.15 07:52
Audi A6 quattro vs. Subaru Outback H6 on ice



Võib olla see video on juba levinud siin kuskil.
Aga sobib hästi siia teema alla.

https://www.youtube.com/watch?v=l_xGLOA3bj0
Teemo

 postitati 13.06.15 22:28
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Subaru nelink on lõbusõiduks väga hea . Talvises Igapäeva liikluses võib tekkida tagaveo efekt.


Minul kogemus Outbackiga 2000 ja 2006 , esimene 2.5 manuaal --suht sama nagu audi v6 c4, ehk jõuga külge ei saa sest jõudu pole, inertsiga saad. 2006 aasta oma 3.0 atm 180kw---väändemoment tohtult kõrgel ja viiiekäigune aut. kast killib alumist otsa veelgi--lõbutseda veelgi viletsam kui Audiga, peaaegu ei saagi.
arsi

 postitati 13.06.15 06:35
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Subaru nelink on lõbusõiduks väga hea . Talvises Igapäeva liikluses võib tekkida tagaveo efekt.
Siim

 postitati 13.06.15 05:54
Mõistlik on jah auto lõhkuma lasta ja siis kohe välja suretada, turbol elu nagu lill.
Jareko

 postitati 12.06.15 20:41
Audi Quattro 2.5 103kw Vs Audi Quattro 2.5 103kw

https://www.youtube.com/watch?v=rOKKgq3RHwY
Kuits

 postitati 25.11.14 19:20
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.


Ilmselt on Sinul õigus, Insignia omab sama, mis Saab, ehk haldex. Aga tühja sest, ikka paremad, kui CR-V, millel testide kohaselt ikka probleemid, enamjaolt käulab edasi esiveoliselt. See oli mingite moodsate linnamaasturite testis ilusti välja toodud.
audi_a4_v6

 postitati 25.11.14 19:07
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.

Subarul vist sõltub ka mootorist, mis nelikvedu kasutatakse ja on ju audilgi nii, et ei ole kõik quattrod ühesugused, mõned vabsjee haldexid.
Kuits

 postitati 25.11.14 19:01
Ilmselt tundub, Subaru pidigi kuidagi veider olema.
Huvitav, et miks osad Subarut omanud kodanikud mainivad, et isegi Insignia nelik pidi loogilisemalt ja paremini toimima.
audi_a4_v6

 postitati 25.11.14 17:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: joost
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro, siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?

Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?


Äkki sobib analoogiks.

Kas mulle ainult tundus või mängiti vähemalt legacy puhul seal ka piduritega? See vist annab veojõudu jaotades mõnel juhul vedu juurde pidavale rattale vms.
Kuits

 postitati 25.11.14 17:06
Tsitaat:
Algselt postitas: joost
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro, siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?

Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?


Äkki sobib analoogiks.
joost

 postitati 25.11.14 16:58
Kas teemaalgataja videos on see quattro süsteem kuidagi edasi arendatud? Või kui panna samale agregaadile samades tingimustes näiteks B5 C5 quattro, siis tänu EDL'ile peaks samamoodi suutma üks ratas masina vaikselt edasi viia?
Või on selles videos sellel Audil juba mingi targem süsteem peal?

Põhiasi, mis selles videos toimub, on ikkagi EDL?
püstolett

 postitati 25.11.14 14:36
Tead see C6 ei ole ikka suurem asi ronimise pill ka. Ise olen lihtsalt maa sisse vajunud kohtades, kus vanema audiga pole probleeme olnud. Ükskord jäin ka kinni ühes lohus ja siis sikutades tõmmati esistange puruks, sest lihtsalt jäi mingi nuki taha kinni. Ma ei räägi muidugi pehmest ja värskest lumest. Sealt ronivad esiveolised B4-jad ka läbi.
Sõiduoskust ei saa ka süüdistada, sest minu esimene auto oli kohe quattro sigar ja peale seda igal talvel quattroga ringi mürgeldanud. Nii umbes 9 talve juba :)

Videot kommenteerides, siis see BMW tehtud oli nagu natukene nõme jah. Pole sellel audil häda midagi, kõik sõltub sellest, kuidas esitleda.
audi_a4_v6

 postitati 25.11.14 14:23
Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Annaks jumal lund saaks mõned testid teha. Mul head rehvid all ja tahaks näha kas jään kuskile kinni või mitte. Tegelikult ei olnud ma ka FWD A6-ga kordagi kinni 3a. jooksul. Muidugi ei roninud ka igale poole :)

Hahaa, ei jää kinni, sihilikult sellise olukorra otsimine on ikka väga lihtne, quattro ei ole mingi traktor, mingi 30cm sulalund ja istub ilma näilise põhjuseta kinni. Ärme nüüd liiale ka läheme ülistamisega:P
HangOver

 postitati 25.11.14 13:54
Annaks jumal lund saaks mõned testid teha. Mul head rehvid all ja tahaks näha kas jään kuskile kinni või mitte. Tegelikult ei olnud ma ka FWD A6-ga kordagi kinni 3a. jooksul. Muidugi ei roninud ka igale poole :)
Kuits

 postitati 25.11.14 13:29
Seoses viimase videoga.

Arvan, et tavaseade/kõrgusega esiveoline/tagaveoline suudaks samuti seal ikka mõned meetrid liikuda, kui rattad liikvel hoida ja eks lumi oma olemuselt loob samuti teatud tingimused liikumiseks. Antud löigus oli siiski suhteliselt õhuline ja kerge lumi, mida enda ees lükata ja rada joonistada. Linnamaastur oma kõrgema kliirensiga ja turvist omava rehviga, läheks ka pooleveoliselt sealt edukalt minema, sest noh, rehvi vöiks ka liikumiseks olla :).

Lihtsalt oletus, ei mingit veoskeemi pooldamist, ainult videolöigu põhjal tekkinud arvamus
HangOver

 postitati 25.11.14 13:00
Ei kõlba jah kuskile:)
https://www.youtube.com/watch?v=kHk2nU1cjMk
audi_a4_v6

 postitati 24.11.14 16:29
Tsitaat:
Algselt postitas: Diplomat
Leidsin siis sellise video Quattro töötamise kohta:

https://www.youtube.com/watch?v=at9MBPhpJAQ

Täitsa huvitav tundus kohe

See peaks olema jah see video, mis on vastuseks bmw poolt esitatud videole, et quattro ei kõlba kuhugile. Asi oli nimelt vist selles, et bmw videos oli elektroonika väljas, selles aga oli sisselülitatud.
Diplomat

 postitati 24.11.14 14:19
Leidsin siis sellise video Quattro töötamise kohta:

https://www.youtube.com/watch?v=at9MBPhpJAQ

Täitsa huvitav tundus kohe

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.5% - SQL: 33.5%]