Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Avariilised Audi'd... (mitte nõrganärvilistele)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: TartuAudi[/i] Täna õhtul Tartu maakonnas, Rõõmu tee ääres oli üks pealt 2000-ndat aastat musta värvi S6 Avant suutnud end kraavi nihverdada. Läks vähe lappama. Kiirus polnud vist eriti suur, kuna vingerdamise asukoha ja lõpliku "parkimiskoha" vaheline maa oli u. 200 meetrit. Õnneks toimus asi sel ajal, kui tee peal autosid liikus ja nii sai ühe möödasõitva maasturi(mitte linna oma) abiga see S6 tee peale tagasi sikutatud. Tõmbamine käis "p..se ees" ja suht konkreetselt, sest muidu olekski see auto kraavi jäänudki. Õnneks ei olnud tegu selle debiilse eurokraaviga, vaid tavaline magistraalkraav. Muidu oleks autol nina ka kortsus olnud. Reisijatega ei juhtunud midagi, aga autol lõhkus esistange muidugi pilbasteks ning vasak esirehv otsustas töölepingu lõpetada. Peale välja tõmbamist sai autole varuratas alla pandud, aga noh..... Ütleme nii, et 17 tolline, 255/40 mõõtudega kummirull [u]ei ole[/u] talverehv. Olgu ta lamell või naast. Midagi oli aga veel katki läinud(kas radika lõdvik või mingi toru vms.) sest ära ta omal jõul liikus, aga mingi spetsiifiline lebrapilv heljus mu auto ees, kui ma tal sabas sõitsin. Kas siis tosool või freoon või kurat teab misasi. Eks näis. Homme, valgel ajal saab asja lähemalt silmitseda. Et kas peale uue esistange tuleb "Forsist" veel midagi osta. Aga vähemalt nüüd on natuke tööd juures uue esistange võõpamise näol :P Edit: Äsjalaekunud info kohaselt sai see kraaviskäik ja pärastine edasine kulgemine "essile" saatuslikuks. Teelt väljasõit oligi ära lõhkunud nii kliima- kui ka tavalise radika(mille kohta ma mainisin, et mingi spetsiifiline odöör on auto ümber heljumas) ja pärastise sõidu tagajärjeks omadega kottis mootor. Valus laks. Selle 4.2-se V8 remont pole üldsegi mitte odav lõbu. Oleks pidanud talle kohe treila järgi kutsuma või ta nööri otsas sihtpunkti vedama ja nii jätmagi. Aga noh, "oleks" on teadagi misasi.... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Galerii
»
Avariilised Audi'd... (mitte nõrganärvilistele)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.5%
- SQL:
66.5%
]