Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kiireaudi

 postitati 26.01.06 21:20
Hei, aidake meid...
riio

 postitati 26.01.06 20:41
Kas see mitte S1 le ei kuulu?
Tuiks

 postitati 21.01.06 21:10
Sry,kui see juba vana teema ja kõigile teada,ning saksa keeles.



Zylinder 5
Hubraum 2200ccm
Ventile 25
Leistung ca. 650 PS


Mit Turbo und Allradantrieb, sowie etlichen, kaum sichtbaren, aber deswegen trotzdem extremen Modifikationen gelang es dem 200er in Talladega die Amis zu beeindrucken. Er fuhr mit seinen 650PS über 332km/h Rundenschnitt, das sind fast 207 Meilen pro Stunde und damit über der "Schallmauer" für die Amis. Die Geschwindigkeit auf den "Geraden" betrug über 350km/h. 1985 hätte die Zeit für die erste Startreihe auf dem Highspeed-Oval in Talladega gereicht!
Als sie dann bei 450km/h den Testlauf aus Angst um ihren Versuchsstand abbrachen war klar, dass die Reifen halten würden. "Schmale" Reifen haben ja auch den Vorteil, dass sie weniger Luftwiderstand haben.
Der Motor erreichte während der Läufe in Talladega "nur" 7200 1/min bei 350km/h. Seine Grenze liegt bei 7700 1/min. Ob die Strecke zu eng oder das Getriebe zu "lang" war, kann ich so nicht beurteilen. Das Geheimnis der Leistung des 5Zylinders steckt wohl im Zylinderkopf, über den nur sehr wenig zu hören war. Es handelt sich dabei wohl um eine Weiterentwicklung des bekannten 20V Kopfes, angeblich mit 47 Grad Ventilwinkel statt 25 wie beim Sportquattro.
Pikemalt ja pilte http://www.audistory.24max.de/old1/daudi.htm sealt valige Racing ja edasi Talladega.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]