Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ahartsi

 postitati 07.07.10 13:35
Äsja kaubareisilt naasnuna võin öelda, rihmaratas maksis 977eek`i ja lamerihm 238eek`i. Lõpuni pingutit veel ei peksa ja pöördeid tõstes rapsib vähem. Homme lähen ja vahetan mõlemad ära, lamerihma nii igaks juhuks. Rihmaratta sain A osana
http://static2.album.ee/files/929/67/large_23241815_WwbI.jpg
DonNiger

 postitati 07.07.10 11:54
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Ära lagunes muidugi siis kui seda kõige vähem ootasin (olin just üle Alpide Austriasse sõitmas, juhtus see laupäeva pärastlõunal kui kõik remondikohad nädalavahetuseks lukku pandi).


Kuule päris põnevaks ajad asjaloo. Itaaliast või Saksamaalt tulid? Kui operatiivselt selline spetsiifiline varuosa seal organiseerida ja ära vahetada suudeti? Ja palju sellise teenuse eest töövälisel ajal kohalikele maksta tuli?



Oleks tööpäeva hommikul juhtunud, oleks õhtuks kätte saanud (kui juppi kohapeal sees ei ole).
Mul jäi masin laupäeval sinna, esmaspäeval sain lõuna paiku kätte - maksis kokku vist 170€ ( rattale lisaks töö ja uus rihm).
rocket

 postitati 07.07.10 09:28
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Ära lagunes muidugi siis kui seda kõige vähem ootasin (olin just üle Alpide Austriasse sõitmas, juhtus see laupäeva pärastlõunal kui kõik remondikohad nädalavahetuseks lukku pandi).


Kuule päris põnevaks ajad asjaloo. Itaaliast või Saksamaalt tulid? Kui operatiivselt selline spetsiifiline varuosa seal organiseerida ja ära vahetada suudeti? Ja palju sellise teenuse eest töövälisel ajal kohalikele maksta tuli?
Marek889

 postitati 07.07.10 09:05
Kui geneka vabajooksu sidur on kinni, siis hakkab rihma pinguti lõppu peksma ja varsti ka pinguti õhtal. Uue rihmaratta hind umbkaudu kilo.
DonNiger

 postitati 07.07.10 09:02
Mul ka see vahetatud. Sellest hetkest kui häält hakkas tegema ajani, mil ragisema hakkas, sain sõita päris mitu kuud. Algul tegi ainult külma mootoriga häält, nii minut-kaks. Asi läks hulluks, kui hakkasin salongi sisse kuulma Tundus, nagu rihmaratas oleks tsentrist välja läinud, sest rihm hakkas jubedalt hüppama. Päris viimastel kilomeetritel kukkus ka aku laadimine tagant ära. Sellest hetkest, kui see juba korralikult häält tegema hakkas kuni ajani, mil laadimine tagant kadus, jõudsin sõita vast 50km (enamasti remondikohta otsides).

Ära lagunes muidugi siis kui seda kõige vähem ootasin (olin just üle Alpide Austriasse sõitmas, juhtus see laupäeva pärastlõunal kui kõik remondikohad nädalavahetuseks lukku pandi).
rocket

 postitati 07.07.10 08:38
Okay, nüüd jõuab ka kohale. Ma oleks sellist junni pigem leevendiks nimetanud.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=75402
ahartsi

 postitati 07.07.10 08:25
See mis asub generaatori rihmarattas. Mootor on 1,9tdi AVF.
rocket

 postitati 07.07.10 08:20
Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Generaatori vabakäigu sidur?


Kliimakompressorit mõtled ?!?!?!?

või viskosiduriga ventilaatorit äkki :o
ahartsi

 postitati 07.07.10 08:18
Kui kaua kannatab kinni kiilunud vabakäigu siduriga sõita?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.7% - SQL: 47.3%]