Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Sparkle[/i] Reguleerida saab seda siis, kui lugejal kaane maha kakud, teoreetiliselt on need õhulugejad juba enamus masinatel ära väsinud ja annavad infot suurema õhukoguse kohta kui reaalselt kulub. Tegu tavalise labaga mõõdikuga, mille kalibreerimine käib vedru pingsust muutes. Tulemus: auto on kül erksam aga võib ka tossama hakata ja kütust tavasõidul rohkem kuluma. Kindalsti ei tohi väga hoogu minna seda vedru näppides, [/quote] Õhulugeja siiber lahti põhjani http://album.ee/node/28633589/50338139 Ja tühikäigus http://album.ee/node/28633565/50338139 Mina pole vedru teemat katsetanud, küll aga sooviks keerata reostaadi asendit (aga muu läheb paigast) Mõõtes reostaadi 1 -> 12 asendit 20k.takistusega, õhulugeja tühikäigu asend algab 0,05 ->ja tõuseb järjest-> 1,26-ni kuni 8 -nda asendini (siiber ~75%) Peale kaheksandat hakkab näit langema , vähemalt pool (kuigi õhumõõtja siiber avaneb järjest edasi kuni lõpuni) Ja põhja asendis 12 hüppab reostaadi mõõt uuesti üles 1,21= 12-es asend. Mina kasutaks vaid reostaati kuni 8-nda asendini ja ristpea kruvi korraks vabastades saaks füüsilise siibri põhja 100% lahti ja õhulugeja reostaat seier oleks 8-das klemmis. Siis saaks mootori põhjapöörde ala hingamise paremini tööle , aga muu osa tarkvarale see ei sobi ilma muutusteta. ja mootorile ei sobi see liiga väike õhulugeja. seega lahendus puudub, Kirves kätte ja kallale ? Tinutasin õhulugejale reostaadi lõpu osale silla peale et reostaadi näit ei hakkaks langema vaid jookseb sirgelt 9->12 sillatuna Tulemuseks õhulugeja ei anna ajule põõrete tõustes käsku hakka võimsust langetama EDASI AVANEDES (tehasepoolt sihilik teostus võimsuse piiramiseks) Sillates lõpu sain lahti anomaaljast hullult pedaali andes tõmbab lõpus noka maha kinni. Ja lamda paremat tegutsemist on meeldivam vaadata. Olen paigaldanud lamda http://album.ee/node/28502941/50338139 ja tinutasin silla -> http://album.ee/node/28701807/50338139 Lisaks freesisin tühjaks õhulugeja sisus takistused (servaga hoidva alu pleki keevitasin) ->http://album.ee/node/28701785/50338139 Muidugi PRj hakkab järjekordselt minu tegemiste peale kisama (muudad tehase toodetud praaki) aga meeldiv on enda AEL traktorit tallates selja taha jätta originaal S 2,2 turbokat [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.9%
- SQL:
50.1%
]