Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martin471[/i] [quote][i]Algselt postitas: kella4[/i] Minu trakatsil on kah külmaga (15 ja alla) käivitumisega raskusi. Täna vaatasin et Tdi timingu järgi on süüde alumisest joonest nats ülevalpool ehk õige hiline teine. Küttekogus 6.6 - päris lahja. Duty cycle kõigub tühikäigul 45 ja 70 vahel:o. Ign. timing kõigub 0.6 ja 1.4 vahel ( etteantud väärtus 0.9). Esimest korda peale rihmavahetust vaatasin siis nüüd. Huvitav kui lööks süüte varajaseks ja küttekogust suuremaks, milliseks muutuks siis suty cycle ? Täna polnud kahjuks võimalik proovida. Enne rihmavahetust tundus muidu küttekulu väiksem. Duty cycle oli 35-55, küttekogus 4.7, süüde varajane. Käivitades hakkab kohe peale paari esimest pööret lubama aga käima ei lähe. [/quote] Asi pole sul paigas tõesti. Kütusekogus ürita uuesti 4,7 peale ajada ja süüdet keera samuti varasemaks. Kui süüte varaseks keerad, siis läheb duty cycle ise paika. 35-55% on ilmselgelt töösooja mootoriga liiga palju. Kui tahad, et masin tunduvalt paremini käivituks, siis pane arvuti järgi, keera töötava ja täielikult töösooja mootoriga pumpa nii palju varasemaks, et tegelik süütenurk läheks kuskil 2-3* BTDC peale, nii jääb duty cycle 4,7% peale (mis on ka minimaalne). Tegelikult oleks õige kui ettenähtud ja tegelik süütenurk oleksid samad ja duty cycle kuskil 5-7%, kuid kui käivitamisega probleemid, siis võid talveks süüte mõne kraadi võrra ka ettenähtust varasemaks panna. Ise just täna praktiseerisin, keerasin süüte nii varaseks, et jäi kõikuma kuskil 3,6-4* BTDC juurde. Mootori hääl kõrvaga kuulates teravamaks ei läinud. Eks ma jälgin nüüd käivitumist ja vaatan kas midagi üldiselt paremaks läks. Teistele igaks juhuks esimese hooga nii varast süüdet soovitama ei hakkaks :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.6%
- SQL:
68.4%
]