Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martin471[/i] [quote][i]Algselt postitas: automees6[/i] Imelik, et sul sihukesaed numbrid on. Millist graafikut sa vaatad muidu? Kui mina keeran pumba nii, et graafikul on ta üle rohelise siis on ka 004 kanali all süüde mingi 3* ja mootor käib tunduvamalt teravama häälega. Kütusekogus oli mul ka kunagi 6 vist koputasin 4,6 peale ei saanud aru küll, et midagi mootori töös muutus. Need näitajad on mootoritel erinevad arvatavasti kuna tegu erinevalt kulunud pumpadega ja mootoritega ja ideaalne seadistus on igaühel oma. Osa räägib et duty sycle peab olema alla 10% teine jälle, et alla 40%. Vanemad diislimehed ei taha arvutiga süüte seadistamsiest ültse midagi kuulda. ;) [/quote] Mina vaatan AAT graafikut ja 1200rpm juures. Kusjuures kuskilt foorumist leidsin info, et kui lähed tdi timingu seadesse ja auto ise pöörded üles tõstab, siis vaatamata sellele, et tõstab 1000rpm peal, tuleks sellel autol ikkagi 1200rpm graafikut vaadata. Minul kahtlust ei ole, kumba graafikut vaadata, sest minul tõstabki pöörded 1200rpm peale. Duty cycle'i pointist ei saanud ma ise ka algul aru, aga lõpuks jagasin välja. Peale asja endale selgeks tegemist sain ka aru, miks ei tohi see üle 40% olla ja alla 10% soovitatakse selleks panna, et siis jääb süüte regullijal maksimaalne ruum, et süüdet vajadusel varasemaks keerata. Muidu võib tekkida selline olukord, et sõidad ntks maanteel, mootoril on koormus taga, aju annab N108-le käskluse süüdet varasemaks tõmmata, aga süüdet ei saa piisavalt varaseks keerata, kuna regullija kolb on juba põhjas. See omakorda mõjutab kütusekulu. Leidsin ka tehaseandmed, mis ütlesidki, et duty cycle peab jääma vahemikku 4-40%. Võibolla on sinul ja teistel tõesti pumbad mingil määral kulunud ja sellepärast saab kütusekoguse probleemideta 4,6mg peale ajada. Võibolla minu auto annab sellise näidu juures juba palju rohkem kütust peale, sest minul on uus pumba pea koos plunseriga. Samas rääkisin täna diislimeistri Vampsiga ja tema ütles, et audidel ja volksudel ei saa seda kogust üldse alla 5mg panna. Homme ma arutan temaga asja uuesti ja küsin, et miks see asi nii on. Samas see mootori hüppamise ja lonkamise teema on mul juba ammu. Arvan, et see on ainult minu, mitte teiste audiomanike mure. Panen siia ka lingi, kust ise duty cycle'i kohta veidi infot sain: [url]http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=240450&highlight=timing[/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.4%
- SQL:
61.6%
]