Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martin471[/i] [quote][i]Algselt postitas: automees6[/i] Täna võtsin ka arvuti ligi ja keerasin süüdet natuke. Enne oli süütenurk 4 ndas kanalis 2,0 kuskil etteantud 0,7 ja duty cycle alla 10%. Võtsin siis aluseks seekord Tdi timingu 1200rpm kraafiku varem olen 1000rmp järgi teinud. Keerasin täpselt sinise joonepeale. Tulemuseks neljandas kanalis tegelik ja etteantud olid sama 0,7 ja duty cycle 40-50%. Vaatab mis teeb kuid midagi eriti ei oota peale halvema käimaminemise. ;) Kütusekogus on 4,6 mis peaks igati normaalne olema. [/quote] Ma usun, et pigem ürita duty cycle ikka alla 40% hoida, sest muidu ei reguleeru süüde pööretega sõites automaatselt piisavalt varaseks. Kusjuures mulle hakkab tunduma, et see TDI timingu graafik ei olegi üldse nii oluline. Olulisemad peaksid olema hoopis grupi 004 all olevad numbrid. Kui sa pumpa keerad, siis muutub graafik kohe, aga tegelik süütenurk mitte, kuna aju regullib selle ikka sinna, kus ta peab olema. Minul on ntks praegu süüde nii varane, et graafikus on täpp üle rohelise joone ehk too advanced. Samas grupi 004 alt on näha, et tühikäigul käies on etteantud süütenurk 0,9* ja tegelik süütenurk samuti 0,9* (tegelik kõigub küll natuke siia-sinna, aga keskmiselt on ikka 0,9*peal). Ja kui nüüd mootori häält kuulata, siis hääl on pumpa siia-sinna keerates ikka sama. Kui süüde reaalselt liiga varaseks läheks, siis hakkaks mootor kohe teravat häält tegema. Täna sätitud varase süütenurgaga on käivitus aga hoopis teine. Ilm on väljas nagu ta on, auto oli vahepeal päris maha jahtunud, istusin sisse, keerasin süüdet, küünalt auto ei andnud, aga käima läks poolest pöördest. Ja nüüd ongi nii, kohe hüppa käima. Samas mul on kütuse koguse kohta küsimus. Mismoodi te selle 4,6 peale saate? Mina võin selle samuti 4,6 peale panna, aga siis hakkab mootor palju halvema häälega käima ja hüppama. Kõige mahedamalt käib mootor siis, kui etteandekogus on 6,0 ja 6,6 vahel. Samas kahtlustan, et võibolla hakkab mul mõni pihustitest lihtsalt kuumenedes liiga kõrge survega avanema ja see paneb mootori lonkama. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.0%
- SQL:
65.0%
]