Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martin471[/i] [quote][i]Algselt postitas: raunz[/i] Liigutati pumba kaant. Muudeti kütusekogust tagasi suuremaks. Süüdet minu teada ei keeratud ega muudetud Meistrimees tuli, 4 polti lahti, kerge haamriga koks, kerge koks tagasi :) Muidugi Oisust edasi rääkides, auto läks sinna remonti kuna enamus kiidavad antud kohta. Eks peale aasta möödumist pole võib-olla kõige targem rääkida ja igat detaili ka enam nii hästi ei mäleta, aga väga head muljet ikkagi antud kohast ei jäänud. Tööd läksid päris kalliks, ei teatud ette vaja minevate detailide hinnast ega lisatöödest, ei helistatud kui auto valmis ning ise pidi pidevalt torkima ning uurima. Lisaks müüdi maha ka kapotialuse põhjalik pesu, mis on ka nii ja naa asi. Ühtepidi vajalik ja mõistetav, teistpidi oli kapotialune piisavalt hoolitsetud, lekkeid polnud ja ka ise ikkagi pestud. Võimalik, et juhtus mingi äpardus ning pritsis kapotialuse täis või mis iganes, ega vaielda ei ole ka midagi. Samuti mõistmatu, kuidas peale pumba tihendite vahetust sai kätte anda praktiliselt mitte käivituv ning absoluutselt jõuetu auto. [/quote] Olen ka ise kuulnud, et Oisus on kvaliteet viimasel ajal langenud. Eks asi on võibolla tingitud ka sellest, et viimasel ajal on sealt päris mitu pädevamat meest ära tulnud. Ka Diislimeistri ninamees on kunagi seal töötanud. Nüüd on tal aga oma firma ja nemad on minu meelest vägagi kliendisõbralikud. Uuesti teema juurde tagasi tulles arvan, et kui nüüd lähiajal vaba momendi leian, siis kontrollin enda autol algatuseks üle nukkvõlli asendi ja seejärel keeran süüte võimalikult varaseks. Kui need toimingud on tehtud, siis hakkan muutma pumba kaane asendit ehk injection quantity't. Etteandekogust on õnneks võimalik mingis ulatuses ka vag-comiga reguleerida. Kuna aga minu autol kompuutrit ei ole ja seega sealt kütusekulu jälgida ei saa, siis pean peale igat IQ muutmist mingi maa sõitma ja siis jälle paagi kõrini täis laskma, et täpset kütusekulu arvutada saaks. Protsess saab küllaltki ajakulukas olema. Millegipärast hakkan arvama, et minimaalse kütusekulu saavutangi just seal 4-5mg vahel, sest kui seda vag-comiga näppida proovisin, siis mingi hetk hoidsin pöördeid 1400rpm kandis ja mootori pöörded tõusid kõige kõrgemale just siis kui IQ oli numbriliselt kõige väiksem. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.8%
- SQL:
60.2%
]