Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martin471[/i] [quote][i]Algselt postitas: raunz[/i] Siinkohal võin rääkida nüüd omast kogemusest kütusekulust C4 2.5TDI 103kw AEL , manuaal mingil põhjusel 5. käiguline tehasest. Enne lugesin teiste juttu maanteekulust 6+l 100le, linnas nii 8l ja keskmine siis 7l ümber. Tundus müstika, endal oli kesk kulu oli koguaeg ~6l ümber, maanteel 100ga sõites tiksus koguaeg alla 5l 100le.Kui öko tuju oli, siis 90ga sõites sai nii 4.5/100le sõita :) Talvel viskas keskmise kulu ~ 6.8- 6.9. Edasi käis nii nagu pidi ja elu oli lill. Lisan veel, et kulu on on võetud nii kompuutri järgi kui ka täis-paak meetodil, vahe jäi tavaliselt 0.1l kanti kui sedagi. Siis juhtus see, et hammasrihmalt otsustasid mõned hambad irduda, millele järgnes ühe klapi kokkusaamine kolviga. See sai siis lastud korda teha Oisus, diislikeksuses koos kõige vajalikuga. Vahetati vajalikud klapid, kõik tihendid, plokikaas käis lihvimises. Regulleeriti ka pump, väideti, et oli väga peale keeratud ning keerati seda maha. Peale seda ei olnud enam auto see mis varem, sõitis küll kenasti aga enam sellist kütusekulu ei saavutanud. Mõned kuud hiljem viisin auto tagasi, kütusepumba tihendite vahetusse kuna hakkas lekkima ning pumba regulleerimisse. Suurenenud kulu panin siis selle arvele. Väideti jälle, et pump on kole peal ja keerati tagasi maha. Peale auto kättesaamist aga käivitus väga pikalt, jõudu absoluutselt ei olnud ja tossas. Viisin siis auto kohe tagasi ning keerati veel pumpa, peale tagasi. Jõud tuli tagasi, käivitus kenasti ja meel hea :) Põhimõtteliselt kohe peale seda algas suverehvide hooaeg ja alla läksid 18" valuveljed vanade 15" asemel. Loomulikult läks kütusekulu suuremaks kui varem, keskmine kippus juba 8l kanti, maanteel 6.5 ja rohkem. See sai siis pandud suurte ja raskete rataste süüks ja ei pööranud tähelepanu sellele. Nüüd talvel jälle 15" velg aga kütusekulu enam alla ei tule. Ka väiksete miinuskraadidega (või nagu täna, lausa plussidega), sileda maantee peal harva viskab hetke kulu sinna 6l+ 100le, varasema 5.x'l kopikatega asemel talvel. Ei ole asi siin ju praegu suurtes miinuskraadides või lumega kaetud teedes, sõidurajad on ikka paljad ja sõidud on ikka samad mis varem. Samuti puudub teravus. Kokkuvõtteks ei teagi, mida arvata. Eks vana auto ka juba, kõik kulub aga enne seda hammasrihma jama oli tegu ikka nagu teise autoga :) VAG-COM on olemas ja tegelikult võiks siia näidud kirja panna küll. [/quote] Väga asjalik postitus, annab jälle põhjust aruteluks. Selle autoga kipubki millegipärast nii olema, et tehase poolt ettenähtud õige seadistusega pole asi ikka päris see. Rääkisid, et Oisu mehed ütlesid, et kütet oli liiga palju peale keeratud. Hakkan arvama, et selles saladus peitubki. Mainisid ka mingit pumba peale keeramist. Kas sa ise täpselt tead, mida nad seal tegid? Kas see pumba peale keeramine tähendas siis süüte varasemaks keeramist või pumba kaane liigutamist? Nagu me teame, siis vag-comiga sättides tähendab suurem number väiksemat etteandekogust ja vastupidi. Nii palju kui lugenud olen, siis paljud audiomanikud on saanud vähima kütusekulu etteandekogusega 4,7mg. See tähendab aga seda, et kütet on niiöelda päris palju peale keeratud. Ühesõnaga kui kaanest reguleerides saab masin kütet rohkem peale, siis kokkuvõtvalt kütusekulu ikkagi väheneb. Eks kütusekulu mõjutab kindlasti ka nukkvõlli asendi õigsus. Nagu teame, siis sellel mootoril tuleb nukkvõlli lõhik ajada kaane pinnaga paralleelseks, kuid tegelikult soovitatakse hästi väheke varasemakski panna. Nüüd ongi see seis, et oleks jube hea olnud, kui oleksid enda auto seadeid ka enne rihmavahetust vaadata saanud. Just nii ökonoomse masina seadeid tahakski näha. Mingi konks peab seal sees olema, sest sinu auto puhul oli näha, et väikene kütusekulu oli ilmselgelt tingitud õigest seadistusest... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.8%
- SQL:
56.2%
]