Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: martin471[/i] Seoses enda auto seadistamisega olen seda teemat nüüd põhjalikult uurinud ja palju lugenud. Palju tarka infot olen leidnud võõrkeelsetest foorumitest. Niisiis alustan mõne faktiga: -Arvutuslik süütenurk ja tegelik süütenurk peavad tühikäigul võimalikult täpselt kokku langema -Duty cycle peab tühikäigul olema vahemikus 3(4)-40% (kui protsent suureneb, siis reguleeritakse süüdet varasemaks ja vastupidi) -Kui tühikäigul käies on tegelik süütenurk arvutuslikust suurem ja duty cycle 5% ja alla selle, siis on süüde liiga varane Lugesin ka ühte head nippi suurima ökonoomsuse ja parima seadistuse saamiseks. Nimelt jälgides vag-comist arvutuslikku ja tegelikku süütenurka, tuleb pumbast keerata tühikäigul süüde võimalikult varaseks nii, et arvutuslik ja tegelik näit ühtiksid. Kui tegelik süütenurk hakkab juba suuremaks minema, siis tuleks süüdet taas veidi hilisemaks keerata. Point on siis selles, et nüüd on tühikäigul süüde õige ja ka pööretega sõites jääb süüte regullijal maksimaalne ruum süüte varasemaks keeramiseks. Oletame, et süütenurgad tühikäigul ühtivad, aga duty cycle on 80%, siis jääb üle ainult 20%, et süüdet pööretega varasemaks keerata ja sellest on ilmselgelt vähe. Kui pööretega jääb süüde hiliseks, siis kaotame jõudu ja kütusekulu suureneb. Ntks enda auto puhul maadlesin pikalt suure kütusekuluga ja kui nüüd vag-com kaabli ostsin, siis nägin, et algse seadega oli grupi 004 all duty cycle 80% ümber. Seda veel ei tea, kas kütusekulu on langenud, aga lootust igatahes on. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
2,5 TDi R5 103 kw- millised oleks vag-com.i õiged parameetrid/näitajad?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.3%
- SQL:
72.7%
]