Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kütusekulu laes.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: DonNiger[/i] [quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] Ei saanud vastatud, et küttekulu sõltub ainult tuule suunast. Sai vastatud, et küttekulu suurenemisel on mitmeid põhjuseid, millest üks on sellise auto puhul kindlasti ka tugev vastutuul, miinuskraadid väljas jne Ehk siis eesmärgiks oli saada/jagada võimalikult palju infot, mitte ajada asju millegi muu süüks. Asi on lihtsalt natukene ebaloogiline, et mootor töötab ilusti aga küttekulu on suurenenud 20 liitri võrra. Loomulikult vaatame asja üle aga enne seda ongi vaja võimalikult palju infot, et asi ladusamalt sujuks. Ja kusjuures kui keskmise kulu nullija ära nullida siis alguses ta näitabki väga suuri numbreid, ennegi sellise asjaga kokku puutunud. [/quote] Kopeeritud kirjast. [i]Küttekulu kohta ei oska samuti hetkel öelda kuna see on kinni ka tuule suunast ning tugevusest ja samuti miinuskraadidest jne... [/i] Keskmine kulu on suurenenud nelja, mitte 20l võrra. Peale nullimist olen sõitnud mõlemal korral üle 100km - nagu õeldud kokku kusagil 250km. Kurguni täispaagist (70l) on järgi alla 2/3'ku. (Enne sai esimese veeraniga sõita linnas 250 ja maanteel 300km). Lisaks veel Rootsi - Holland ots 1600km, mille keskmine oli 8l/100km (pooltühi auto). Eesti poole liikudes oli täislastis masina kulu 6,2l/100km kohta. Kui asuksin lähemal, siis oleksin auto juba tagasi toonud. Kuid, kuna asun 2230km kaugusel, siis ei ole see niipea võimalik (Eestis alles suvel). Kohalikku firmasse minnes on alati parem teada, mis arvatav viga on ning lasta neil konkreetset probleemi kõrvaldada, mitte lasta neil viga otsida. Nt kohalik Audi esindus viskab ainult juhtme taha ja kui kompuuter viga ei näita, siis nende arvates probleemi ei ole (kogemus olemas lekkivate vaakumtorude ja tossava mootoriga - esindusest õeldi, et sellise vanuse ja läbisõiduga masina puhul on normaalne kui maanteel tagasõitvat autot näha ei ole). Teema tegemise mõte ei olnud Flameko't maha teha, vaid kulu suurenemise põhjus teada saada. Tean, et tagasi töökotta tulles vaadataks mootor garatiikorras üle, kuid kuna mul lihtsalt ei ole võimalik sinna minna, pean arvatavasti kulud enda kanda võtma. Ilm on olnud vastikult külm (ümber nulli), mis ei kutsu eriti lageda taeva all kapotti üles kergitama. Mida ei ole veel teinud, on turbo lõtku ja vabakäigu proovimine. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kütusekulu laes.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.5%
- SQL:
63.5%
]