Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
imre

 postitati 22.01.05 21:33
b4 sillatala ära võtmine on ka 10 min töö
QUATTRO

 postitati 22.01.05 20:18
Njah,ka see on variant.Kuid hetkel käis jutt käigukasti eemaldamisest,mitte poole auto demonteerimisest.
Ja roolilati küljest on vaja lahti võtta vaid kaks polti,ning see võtab aega maksimaalselt 10 minutit koos tööriistade otsimisega.
(Tunnen kaasa juhul kui lased sillatala alla ja mootor on sillatala küljes koos kastiga). :D
R5 motoga seda muidugi ei juhtu.
imre

 postitati 22.01.05 19:44
kusjuures saab mina olen sillatala alt ära võtnud et lahedam toimetada oleks ja esimese mootorikinnituse lahti lasknud nii et mootor natuke tagant allapoole tuleks.
QUATTRO

 postitati 22.01.05 19:09
B2 ;B3 ja B4 kerega audidel ei saa kasti enne kätte kui oled roolivardad lati küljest lahti lasknud ja kõrgemale tõstnud.Kasti ülemine serv jääb nimelt nende taha kinni.
Ja mootorit niipalju tagant alla lasta ka ei saa.
kalda

 postitati 22.01.05 16:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Jaks
Need trossid peaks jooksm kasti pealt ja seega ei tohiks segada. Küll aga tuleb rooliotsad lasta lahti roolilatti küljast.
Pakun, et kogu see asi võttab aega olenevalt egijast umbes 5 tundi ( võibolla ka veits vähem või rohkem ).
Jaks.


Mis rooliotsa juttu sa ajad????????? Iseenesest suht lihtne töö, käigukasti maha võtmine!
kalda

 postitati 22.01.05 16:51
Tsitaat:
Algselt postitas: jottess
Asjalood siis sedapsi, et vaja sisemise simmeri vahetus ette võtta. Nimelt peale plastkatte eemaldamist selgus kurb tõsiasi, et käigukasti ning mootori ühenduskohas on tilgake õli. Kõige tõenäolisem ilmselt, et simmeri vahelt lekib, seega vaja ära vahetada ja nüüd küsikski, et kas keegi on B4-l sellise töö ette võtnud? Et kumba oleks otstarbekam eemaldada? Kas hooratas koos käigukastiga või siis mootor? Käigukasti ette tunduvad jäävat procon-ten trossid, samas mootori küljes ka igasugu vidinaid, mis kõik vajavad eemaldamist. Võta siis kinni, kust alustada? Ehk keegi saab nõuga aidata?

Samas ega väga palju õli pole kaduma läinud ka, sest õlijahutaja tihend tundub ka veidi lekkivat ning kadu on 6000 km läbisõidu juures veidi vähem kui max-min vahe- ühesõnaga max norm on langenud peaaegu miinimumini.

Aga tahaks probleemi ikkagi kõrvaldada, sest selge on see, et see progresseerub.

Kui keegi on kusagil servises lasknud teha, siis ligikaudne ajakulu oleks ka abiks, sest ilmselt lasen ka mõnel spetsialiseerunumal inimesel asja ette võtta.

Samuti kui keegi teab, kust otsast õlijahutajat lahti võtma hakata, siis seegi abiks, kuigi ise oletan, et kui filter on eemaldatud, siis ilmselt sealt hargneb see edasi, aga kui keeruliselt, seda veel ei kujuta ette.

Jaks

 postitati 29.06.04 16:32
Need trossid peaks jooksm kasti pealt ja seega ei tohiks segada. Küll aga tuleb rooliotsad lasta lahti roolilatti küljast.
Pakun, et kogu see asi võttab aega olenevalt egijast umbes 5 tundi ( võibolla ka veits vähem või rohkem ).
Jaks.
jottess

 postitati 29.06.04 16:26
Teisisõnu siis tegu selliste trossikestega mis kokkupõrke (ptui, ptui, ptui) korral peaks rooli juhist eemale tirima ning samuti on need trossid nn turvavõõde eelpingutid. Nii täpselt ei vaadanud ega meelde jätnudki, aga kuidagi jäi meelde selline asi, et segama need võiksid hakata kogu seda protseduuri:(

Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Natuke loll küsa, aga mis asjad need nagu emakeeli on ja kas need tunduvad nii ületamatud.
Jaks

Jaks

 postitati 29.06.04 16:18
Natuke loll küsa, aga mis asjad need nagu emakeeli on ja kas need tunduvad nii ületamatud.
Jaks
jottess

 postitati 29.06.04 16:13
Seda arvan minagi, aga natuke panevad mind kahtlema need procon-ten trossid, mis B3 puuduvad...

Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Simmeri vahetusel lihtsam siiski eemaldada kast ja hoorattas.
Vähemalt B3-l sai sedasi asjale lähenetud, kui Lynx´i autol hooratast sai vahetatud.
Jaks.

Jaks

 postitati 29.06.04 16:09
Simmeri vahetusel lihtsam siiski eemaldada kast ja hoorattas.
Vähemalt B3-l sai sedasi asjale lähenetud, kui Lynx´i autol hooratast sai vahetatud.
Jaks.
jottess

 postitati 29.06.04 15:40
Asjalood siis sedapsi, et vaja sisemise simmeri vahetus ette võtta. Nimelt peale plastkatte eemaldamist selgus kurb tõsiasi, et käigukasti ning mootori ühenduskohas on tilgake õli. Kõige tõenäolisem ilmselt, et simmeri vahelt lekib, seega vaja ära vahetada ja nüüd küsikski, et kas keegi on B4-l sellise töö ette võtnud? Et kumba oleks otstarbekam eemaldada? Kas hooratas koos käigukastiga või siis mootor? Käigukasti ette tunduvad jäävat procon-ten trossid, samas mootori küljes ka igasugu vidinaid, mis kõik vajavad eemaldamist. Võta siis kinni, kust alustada? Ehk keegi saab nõuga aidata?

Samas ega väga palju õli pole kaduma läinud ka, sest õlijahutaja tihend tundub ka veidi lekkivat ning kadu on 6000 km läbisõidu juures veidi vähem kui max-min vahe- ühesõnaga max norm on langenud peaaegu miinimumini.

Aga tahaks probleemi ikkagi kõrvaldada, sest selge on see, et see progresseerub.

Kui keegi on kusagil servises lasknud teha, siis ligikaudne ajakulu oleks ka abiks, sest ilmselt lasen ka mõnel spetsialiseerunumal inimesel asja ette võtta.

Samuti kui keegi teab, kust otsast õlijahutajat lahti võtma hakata, siis seegi abiks, kuigi ise oletan, et kui filter on eemaldatud, siis ilmselt sealt hargneb see edasi, aga kui keeruliselt, seda veel ei kujuta ette.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.5% - SQL: 48.5%]