Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
marks713

 postitati 28.07.04 17:15
Minu autol käib nagu kuskil seal juhi kõrval jalgade juures mingi klõps natuke üle 1000p/m juures kui sujuvalt gaasi annan ja kui jälle gaasi maha lasen, siis seal samaste põõrete juures jälle klõps.Siiani ei ole täpsemalt uurinud, kust see klõpsakas tuleb ja miks ei oska öelda.Võibolla tuleb ajust, see peaks ka seal kõrvalistuja jalge ees olema.Midagi muud nagu küll ei klõpsu kapoti all.
jan-kos

 postitati 27.07.04 06:18
Tsitaat:
Esialgne postitaja marks713
Tühikäigu kohta ei oska midagi täpselt öelda, aga kuidas sul külmal ajal käivitamisega asi oli? Minu masinal oli igatahes niimodi, et algul hoidis kusagil 900-1100p/m vahel ja kui veidike soojenenud oli siis jääb 800 põõrde juurde pidama.Järeldan sellest, et mõni temperatuuri andur annab ajule vastava infi temperatuuri kohta ja siis saab rikkama küttesegu.Võibolla sul on selle temperatuuriga miskit mäda ja aju annab kõik aeg rikka segu ja sellest siis tahm ka taga.Aga millist remperatuuri mõõdetakse, kas õhku või jahutusvett arvan ise et seda viimast, aga kurat seda teab. Võin ka eksida, sest mina selle masina hingeeluga ei ole veel päris kursis :(
Hm aina erinevaid variante siis on. Minu oma külmalt hoiab kenasti pöörded 800 ja kui on mingi aeg käinud, käib kapoti all "klõps"(sellele pole jälile jõudnud mis seda teeb) ja pöörded tõusevad pea 1000 ja sinna nad jäävad, krt müstika.
marks713

 postitati 26.07.04 19:25
Tühikäigu kohta ei oska midagi täpselt öelda, aga kuidas sul külmal ajal käivitamisega asi oli? Minu masinal oli igatahes niimodi, et algul hoidis kusagil 900-1100p/m vahel ja kui veidike soojenenud oli siis jääb 800 põõrde juurde pidama.Järeldan sellest, et mõni temperatuuri andur annab ajule vastava infi temperatuuri kohta ja siis saab rikkama küttesegu.Võibolla sul on selle temperatuuriga miskit mäda ja aju annab kõik aeg rikka segu ja sellest siis tahm ka taga.Aga millist remperatuuri mõõdetakse, kas õhku või jahutusvett arvan ise et seda viimast, aga kurat seda teab. Võin ka eksida, sest mina selle masina hingeeluga ei ole veel päris kursis :(
jan-kos

 postitati 26.07.04 10:46
Nende vidinate otstarvet ka veel ei tea.See ümmargune plõksub, kui mootor töötab.Mind praegu huvitab kuidas tühikäigu pöördeid alla saab,need tiksuvad 940 peal.Suurt rolli mängib siiski kütus ka, sõitsin puhtalt venemaalt tooduga ja musta lasi tõesti vähem välja nüüd jälle made in estonia ja siuke tomu ka taga.Aga kui tühikäigust midagi tead siis anna teada, siiamaani pole infot ka kusagilt leidnud, mis reguleerib tühikäiku.
marks713

 postitati 25.07.04 20:11
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
See andur vahejahuti radikas on temperatuuri andur,nii annab üks kataloog.Nagu sai võrreldud ABP mootorit AAT-ga siis vahe on selles et ei ole õhulugejat ja seda solenoid klappi.Kas siis see pisike õhutemp. andur reguleerib õhu etteandmist?võtsin ta lahti ka ja ei muutunud mootori töös midagi,kas sellest oleneb ka tühikäigu pöörded?


Minu masinal on ABP tüüpi mootor ja ka ei ole õhulugejat peal ja see vahejahuti küljes olev andur küljes.Proovisin ka mingit vahet saada, kui pistiku ära võtsin, aga erinevust küll ei märganud.Kui ülevaatusel käisin, siis ka see ülearune tahmasus probleemiks.Alles peale kaheksandat proovimist lõi 1,77 tulemuseks.Muidu kõikus 2,7-2,1 vahel.Nüüd kiirendades ikka nagu viskab pilve taha, aga kütust läheb normi piires.Aga on veel kaks andurit, mis sisselaskekollektori otsast peenete voolikutega ühenduses on.Üks selline ümmargune ja tilluke aga see teine selle kõrval suurem, millesse voolis stutsiga külge ühendatud, mis otstarve nendel on? Igatahes selle suurema töö paistab päris tähtis olevat.Kui lahti ühendada, siis teise käiguga üle 4000p/m mootor sisse ei saa ja jõle tuimaks muutub.
urquattro

 postitati 23.07.04 00:06
See andur ei reguleeri õhu etteannet vaid mõõdab temperatuuri. Nimelt vanemates sissepritsemootorites mõõdetakse ainult liitreid, aga see ei ole nii täpne kuna teatavasti gaasil (ehk õhul) on erinevatel temperatuuridel erinev maht ja aju ei saa nii täpset infot. Seetõttu on lisatud temperatuuriandur ja mingi pisike kivike, mis arvutab saadud andmeid ( liitrid, temperatuur) pidevalt kilodeks ringi ja mootor saab paremini töödata :)
Nii olen mina asjast aru saanud, parandage mind kui eksin.
jan-kos

 postitati 21.07.04 06:57
See andur vahejahuti radikas on temperatuuri andur,nii annab üks kataloog.Nagu sai võrreldud ABP mootorit AAT-ga siis vahe on selles et ei ole õhulugejat ja seda solenoid klappi.Kas siis see pisike õhutemp. andur reguleerib õhu etteandmist?võtsin ta lahti ka ja ei muutunud mootori töös midagi,kas sellest oleneb ka tühikäigu pöörded?
jan-kos

 postitati 01.07.04 06:59
Solenoidklapp :o midagi uut
Ja käivitamisel küll kusagil midagi ei liigu
Kas mõeldakse midagi pumba juures? see ju kõik ühes tükis(elektriline).
Minuarust see TDI mootor on üldse selline kus midagi näppida ja keerata ei anna nö. kui töötab siis töötab ja kui ei siis asi peetis.
vxx1

 postitati 30.06.04 21:25
kui solenoid klap ei tööta siis ongi ta kinnises asendis
seda peaks silmaga kah näha olema vaatad juhi poolt kui käima paned siis peaks seal liikuma midagi kui ei liigu siis on p...
maxs30

 postitati 30.06.04 18:01
Mul ei olnud seda andurit muidu oleks vahejahuti mahavõtmisel seda tähele pannud.Pesin ära sest ajajooksul võib sinna õli koguneda ja mul oli lõdvik mis läheb vahejahutist sisselaskesse katki.Parandasin lõdviku ja pesin läbi ja minek läks kohe paremaks.Kui musta ajab siis on üks võimalik varjant et solenoidi klapp ei tööta.Tuleb proovida sinna pime ette panna ja siis vaadata kas ajab veel suitsu.Kui tahad täpsemalt teada kuhu tuleb pime panna siis võin sulle maili peale pildi koos kirjeldusega saata.
jan-kos

 postitati 30.06.04 12:23
Diagnostis käidud Joe garaazis seal oli kõik ok, aga ega muidu kõik töötab normilt, lihtsalt see tsipa suitsu nagu häirib ja samas õpiks selle "armukese" hingeelu ;)
T.P.

 postitati 30.06.04 10:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Nii, lahkan veel seda teemat.Tähendab kui see vidin on tsipa vigane siis peaks hakkama nagu rohkem musta ka tagant välja ajama?Praegu kui pöörded lasta üle 3000 siis on must jutt järgi,st. et kütet saab rohkem peale ja ei mõõda õhku õieti(vale signaal ajule),tekib mittetäielik põlemine ja see must on siis osa küttest mis tagant välja tuleb?


Enda kogemus MAF'ist on et võib teine igasugu jama teha ja suitsemine (peale mingeid pöördeid) ei tähenda veel et kütet saab palju. MAF peaks olema kas katki või terve s.t. pooleldi rase ei tohiks ta olla. Lihtaim moodus kontrollida on vahest ta lahti ühendada ja korra niimoodi sõita. Driver mälu järgi maadles ka siin foorumis suht kaua selle anduriga, mina läksin kergemat teed ja külastasin diagnosti keskust :D
jan-kos

 postitati 30.06.04 09:16
Nii, lahkan veel seda teemat.Tähendab kui see vidin on tsipa vigane siis peaks hakkama nagu rohkem musta ka tagant välja ajama?Praegu kui pöörded lasta üle 3000 siis on must jutt järgi,st. et kütet saab rohkem peale ja ei mõõda õhku õieti(vale signaal ajule),tekib mittetäielik põlemine ja see must on siis osa küttest mis tagant välja tuleb?
urquattro

 postitati 30.06.04 07:50
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Tsitaat:
Esialgne postitaja urquattro
Õhutemperatuuri andur?
millejaoks seda vaja veel on???

Õhukulu mõõtmiseks ma arvan, et teada saada õhu massi.
jan-kos

 postitati 30.06.04 07:23
Nuh-jah seda küll, sealt saab kindlaid vastuseid.;) Ainuke asi on see teekonna ettevõtmine.
jaup

 postitati 30.06.04 07:05
Mine käi Joe´s garaazist läbi ja saad oma küsimusele vast õige vastuse. Minu käest siiani pole info eest pappi küsitud nii et soovitan soojalt.;)
jan-kos

 postitati 30.06.04 06:44
Tsitaat:
Esialgne postitaja urquattro
Õhutemperatuuri andur?
millejaoks seda vaja veel on???
urquattro

 postitati 30.06.04 06:43
Õhutemperatuuri andur?
jan-kos

 postitati 30.06.04 06:37
Selgitust siis täpsemalt- kui vahejahutil võtad ülevalt lõdviku ära siis jääb radikale jupike toru,mille külge kinnitatakse lõdvik vot sellest samast torust mõned sentimeetrit radika sisemusse.Külge läheb 2 juhtmega pistik ja andur ise on pisikene,radika sisemusest tuleb ots välja ja meenutab eelsüüteküünla alumist osa,ainult tublisti peenem.Üks küsimus ka miks vahejahuti radika läbi pesid?kas õline?enda isendil oli ka natuke õli sees,aga mitte palju, vaatasin turbo ka oma silmaga üle-käib ilusti ringi ja loksu sees ei ole,kas siis tegu turbo kulumisega ja sellest tingitud õli vahejahutis.Paistab et seda pole keegi kunagi lahti võtnud.
maxs30

 postitati 29.06.04 20:20
Ma võtsin vahejahuti maha ja pesin läbi aga andurit ma ei näinud seal ühtegi.Kus ta täpsemalt asub.
jan-kos

 postitati 29.06.04 08:22
Kas pole asjatundjaid kes lahanud neid vidinaid?
jan-kos

 postitati 28.06.04 14:40
Küsimus selle anduri kohta mis asub vahejahuti radikas kui ülemine lõdvik ära võtta?(kas õhulugeja)? Ja kus asub see aju mis juhib pumba tööd- tegu siis 2,5 TDI ga?Valgustage "rohelist" diislimeest :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.4% - SQL: 28.6%]