Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: OttOlesk[/i] Eile päeval lõi põlema check engine tule armatuuris. Kodus panin kaabli järgi. Scannimise ajal kustus tuli ära, aga veakoodi oli ikka registreerinud. Veakoodi kustutamisega viga eile tagasi ei tulnud. Kontrollin edaspidi jooksvalt uuesti. Check engine hakkas põlema ca 2300km/16 päeva peale VCDS veakoodi registreerimist. Vend mul arvas, et kas on klapi süsteem kulunud või mootorite viga. Ütles ka, et kui tuli praegu ära kustus ja veakood tagasi ei tulnud, siis ei ole mõtet olulist tähelepanu pöörata. Mootori töös iseärasusi ei olnud. Töölt koju on ca 65km ja keskmine kütusekulu oli 6,2l/100km. Kui üksi sõidan siis on päevi kus kodust tööle on keskmine 5,8l/100km ka. Mainin ära, sest välismaa foorumites arutati seda. Ei tea, kas oluline info või mitte.. Autoks 2007 Audi A6 3.0 TDI 171kw. Veakood: 012597 - Intake Manifold Runner Control P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 11 Reset counter: 255 Mileage: 190946 km (suure tõenäosusega keritud läbisõit ja reaalselt võiks ennustada äkki 350000km) Time Indication: 0 Date: 2016.05.30 Time: 19:01:41 Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 66.3 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 12.77 V Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 80.9 % Duty Cycle: 80.9 % Ma nüüd mõtlen, et kas peaks sisselaske kollektori ära puhastama või ostma remondikomplekti või vahetama kogu kollektori. Saan aru, et remondikomplektist ei ole ka väga palju kasu kui kollektor samamoodi kulub ajaga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]