Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Näiteks mina lõin 4.0tdi-l ühest kollektorist need klapid minema ja teise jätsin avatud asendisse. Paar päeva tagasi tegime väikese logi: RPM/min Mass Air / Rev. mg/str Mass Air / Rev. mg/str Absolute Pres. mbar 672 311.4 511.1 1020.0 672 311.4 511.1 1020.0 672 311.4 517.0 1020.0 672 487.6 511.1 1020.0 1407 458.3 481.8 1020.0 1575 393.6 640.4 1060.8 1554 352.5 652.1 1224.0 1806 405.4 634.5 1275.0 1722 370.1 740.3 1275.0 1701 458.3 622.8 1366.8 2499 1398.3 863.6 1275.0 2982 1398.3 1104.5 1764.6 3150 1398.3 1081.0 2111.4 3297 1398.3 1086.9 2070.6 3465 1398.3 1116.3 2070.6 3696 1398.3 1098.6 2111.4 3864 1398.3 1081.0 2091.0 3171 1398.3 1198.5 2070.6 3255 1398.3 1139.8 2152.2 3318 1398.3 1098.6 2172.6 3255 1398.3 1122.1 2101.2 3255 1398.3 1128.0 2121.6 3318 1398.3 1110.4 2142.0 3402 1398.3 1104.5 2131.8 3507 1398.3 1098.6 2121.6 3612 1398.3 1092.8 2111.4 3717 1398.3 1086.9 2101.2 3822 1398.3 1081.0 2091.0 3906 1398.3 1063.4 2091.0 3108 1398.3 1169.1 2060.4 3108 1398.3 1133.9 2070.6 3129 1398.3 1104.5 2152.2 3192 1398.3 1092.8 2131.8 3255 1398.3 1092.8 2131.8 3318 1398.3 1092.8 2131.8 3381 1398.3 1092.8 2131.8 3444 1398.3 1092.8 2121.6 3507 1398.3 1086.9 2121.6 3570 1398.3 1081.0 2121.6 3612 1398.3 1081.0 2111.4 3675 1398.3 1086.9 2101.2 3675 1398.3 1057.5 2111.4 3318 1398.3 875.4 1907.4 2709 1357.1 757.9 1591.2 2667 1316.0 622.8 1407.6 2079 546.4 652.1 1244.4 2058 446.5 575.8 1193.4 2058 452.4 569.9 1142.4 2058 464.1 569.9 1132.2 2037 423.0 575.8 1122.0 1995 370.1 569.9 1122.0 1974 364.3 564.0 1111.8 1953 364.3 564.0 1111.8 1932 358.4 564.0 1101.6 1932 358.4 564.0 1101.6 1911 352.5 564.0 1101.6 1890 352.5 564.0 1101.6 1869 346.6 564.0 1091.4 1848 340.8 564.0 1091.4 1806 334.9 564.0 1091.4 1785 334.9 564.0 1091.4 1764 329.0 558.1 1091.4 1743 323.1 558.1 1081.2 1722 323.1 558.1 1081.2 1701 323.1 558.1 1081.2 1680 317.3 558.1 1081.2 1638 317.3 552.3 1081.2 1596 317.3 558.1 1071.0 1554 311.4 552.3 1071.0 1512 311.4 552.3 1071.0 1449 305.5 552.3 1071.0 1386 305.5 546.4 1060.8 1323 305.5 540.5 1060.8 1260 305.5 540.5 1060.8 1197 305.5 534.6 1050.6 1092 305.5 534.6 1050.6 987 305.5 534.6 1050.6 1008 305.5 487.6 1040.4 1008 305.5 534.6 1040.4 987 305.5 475.9 1040.4 1134 305.5 522.9 1030.2 945 305.5 528.8 1040.4 1176 305.5 493.5 1040.4 1008 305.5 546.4 1030.2 987 305.5 505.3 1040.4 903 299.6 528.8 1040.4 735 305.5 540.5 1030.2 651 311.4 534.6 1030.2 651 411.3 499.4 1030.2 651 411.3 505.3 1030.2 672 405.4 505.3 1030.2 672 405.4 511.1 1030.2 651 411.3 505.3 1030.2 651 411.3 505.3 1030.2 672 405.4 499.4 1030.2 735 393.6 493.5 1030.2 840 340.8 499.4 1030.2 1281 405.4 511.1 1030.2 1680 399.5 634.5 1060.8 1911 699.1 699.1 1234.2 1932 364.3 987.0 1417.8 1071 305.5 593.4 1621.8 693 305.5 593.4 1213.8 672 311.4 505.3 1101.6 651 311.4 511.1 1071.0 630 311.4 505.3 1050.6 630 311.4 505.3 1040.4 630 311.4 511.1 1030.2 651 311.4 511.1 1030.2 672 311.4 505.3 1030.2 693 305.5 511.1 1030.2 Esimeses tulbas pöörded, teises peaks olema ECU poolt määratud norm väärtus, kolmandas reaalne väärtus ja neljandas absoluutne rõhk. Nii palju nagu teise ja kolmanda tulba pealkirjas on öeldud, siis ilmselt on tegemist õhukogustega. Kusjuures kolmandas tulbas peaks olema kahe õhulugeja peale saadud keskmine väärtus. Nagu näha, siis madalatel pööretel on õhku liialt palju (ilmselt avatud klappide tõttu) ja täisgaasil jääb õhust vajaka. Huvitav kuhu täisgaasil kiirendades see õhukogus jooksu paneb? Ma küll plaanin lähiajal süsteemi pidavust kontrollida, kuid ehk on kellelgi veel mingeid ideid? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite sisselaskekollektoris olevad klapid
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
46.6%
- SQL:
53.4%
]