Teema ülevaade |
DonNiger
|
postitati 07.08.09 16:57 |
Ja ütleski üles. Igasugune jõud kadus, oleks nagu võrriga sõitnud. Kuna veel automaat, siis sain kohalt minema ainult manual drivega.
Uue hind oli siiski üsna OK, 112 euri (esindusest).
|
aigar
|
postitati 16.04.09 17:37 |
ma olen 2,5tdi v6'e oma puhastanud break cleaneriga. Peale seda töötas nagu uus. Ja see pumpedüse oma on põhimõtteliselt samasugune nagu 2,5'sel.
|
DonNiger
|
postitati 16.04.09 16:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Keegi siin puhastas tundliku elemendi break cleaneriga ära ja sai asja korda. Tasub ehk proovimist. Kas seda arvutiga ka kalibreerida ei andnud? Või
käis see drosselklapi kohta? |
Ma ei tea sellest suurt midagi, seepärast ootangi targemate arvamust.
|
Black
|
postitati 16.04.09 09:37 |
Keegi siin puhastas tundliku elemendi break cleaneriga ära ja sai asja korda. Tasub ehk proovimist. Kas seda arvutiga ka kalibreerida ei andnud? Või
käis see drosselklapi kohta?
|
DonNiger
|
postitati 16.04.09 08:05 |
Selleks ei ole vist kahjuks aega. Paari päeva pärast jälle pikemaks ajaks ärasõit.
|
80quattro
|
postitati 15.04.09 15:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Mootoriks 1,9TDI 96KW aastast 04.
Karla autost siis andmed pärit:
Air-mass nominal 850 mg/s
Air-mass actual 627 mg/s
Vahe üsna suur ja ju siis seepärast ka aeglase sõiduga (linnasõit) suurem kütusekulu. Kiiremal sõidul normis.
Seal vist midagi teha ei anna? Uus maksab ....? |
1775EEK, Vana tagastusega
|
DonNiger
|
postitati 15.04.09 15:13 |
Mootoriks 1,9TDI 96KW aastast 04.
Karla autost siis andmed pärit:
Air-mass nominal 850 mg/s
Air-mass actual 627 mg/s
Vahe üsna suur ja ju siis seepärast ka aeglase sõiduga (linnasõit) suurem kütusekulu. Kiiremal sõidul normis.
Seal vist midagi teha ei anna? Uus maksab ....?
|