Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kylaline90

 postitati 13.04.09 19:47
Njahh, õrn lootus on veel kinni ummistunud katalüsaatorite näol, mis on niikuinii plaanis tühjendada lähitulevikus, kuid kui see kah ei aita, siis tuleb tõepoolest kuskilt mõni diagnostikakaabli omanik üles otsida. Kas on foorumis kellelgi Tartu kandis võimalust ning tahtmist selle protseduuriga aidata a la 6pack-i eest? Päris suvalise kaabliga kahjuks diisli moto ajule ligi ei pääse- proovitud juba.
tdiquattro

 postitati 13.04.09 16:30
Tsitaat:
Algselt postitas: kylaline90
Tuleks nüüd EGR-i juurest wastegate juurde tagasi. Äkki teadjamad mehed oskavad rääkida, miks minek ikka 3000 pöörde juures ära tahab kaduda? Eelpool kirjeldatud metalltoru turbo külma koja ja membraanklapi vahel on mul suisa läikima löödud ning puhas. Peale eelmist puhastust toimis asi ligi 500km maanteesõitu, siis jälle jäi miski kinni. Kas on võimalik, et kuumas kojas asuv klapp on mingitmoodi kinni kiilunud? WG juhtvarras kinni? Selle turbo juures polegi ju seda varrast näha...


Tundub, et sul ikkagi wastegate klapi vedru ära surnud ja klapp avaneb liiga madalal rõhul või siis jääb poolenisti lahti. Võimalik, et klapi juhtvarras kinni kiilunud. See wastegate klapp kipub selle pärast kinni jääma kuna on suure kuuma käes. Kui turbo kunagi korralikult kuuma saanud, siis võivadki probleemid alata. Arvan, et vaja teist klappi. Aga muidugi igaks juhuks võiks enne veakoodid ajus üle vaadata.
rainerboy

 postitati 13.04.09 13:38
tänud nüüd siis tean
Black

 postitati 13.04.09 11:04
Pigem sedapidi jah.
Zoig

 postitati 12.04.09 22:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ei. Puhtalt "roheliste klapp".
väidetavalt pidi EGR-i kinnipanek siiski tegema mootorit veidi erksamaks, ning küttekulu pidi vähenema.

Hetkel ei suutnud rohkem asjakohast infot leida, kuid kuskilt mälusopist on selline asi meelde jäänud.
Black

 postitati 12.04.09 22:15
Tsitaat:
Algselt postitas: rainerboy
Kas see nn. EGR mõjutab auto minekut, sest tiba paremini peaks masin edasi minema.
aidake!

Ei. Puhtalt "roheliste klapp".
rainerboy

 postitati 12.04.09 19:23
Segan ennast ka siia teemasse kuna enda b4 1.9td olev EGR klapil peaks otsa minema peenike voolik, mis minu omal puudub.
Kuhu suundub vooliku teine ots?
Kas see nn. EGR mõjutab auto minekut, sest tiba paremini peaks masin edasi minema.
aidake!
jõuvanker

 postitati 12.04.09 10:03
Tsitaat:
Algselt postitas: kylaline90
Tuleks nüüd EGR-i juurest wastegate juurde tagasi. Äkki teadjamad mehed oskavad rääkida, miks minek ikka 3000 pöörde juures ära tahab kaduda? Eelpool kirjeldatud metalltoru turbo külma koja ja membraanklapi vahel on mul suisa läikima löödud ning puhas. Peale eelmist puhastust toimis asi ligi 500km maanteesõitu, siis jälle jäi miski kinni. Kas on võimalik, et kuumas kojas asuv klapp on mingitmoodi kinni kiilunud? WG juhtvarras kinni? Selle turbo juures polegi ju seda varrast näha...


Veakoode on ajus? Alusta kõigepealt sealt.
kylaline90

 postitati 12.04.09 09:59
Tuleks nüüd EGR-i juurest wastegate juurde tagasi. Äkki teadjamad mehed oskavad rääkida, miks minek ikka 3000 pöörde juures ära tahab kaduda? Eelpool kirjeldatud metalltoru turbo külma koja ja membraanklapi vahel on mul suisa läikima löödud ning puhas. Peale eelmist puhastust toimis asi ligi 500km maanteesõitu, siis jälle jäi miski kinni. Kas on võimalik, et kuumas kojas asuv klapp on mingitmoodi kinni kiilunud? WG juhtvarras kinni? Selle turbo juures polegi ju seda varrast näha...
serbin

 postitati 05.04.09 22:16
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Tsitaat:
Algselt postitas: serbin
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellepärast diisladel peale õlivahetust lähebki õli kohe tökatiks, et gaasid suunatakse uuele ringile. EGR klapp kinni ja siis peaks asi muutuma mõne ajapärast. Sellest oli mõned ajad tagasi siin juttu peensusteni.

Oskab siis keegi väita kas EGR-i "pimedaks" tegemine mõjutab kuidagi mootori tööd. On väidetud et mõjutab õhulugeja andmeid??? Tundub ebaloogiline, lugeja ju ei loe seda õhku mis Egr-st sisselaskesse läheb. Minu loogikale allub ainult selline lahendus, et aju õhumass-i on arvestatud sisse ka läbi Egr-i tulevad lisa gaasid, ning kui neid ei tule mõjutab see mootori tööd, kuid mitte õhulugeja näitu.
Parandage kui eksin:
EGR töötab põhiliselt külma mootoriga tühikäigul(kuna muidu boosti ajal toimuks vastupidine gaaide liikumine), st tema töös veendumiseks tuleks katsuda egr-i viivat toru, see peaks kuumaks minema??


No vaata nüüd seda asja sellise nurga alt et kui EGR on lahti siis osa haitgaase läheb mootorisse tagasi, mootor vajab koguaeg ühe ja samapalju õhku käimiseks ja see tähendab kui EGR on lahti, värsket õhku läheb mootorisse vähem.


Tõesti, sinu jutus on loogikat.
Katsun EGR tööd mõne töötava klapiga autol uurida et millal ja kuidas töötab ning kuidas õhumassi andmed muutuvad.
scottimees

 postitati 05.04.09 19:17
Tsitaat:
Algselt postitas: serbin
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellepärast diisladel peale õlivahetust lähebki õli kohe tökatiks, et gaasid suunatakse uuele ringile. EGR klapp kinni ja siis peaks asi muutuma mõne ajapärast. Sellest oli mõned ajad tagasi siin juttu peensusteni.

Oskab siis keegi väita kas EGR-i "pimedaks" tegemine mõjutab kuidagi mootori tööd. On väidetud et mõjutab õhulugeja andmeid??? Tundub ebaloogiline, lugeja ju ei loe seda õhku mis Egr-st sisselaskesse läheb. Minu loogikale allub ainult selline lahendus, et aju õhumass-i on arvestatud sisse ka läbi Egr-i tulevad lisa gaasid, ning kui neid ei tule mõjutab see mootori tööd, kuid mitte õhulugeja näitu.
Parandage kui eksin:
EGR töötab põhiliselt külma mootoriga tühikäigul(kuna muidu boosti ajal toimuks vastupidine gaaide liikumine), st tema töös veendumiseks tuleks katsuda egr-i viivat toru, see peaks kuumaks minema??


No vaata nüüd seda asja sellise nurga alt et kui EGR on lahti siis osa haitgaase läheb mootorisse tagasi, mootor vajab koguaeg ühe ja samapalju õhku käimiseks ja see tähendab kui EGR on lahti, värsket õhku läheb mootorisse vähem.
serbin

 postitati 29.03.09 20:37
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellepärast diisladel peale õlivahetust lähebki õli kohe tökatiks, et gaasid suunatakse uuele ringile. EGR klapp kinni ja siis peaks asi muutuma mõne ajapärast. Sellest oli mõned ajad tagasi siin juttu peensusteni.

Oskab siis keegi väita kas EGR-i "pimedaks" tegemine mõjutab kuidagi mootori tööd. On väidetud et mõjutab õhulugeja andmeid??? Tundub ebaloogiline, lugeja ju ei loe seda õhku mis Egr-st sisselaskesse läheb. Minu loogikale allub ainult selline lahendus, et aju õhumass-i on arvestatud sisse ka läbi Egr-i tulevad lisa gaasid, ning kui neid ei tule mõjutab see mootori tööd, kuid mitte õhulugeja näitu.
Parandage kui eksin:
EGR töötab põhiliselt külma mootoriga tühikäigul(kuna muidu boosti ajal toimuks vastupidine gaaide liikumine), st tema töös veendumiseks tuleks katsuda egr-i viivat toru, see peaks kuumaks minema??
jan-kos

 postitati 28.03.09 15:41
Sellepärast diisladel peale õlivahetust lähebki õli kohe tökatiks, et gaasid suunatakse uuele ringile. EGR klapp kinni ja siis peaks asi muutuma mõne ajapärast. Sellest oli mõned ajad tagasi siin juttu peensusteni.
Black

 postitati 28.03.09 04:15
Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Väljalaske gaase ei lasta uuele ringile sisselaskesse mõtle vähe ise ka.
Kui väljalaske gaase liiga palju tõuseb rõhk nii ülesse, et avab klapi ja sealt liiguvad osad gaasid kõrvalt mööda.

Kui jutt nüüd WG pealt EGR'ile läks, siis lastakse ikka küll.
puna

 postitati 27.03.09 21:48
Väljalaske gaase ei lasta uuele ringile sisselaskesse mõtle vähe ise ka.
Kui väljalaske gaase liiga palju tõuseb rõhk nii ülesse, et avab klapi ja sealt liiguvad osad gaasid kõrvalt mööda.
jan-kos

 postitati 27.03.09 19:58
See suur et EGR on üldiselt tahmatamise süüdlane? Alg põhjustaja?
kylaline90

 postitati 26.03.09 22:34
Ei usu, et segamini ajan. Need vähesed väljalaskegaasid, mis läbi EGR-i uuele ringile liiguvad, lähevad ju otse sisselaskekoldesse, mitte läbi terve õhuvõtusüsteemi enne kollet. Või parandage, kui eksin...
puna

 postitati 26.03.09 17:16
Nüüd ajad juba asju segamini.
kylaline90

 postitati 26.03.09 16:20
Tegelt ei saa EGR-i siiski süüdlaseks teha, kuna EGR suunab väljalaskegaasid ju otse sisselaskekoldesse, mitte õhuvõttu enne turbot. Krt, absoluutselt ei kujuta ette, kuidas see tahm sinna pääseb
puna

 postitati 26.03.09 10:30
Neil kõigil 2,5D millel on kkk14 sisuga on sama turbo.
Tellida ei saa enam kuna vana mudel juba.
mclx

 postitati 26.03.09 07:41
Justnimelt läbi EGR'i. Väga hea uuring tetud sul, võtan siis endalgi lähitulevikus selle töö ette ;)
kylaline90

 postitati 25.03.09 20:42
Ise tekitan probleemi, ise lahendan probleemi. Kellel iganes sama mootoriga isendil peaks tekkima analoogne mure, teadku, et lahendus on järgmine: Turbo külma koja ja wastegate membraanklapi vahel asub peenike metalltoru, mis millegipärast tahmab täis. Läbi selle toru peaks ülerõhu abil reguleeritama wastegate käitumist. Sellest siis loogiline järeldus- kui toru umbes, WG ei funksi, masin ei liigu nagu vaja. Umbe lähevad ka toru kinnituspoldid, mis on seest õõnsad. Puhastasin ära ning masin nagu muiste. Ainult huvi pakub see, et kuidas küll pääseb see tahm sisselaskesüsteemi??? Ainus loogiline järeldus tundub olevat, et tahm saab sisselaskesse läbi "roheliste" klapi ehk siis läbi EGR-i...
tdiquattro

 postitati 25.03.09 11:43
Sellele K14 turbole pole seda wastegate klappi saada. Enda autol sama turbo peal ja uurisin mitmest kohast. K14 turbo juba nii vana, et sellele enam juppe ei saa. See wastegate klapp ei ole lahti võetav, sest see on kinni valtsitud. Klapp käib küll kolme poldiga turbo küljest ära, aga tavaliselt murduvad need poldid lahtikeramisel sisse ära, sest on lihtsalt kuumuse tõttu kinni põlenud. Minul oleks pakkuda töökorras K14 turbot.
kylaline90

 postitati 23.03.09 21:40
Tere,
probleem nimelt järgmine:
Sai käidud ülevaatusel ning kõvema paarutamise tulemusena on turbo wastegate klapi liikumine kinni tahmanud nüüd. Minek kaob peale 3000rpm ära. Turboks on siis KKK K14, mis peaks olema peal nii Audi 100 kui ka A6 TDI mootoritel. Kas keegi on kokku puutunud sarnase probleemiga? Sooviks teada, kas wastegate klapi puhastuseks on vaja terve turbo maha võtta või pääseb pisut lihtsamalt? A la wg klapi hoova liigutamine vms? Või on kellelgi muid nippe probleemi kõrvaldamiseks?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 20.4% - SQL: 79.6%]