Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jõuvanker

 postitati 17.03.09 12:33
Niisama, silmaga ei tuvasta suurt. Mõõda silindrites komprimeerimislõpprõhud ära ja pilt selge. Teine tiir mõõtmist tee nii, et igasse silindrisse valad ca 10ml värsket mootoriõli, kui tulemused muutuvad paremuse poole, võrreldes esimese mõõtmisega, on viga kolvigrupis, kui tulemused ei muutu, on viga klappide ebatiheduses.
mandrimees

 postitati 17.03.09 12:27
Nagu ikka jooksid nookurid õhtale ja nviga juba niigi kõigile teada , nukkad nookurid õhtal jne... vahedasin kõik ära nukvõllid, nookurid, kübarad, hüdrotõukurid. Nüüd aasta möödas ja üks rem. arvas et klapp võib olla kõver ja see on juhtpuksi ära kulutanud ning ei pea enam survet. Tema arvates oleks pidand tookord ka klapid üle vaatama ja vist suure tõenäosusega tulnuks vahetada. Milllegi pärast mainis ta just sisselaske klappe. Tookord huvitav olid juba mootoril sisselaske torustik paksu põlenud õlisüldiga koos, ise imestasin kas siit ka õhk läbi läheb. Küimus järgmine veelkord, kui tookord olekski mõni klapp kõver olnud, kas siis poleks seee viga pidand juba varem välja tulema?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]