Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
scottimees

 postitati 05.12.09 18:22
Needle lift sensor on tõesti anduriga pihusti mis asub 3ndas silindris. Kui see andur katki on siis auto töötab praktiliselt samamoodi edasi nagu töötava anduriga, 2.5TDI oskab seda signaali asendada. Ainukesed hödad mis võivad olla sellega seotud on veidi suurem kytusekulu, kohati liiga "jäik" mootorikäik, puudustega syytenurka korregeerimine. Ytleme nii et tunda seda praktiliselt ei ole, minek ja kõik jääb samaks, mis on kõige imelikum minu jaoks.
paukpadrun

 postitati 28.09.08 19:14
B4 1,9 Tdi-l oli sama kood ja veaks oli juhtmega pihusti, aru oli samuti saada, kiirendus puudus ja vahel puterdas ka , kui pihusti välja sai vahetatud siis töötas ilusti ja töötab siiamaani.
jaanus110

 postitati 22.09.08 19:24
Siis on hea, sest rihma vahetus varsti tulemas. :)
juks11

 postitati 22.09.08 05:24
Tegemist peaks olema juhtmega pihusti veaga, ehk selle pihusti mille pealt saab pump ja aju süüte ning vastavalt vajadusele reguleerib süüdet.

Hetkel aga signaali ei saada ning mootor ei tööta nii nagu ta peaks. Üldiselt pole ükski klient mootori tööst aru saanud, et selline viga on sees.

Kui nüüd aga peaks olema vaja süüdet reguleerida, siis on puuks sest arvutiga pole süüdet paika võimalik ajada, ainult käsitsi manuaalselt saab (oleneb kuida õnnestub).

Seega kui rihmavahetus tulekul siis võid arvestada umbes 5 000.- lisakuluga, juhul kui pistik ja juhtmed korras on.
jaanus110

 postitati 21.09.08 21:50
Auto töötab väga hästi vähemalt minu arust.
Ex ma vaatan esialgu need pistikud siis üle.
Ei tea nagu sellest autost ka veel suurt midagi kuna alles ostsin.
kps

 postitati 21.09.08 21:33
See jurakas on koos anduriga pihusti, paremal pool asub ja kolmas silinder - kaane all loomulikult. Väline pistik peaks pesitsema kapoti alla vaadates tagaseinal 2-3 pistikut pundis. Nii palju kui sealt näha on ja ligi saad võid kõris olevad kaablid läbi kompida, et kuskilt nö. füüsiliselt läbi pole närinud. Plastkate viska loomulikult mootori pealt minema, siis näed kah midagi. Tavaliselt saavad need välised paneelil olevad pistikud kannatada kui tarkpead survepesuga hoolimatult kapoti alt läbi käivad ja pistikus enam klemmid korralikult ühedust ei anna ja "idanevad".
Veidi õllese peaga segane jutt tuli kokku, aga ehk miskit kasu ... :D
ranz

 postitati 21.09.08 21:20
Imestan, et auto veel töötab, minu kogemus mitme masinaga ja just sama veakoodiga on see, et masinal on kõrgsurve pump kutu ning enam ei ole seal midagi parandada...
jaanus110

 postitati 21.09.08 20:58
Selge.
Tänud.
Taavi

 postitati 21.09.08 19:35
Siis kontrolli pistik üle. Kui võimalus on, siis el skeem kätte ja järge ajama. Paraku ei tea peast, misasi g80 on diislil. Pakuksid "juhtmega pihustit" aga pole kindel.
jaanus110

 postitati 21.09.08 19:17
proovisin kustutada aga tuleb kohe tegasi
Taavi

 postitati 21.09.08 19:11
Midagi ei tähenda. Nii juhtub siis, kui diagnostikat, sry veakoode üritab lugeda inimene, kes neid lugeda ei oska. Kustuta ära ja unusta see viga. Keegi on kunagi pistiku kuskilt lahti jätnud.
jaanus110

 postitati 21.09.08 19:07
Needle lift Sensor(G80)
30-10- Open or Short to B+Intermittent
Et mida see tähenda.
Ato ise töötab korralikult
A6 2000 2,5 TDI 132 kw

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]