Teema ülevaade |
prt
|
postitati 14.04.04 20:44 |
saksast tulles nägin endisel autol sama sümptomit. mõtlesin et nüüd on suurem remo tulemas, aga luftfilteri vahetusest piisas.
|
vaa11
|
postitati 15.03.04 20:38 |
kui siin lugeda siis hakkab kohe hirm selle asja peale
aga õhufilter võis olla küll, nüüdseks on see vahetatud ,eks paistab
pesin peale fitri vahetust lõdviku korralikult ära
|
prt
|
postitati 15.03.04 19:17 |
Üsna tõenäoline on see, et 1,9tdi mootoril võib olla õhufilter korralikult umbes, siis imeb turbo karterituulutuse kaudu lisaõhku ja samas ka õli.
Niimoodi satubki õli alumise lõdviku peale.
Kui turbo liiga palju õli saab ja silindritesse tõukab, siis on diiselmootoriga peaaegu hõissa. Lihtsalt lõhkuma läheb.
|
samru
|
postitati 15.03.04 18:59 |
palju sul õli kulub, nii palju kui mina neid voolikuid näinud olen on nad rohkem või vähem kõik õlised olnud.
|
vaa11
|
postitati 15.03.04 18:46 |
jahh aga palju see turbo ka maksab??
|
Driver
|
postitati 14.03.04 22:07 |
on ka varjant et turbokas on juba üsna kulunud
ja kui see õhtale hakkab minema siis hakkab turbokas õli võtma ja võimalik et ta seda kuskilt välja hakkab ajama ja kui kuskil auk sees või klamber
lõdva siis...
|
pkuldsaar
|
postitati 14.03.04 20:54 |
kontrolli ega lõdvik puruks ei ole. Mul oli ülemine õline ja tuli välja et auk sees, sumbutist tahm väljas. Peale vahetust, 1100 eek, kõik korras ja
auto ei tahma mitte kübetki.
|
vaa11
|
postitati 14.03.04 20:01 |
Tegemist on siis A6 1,9tdi 95a. 66kw isendiga
Asi siis selles et turbo alumine lõdvik õline.
Kas keegi osakb öelda kui ohtlik see on ja millest tuleb ??
|