Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] [quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] Millegi pärast ei usu mina seda 0W30 ja 5W30 õlide juttu, tegemist on kütusesäästu ning longlife süsteemi mootoriõlidega, miskit muud eelist ei ole ilmselt. Pumpdüüspihustiga naftamootorile on ettenähtud natukene teiste manustega mootoriõli. Vabalt tuleb jälgida vag klassinormi, viskoossust võib muuta. See, et pardaarvuti arvutab longlife süsteemselt, las arvutab, õlipunni ei keela keegi varem alt keeramast ning filtrit vahetamast ja uue õli kasutusele võttu. See on täiesti ebanormaalne, et tehase näeb ette V8 biturbo bensiinimootoris 0W30 õli kasutust, täislollus, seda veel kesk-euroopas, jutt RS6 vanast mootorits. Asi taandub terviklikult longlife servicele ning garantiiajale. Masinad on konstrueeritud ning hooldusvälbad seadistatud nii, et garantiiajal oleks masinal võimalikult väiksed ekspluatatsioonikulud. See, mis toimub pärast garantiiaega, ei huvita kedagi ilmselt, veelvähem margitootjat ilmselt. Garantiiaeg läbi, auto tagasi esindusse ja uus auto, algab ring otsast peale, vana masina taaskasutus - algosadeks ja uuesti sulatustünni jne. Garantiiaja ära elanud maisna on vanaruad, uute normide kohapealt. Vabalt võiks uue maisna eluiga pikendada kordades, kui teha väiksema kilometraazi tagant õli- ja filtritevahetusi ning seejuures kasutada vbl kõrgema viskoossusgea mootorõlisid, jälgides, et vastaks konkreetse mootori kvaliteedinõuetele, ei muud. Ma ei imesta üldse, kui tulevikus tuleb masin, mis on terve enda garantiiaja hooldusvaba:D. Garantiiaeg läbi, vahetus uue maisna vastu ning vanast tehaks uus. Keskkonnasääst. [/quote] Osaliselt nõustun, osaliselt mitte. Aga juba ammu on Revalis pakkuda autod mida ei pea garantiiajal kordagi hooldama, nimelt see longlife, longlife õliga võib sõita kuni 30 000 kilomeetrit või 2 aastat. Kuna Audil on 2 aastat garantiid siis kui läbisõit on alla selle, polegi autol hooldust vaja... Osadel Audi mootoritel, osade õlidega, on hooldusvälp isegi 50 000 km'i. Tänapäeval on ka kastid "hooldevabad" aga kummad kastid peavad rohkem vastu, kas vanad millel tuli vahetada õli iga 60 000 tagant või need mis on hooldevabad!? Loomulikult kestavad vanad kordades rohkem...!!! Nüüd aga kõik kiruvad neid uusi kaste, et raiped ei kesta, targem oleks siiski ennast kiruda, et ei hoolitse kasti eest. Enamus kaste mis perse lähevad on õlivahetamata lastud ning siis viimases hädas õli vahetatud aga kasu enam pole... Uuel A8/6/4'l läheb kastiõli vahetus maksma umbes 15 000.- Väike hinnanäide: Õli maksab 790.- 1 liiter, õli läheb kasti umbes 12 liitrit. Kuna neile on määratud uus õli siis on vaja teha ka läbipesu, ehk siis vana õli välja, uus asemele, nati kulgeda ja taas välja, õlikoguseks läheb umbes 15 liitrit, ehk 11 850.- Lisaks filter, kasti põhjatihend umbes 1 000.- Tööd kokku 3 kuni 4 tundi, rahaliselt meil umbes 1000.- Kui nüüd asi korralikult toimetama ei hakka siis tuleb teha softi vahetus. Kui õli on must siis võiks ka koheselt teha hüdraulikaploki täieliku läbipesu, ajaliselt umbes 5 tundi, ehk meie tunnihinnaga u 2000.- Pange nüüd need numrid kokku ja mõelge kas Te niisama kindluse mõttes teeksite seda!? Mootoris kasutan ise longlife õli (meil 5w30) kuid vahetan iga 15 000km'i tagant, samuti teen alati kõik ilmnevad probleemid koheselt korda ning ei harrasta säästuprojekte kuna need võivad hiljem kurjalt kätte maksta. Samuti vahetan iga 15 000 tagant välja kõik filtrid! Sillaregulli teen 2x aastas, siis kui rehve vahetan. Veermikus vahetan iga väiksemagi lõtku puhul koheselt terve detaili välja, kui üks rooliots on imeväikse lõtkuga, lähevad koheselt vahetusse mõlema poole omad. Ja nagu ennegi olen maininud siis minu auto kestab täie rauaga, pole enne nii probleemivaba autot veel näinudki. Seega auto kestab täpselt nii kuidas tema eest reaalselt hoolt kantakse ning sõidetakse. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 3.0TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.3%
- SQL:
58.7%
]