Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Milline õli 2002a 85kw 1,9TDI-le? (PD-TDI)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: Madman[/i] Tean 74kw TDI PD mootorit, millele tehti nullist alates 15k välpa aga lõpuks kulus nukkvõlli kõige parempoolne sagar ikkagi 300 000 juures ära. Nüüd ei oska öelda, kas PD mootori nukkvõll ongi nii pehme või 15k välp on ikkagi liiga pikk. Kasutas vw .507 õli nagu tehas ette nägi. Samas Eesti kliimas üle 10k välpa ei laseks turbolaaduriga mootoril, kuna juba 7k läbisõiduga hakkab õli oma omadusi kaotama. 1.9 PD mootorile sobivad: Liqui Moly TopTec 4200 5w-30 Castrol Edge Titanium 5w-30 Mobil 1 ESP 5w-30 Motul Specific VW 504 00 & 507 00 5w-30 Valvoline SynPower Xtreme XL-III C3 5w-30 Peab olema VW poolt antud .507 kinnitus. (approved by vw) Osad tootjad väidavad, et nende õli vastab sellele normile ning neid vältida. [/quote]Olles näinuna paljude turbo mootorite sisusid viimase paarikümne aasta jooksul ja alati huvi tundnud mis õliga auto sõitnud? Ainult servise kundele kelle nägu ei tunne valaks sisse 5w-30 ja käsiks sõita 30 000km-i SEE ONGI SUUR INSENEERIDE VALE, et sinu autost vabaneda peale garantii lõppu. Turbo kõrvetab õli nii et krõbiseb seega tagumine temperatuuri taluvus nr peaks olema 50 (mitte 30) turbo autoks loeks kui turbo puhub üle poole atmosfeeri hea turbokas puhub kolm barri seega rohkem kui sõiduauto rehvis survet ! Kõrval põige (miks diferentsiaalis on 75W ?) sest surve hammas tetailile on suur, sama ka survet puhuval turbol võllile JA SELLE PÄRAST EKSTEEM SURVEGA TURBOKAD KASUTAVAD MOOTORIS 20w ÕLI . Tänava sõidu turbokas jääb kahe vahele 5w mootoratta pöörde mootorid ja ekstreem turbokad Seega enda turbo mootorist lugupidav inimene ei vala turboka mootorisse alla 10w OK uuena 5w-50 ja võibolla talvel põhjapoolusel 5w-40 aga normaalselt ainult 10W Ja sellepeale lendab peale kari lollpäid kes kogemust omamatta ja oma peaga ei mõtle vaid USUVAD PIMESI LOLLUSI MEILE KIRJUTATI ETTE 5W-30 PALU ÕNNE TEILE KIRJUTATI KA ETTE ET KÄIGU KAST EI VAJA KUNAGI ÕLI sest ette kirjutajal on vaja sulle müüa järgmine käigukast. ja longlaif sellepärast et ettekirjutaja toodab uued mootorid milledel tuleb õli korraga mõlemile poole filtrit ja lahkub koos mustusega saalede vahele , et saa saaksid selle mootori minema visata kui järgid ettekirjutist SÕIDA 30 000 KM-i valik on sinu ja nemad on kollektiivne karistamatus. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Milline õli 2002a 85kw 1,9TDI-le? (PD-TDI)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.3%
- SQL:
62.7%
]