Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Driver

 postitati 19.04.04 20:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Mul oli gaasi pedaali all mingi 1cm kummist piiraja :o .Eemaldasin selle ja asi läks tunduvalt paremaks :D aga enne ülevaatusele minekut kindlasti tagasi :P



kui palju ta siis pöörde läks kui selle piiraja eemaldasid
jottess

 postitati 17.04.04 22:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja taritz
Veel nihuke värk,et kas bensuka ja disla tahokas on üks ?sest kuskilt kuulnud,et dislal pidavat vähem pügalaid olema ja kui panna pensuka oma siis ju valetab või miss ?


Õigesti oletad. Dislal nimelt algab redline 5000+, bensukal seevastu aga 6000+. Ja näiteks kui bensukatel on 4000 rpm kella 12 kohal, siis dislal on 12 kohal 3500 rpm. Siit siis see erinevus. Aga muidu täitsa toimib jah. Tühikäigul näitas bensuka tahho minu disla peal ~800 rpm, tegelikkuses aga 861 rpm
taritz

 postitati 17.04.04 20:28
Veel nihuke värk,et kas bensuka ja disla tahokas on üks ?sest kuskilt kuulnud,et dislal pidavat vähem pügalaid olema ja kui panna pensuka oma siis ju valetab või miss ?
yokker

 postitati 17.04.04 07:49
Mul oli gaasi pedaali all mingi 1cm kummist piiraja :o .Eemaldasin selle ja asi läks tunduvalt paremaks :D aga enne ülevaatusele minekut kindlasti tagasi :P
jottess

 postitati 01.03.04 21:09
Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
võib-olla tõesti, et äkki seal viga!

peab vaatama!

tänud!


Vaata ainult, et Sa ennast haigeks ei otsi, sest 1Z konel Sa trossi ei leiagi. Asi nimelt selles, et pump ju elektrooniline.
Driver

 postitati 01.03.04 16:16
võib-olla tõesti, et äkki seal viga!

peab vaatama!

tänud!
Black

 postitati 29.02.04 23:57
Kapoti alt otse pumba hoovast keerates ka muutust ei toimu? Võibolla on tross välja veninud või reguleerimata...
Driver

 postitati 29.02.04 21:14
ühel tuttaval on 1,9 TD B4 ja isal mul audi 100 2,4D neil läksid ka pöördeid üle 5000-e see pärast tekkiski kahtlus, et milles probla kas asi õige või minu autol pööretega mingi jama
komtuur

 postitati 29.02.04 16:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
mis pöördeid nõutakse tehnoülevaatusel (seal vist ka mingid normid neile pööretele)


suvest mäletan, et ülevaatusel raamatu järgi vaadatakse, peab 5200 olema, selleni üritab pöördeid kätte saada ka seal.
raigo

 postitati 29.02.04 11:17
sierral(1.8TD) on 4000 siis hakkab autost kahju juba sest see möla mis tuleb on ihtsalt jube
rass

 postitati 29.02.04 10:42
piiraja reeglina ei lasegi punaseni,

mul on piiraja 6200rpm ja 6300 hakkab punane kuni ~8000

disla puhul on 5000 juba suht lagi vist
Driver

 postitati 29.02.04 09:42
oskab keegi öelda kui palju peab 1,9TDI mootor pöördeid andma kui pedal pöhja vajutada?

küsimus tekkis lihtsalt sellest et 4800p/min tundub kuidagi vähevõitu

mul tahhomeeter punase ala peale nagu ei lähegi

on see normaalne?
kui ei siis mis võib viga olla?

mis pöördeid nõutakse tehnoülevaatusel (seal vist ka mingid normid neile pööretele)

ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.3% - SQL: 50.7%]