Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Black Rabbit[/i] [quote][i]Algselt postitas: Oliverk[/i] Hei, mis 30k hoolduse peale, tuleb lihtsalt otsida suhteliselt värske isend ja teha aint vajalik ära. Tõmmet on sellise korraliku V6 132kw ikka tunda küll, tasub ära, viimased 5 paagitäit mõnusalt gaasi andes linnas kütte kulu aint 10,8L/100km [/quote] Eks see kõik kajastub ka viimase aja hindades, sest 2,5 TDi mootoritega isendid on kõvasti hinnas kaotanud(A4, A6 kui ka A8). Kütusekulu erinevused selle diisel quattro ja 2,8 quattro bensuka vahel ei olegi väga suured. Kui arvestada diisli hooldamise kulusid, siis tuleb hind isegi kallim. Loomuliklult võib osta võimalikult värske või isegi uue isendi millel loodetavasti midagi teha ei ole vaja, aga siis kajastab seda ka auto hind. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.9%
- SQL:
75.1%
]