Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: termiit[/i] Mul on olnud kokkupuuteid selle diisel v6-ga oma töö käigus.Selle remondi juures on väga viletsaid nüansse,aga need ei ole olulised üldise iseloomustuse jaoks.See on lihtsalt rahakoti sisule kehvasti mõjuv teema,kui midagi peaks juhtuma.Vahemärkuseks,et Audi kõige rõvedam asi remontimiseks,mida ma näinud olen,on 2,7 biturbo. Nurgatagune lamba-ants ei saa selle V6 diiselmootori tegemisega hakkama ja hea spetsialisti kasutamine maksab raha.Ja on asju mida isegi hea spetsialist ei saa tehtud,kui vastavaid riistasid ei ole. Aga need on töö nüansid.Oluline on see,et kui suur tõenäosus on,et selle mootoriga peab remonti tegema.Ma olen näinud kaht peetis plokikaanega isendit.Ühe läbisõit oli alla 200 000 ja teine 250t.Sellel,mis oli alla 200 sõitnud olid nukkvõllid osaliselt nii kulunud,nagu oleks miljon läbisõitu.Ja asi ei lõppenud ainult nuki kulumisega.Ega enne ju ei taipa keegi mootorit näppida,kuni asi enam ei tööta.Sellel olid siis osad nukid väga kulunud ja nookurid ka.Asi lõppes ühe nookuri purunemisega.Aga mootor käis ju ringi ja nookuri tükid lõhkusid ära ka kaane.Ja kaane hind oli romulast ostes kümme tonni(üks kaan).Aga pump oli ka pees.Ja see maksis romulast ostes 9 tonni(see oli imeodav hind,sest alla 15 kuskilt mujalt seda ei leidnud).Miks pump pees oli ei tea,aga pumba viga arvuti näitas ja järgmise pumbaga ta tööle läks.Juurde lisanduvad veel töörahad ja nipet näpet mahlad tihendid ja summa tuleb suur. Auto omaniku väitel oli õli regulaarselt vahetatud.Miks see juhtus ma kahjuks ei tea,kuna ei ole spetsiifikaga kursis.Kas viga tekib õhu liikumisega seoses tuulutusega,mis ei lase õlil vabalt liikuda,või mis..Või on õli kanalite või õlipumabaga mingeid nüansse.. Mul enda kodumajas elab üks kodanik,kellel on see v6-ga disla Audi.Kui see hommikul käima pannakse,siis kostab kole hääl mootoriruumist,nagu oleks õli vajaka üleval.Ja mees kimab alati ilma soojendamata külmalt minema.Ma arvan,et see sama asi võib ka olla suur soodustaja selle remondi poole jõudmiseks.Ja see võib olla tõenäoline põhjus selle kulumiseks.Õli külm viskoossus ei ole piisav ja metall närib metalli ja eriti,kui ilma soojendamata kohe lapatsit tallama hakata. Minu isiklik seisukoht autode suhtes on see,et parim on Vanakooli oma,mis on ennast tõestanud.Muuseas see 2,4 on täielik igiliikur.Mina tahtsin endale A6 94-97 2,5,aga kuna sellist odavalt ei leidnud(ostan endale ainult avariilisi või kottis mootoriga jne,sest remondin ise kõike ja on tunduvalt odavam ja samas tean pärast autot).Vana A6 just selle uuema(C5-e)esisilla pärast.Järgmine mulle huvipakkuv disla oli passat 94-96 1,9 66kw.Sellise ma ka lõpuks leidsin ja kavatsen sellega pikalt kärutada.Ja asi läks mulle koos remondiga pool turuhinda maksma.Passat meeldib mulle selle sildade ehituse pärast.Sisuliselt on see 74 aasta Golf väikeste muutustega.Nagu ka see 1,9(edasiarendus vanast 1,5-st) disla.Muidugi on talle lisatud see elektristaff sinna,aga plokk koos oma kaanega on zedööver. Enne seda oli mul turbodiisel Ford Scorpio,millel ka antiikne peugoti mootor(sai alguse 2,1-sena peugeotil,kuni scorpale arendati 2,5 turbo).89- 94 pandi sellist peale.Sellel on tõukurvarrastega läbi nookurite klappide liigutamine.Plokikaan on masiivne jurakas ja käib väga tihedalt poltidega ploki küljes.Aga ei saa salata,et hiljuti läks üks sellise mootori kaan emexisee,kuna oli pragudega.Muidugi oli see traktor üsna uimane,aga teenis mind truult 5 aastat,kuni pärast viimast kõva pauku loobusin ta taastamisest. Ei saa muidugi 100% öelda(nagu seniilne pensionär),et kõik vana on hea ja uus on kaki.Aga ma konstateerin ainult fakte,mida ma oma silmaga näinud olen. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.0%
- SQL:
58.0%
]