Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: saviants[/i] olles ise praeguseks 2a 132kw isendiga sõitnud ei oska küll mitte ühtegi sõna halba öelda. Selle aja jooksul pole ühtegi juppi esisillas vahetanud ja ilmselt pole lähiajal plaanigi. Ainuke suurem töö oli korraline hammasrihmade/rullide jms vahetus, kõik muud on olnud õlivahetused. Kütusekulu ?? ok, nõus, et audi 2,5 diislid pole just kõige ökonoomsemad , kuid kas 1-2 liitrine suurem kulutus on argument, mille pärast peaks valima mingi jõuetu 1,9 ?? või bensumootoriga versiooni, mis hakkab liikuma alles siis, kui pöörded 3-3,5 tuhandeni vajutada ja tekkib vajadus kõrvatroppide järele. Siin teemas kõlas läbi jutt, et 132kw V6 on ebaõnnestunud mootor . Milles see " ebaõnnestumine " seisneb ? Ootan huviga vastust. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.7%
- SQL:
72.3%
]