Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prr

 postitati 26.01.04 23:50
55kw ongi žiguli. mootoril saab ka ümbert kinni võtta ja kallistada, et kui kuradi hea sa ikka oled - tood mind ikka mõnikord mäest ülesse...mõnikord
djquattro

 postitati 25.01.04 19:59
b4 on minuteada kõik 4* ketaspidur. niipalju, kui mina olen näinud. ja mootori kohta.. 55kw on td ja 66kw on td. tdi-l on intercooler ka....
Indrek

 postitati 14.01.04 12:02
võimsuse vahet ei osaka kommida, aga minu B4 1,9TDI 95 on küll kõik neli ratast ketastega.
rulamees

 postitati 13.01.04 13:39
nagu pealkirigi ütleb et mis vahe nendel on ja millest see 11kw vahe on tekitatud ja kas 66kw on 4x ketaspiduriga või ei tehtud b4 diislit üldse 4x kettaga

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]