Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite remondikohad (+ ja - sed)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] Balmoralist ka ise head kuulnud, kuid Tallinna kohtadega puuduvad positiivsed kogemused... Tartu kohtadest reklaamiks KaReTe poe taga asuvat Kattel-diislit, millest oli juttu ka AudiTeami toodud lingil. Selle koha peamine miinus on meeste suhtlemisoskus, sest kohe reaalsetest hindadest rääkides hirmutatakse nii mônigi klient ära - kui töö valmis, on kulud väga sageli olnud väiksemadki hinnaprognoosist. Tartus on samas palju väikesi erategijaid, kes end ei reklaami ning remondivad tuttavate (ja tuttavatetuttavate) autosid. Ja yks väike offtopic: esimeses postituses olevast syytereguleerimisest - mootorid, millel nukaratas käib koonuse otsas, ei pruugi see paigas olla, kui juba kasvôï korra rihma vahetatud. St kôïgepealt proovivad ajada syydet paika stroboga ja antakse kliendile auto kätte. KUi ei meeldi (kuumeneb yle, pole jôudu, vine taga jne), tuleb klient tagasi ja hakatase märke kokku ajama. Ja kui töötab normaalselt, saab klient jälle "korras" auto (märgid olid ju ôiged). Niiviisi tehakse sageli mitu korda, enne kui lootuse kaotanuna kistakse hammasratas koonuselt maha (teinekord vaja sedagi teha mitu korda). Viimase diisel-Passatiga oli seda syyte sättimist vist kokku 5-6 korda (lôpuks töötas nagu Shveitsi kell). Aga mida peab remondimees kliendile ytlema? Et kas paneme stroboga paika ja 25 krooni vôi kisuma mitu korda rihma maha, mängime kokku 2 tööpäeva ja kasseerime pärast 3000kr selle tyhise töö eest? Kumma ise valiksid? Ja kumb on "parem" remondimees? Enne tegemahakkamist ei tea ju mees isegi, mis ees vôib oodata. Mu point oli selles, et igasugune remondimees (nagu ka arst) teeb tööd tellija materjalist ning tehtud töö ja tulemuse vahele ei saa sageli tômmata sirget joont. Perfektselt paigas syytega diisleid näeb Eestis haruharva... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Diislite remondikohad (+ ja - sed)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.8%
- SQL:
62.2%
]